26. Prokleta osećanja

672 32 0
                                    

Ksenija

Nakon više rundi veličanstvenog seksa sa Adrijanom morala sam da krenem kući. Nažalost.

- Nedostajale su mi tvoje usne. Baš, baš nedostajale. - kažem mu dok se oblačim.

- Znam. I meni tvoje. Baš, baš... - gleda me, udobno zavaljen u krevetu, sa prekrivačem prebačenim samo preko one stvari.

- Ali imam osećaj da si napravio izuzetak samo ovog puta. Jesam li u pravu? - pitam ga dok kačim minđuše.

- Ne mora da bude... - ustane sa kreveta i priđe mi sa leđa.

Potpuno nag!

- Mmm kako to misliš? - sklopim oči jer mi se želja za njim ponovo skuplja među nogama.

- Tako lepo... - pomeri mi kosu sa vrata i spusti svoje usne tu, dok mi rukama nežno miluje ramena gore dole.

- Hhh... - ispustim uzdah zbog njegovih dodira i osetim pri dnu svojih leđa kako je i njegova želja ponovo tu.

- Ostavi nalickanog i budi moja. - nastavi sa poljupcima, dok me rukama uhvati za kukove.

- Ahhh Adrijane... - već se topim kao sveća, gotova sam.

Biće seksa ponovo...

- Ja bih te čuvao kao malo vode na dlanu. Ispunio bih ti svaku želju. I ovako... - spusti ruku između mojih butina i krene lagano da klizi ka žarištu. - A i seksualnu... - gurne mi jedan prst unutra, na šta zastenjem.

- Ispuni mi sada. - naglo se okrenem i spojim nam usne snažno, dok rukama grabimo jedno drugo što više.

- Želim da budeš moja... - dahće dok mu ljubim vrat.

Jao, zašto si sada pokrenuo tu temu?
Ne odgovorim mu ništa, već krenem da ga ljubim sve niže i na kraju kleknem kako bih mogla oralno da ga zadovoljim.

- Aaah Ksenija... - zareži kroz zube. - Želim... Aah! - prekinem ga ubrzavajući tempo jezikom.

Znam da želiš da budem tvoja... Kada bi samo znao da već jesam.
Ali znam da ne misli na taj način. Želi da budem samo njegova, a to trenutno nikako ne mogu. Ne mogu da ostavim Gvozdena. Isuviše mi se sviđa ovakav stil života... Ne mogu.
Izvini medeni...

U sledećem trenu me naglo podiže i baci na krevet. Zatim mi raširi noge i ispuni me u jednom potezu.

- Aaah! - vrisnem od siline njegovog zabijanja u mene.

- Želim te Ksenija. - govori i sve više ubrzava.

- I ja tebe Adrijane... - uzvratim mu zadihano, jer jedva uzimam daha koliko me jako jebe.

- Budi moja. - nastavlja sve jače.

- Aah, jesam. Tvoja sam. - grebem mu leđa dok se nadvija nada mnom.

- Samo moja. - prostreli me pogledom.

Ništa mu ne odgovorim, već ga samo gledam. Onda mi ga ponovo zabije jako, sa tim brutalnim izrazom lica.

- Reci mi da i ti to želiš. - nastavi sa režanjem i prodiranjem u mene, ne odvajajući pogled od mog.

- Ah, ne mogu Adrijane... - odgovaram mu kroz dahtanje.

- Zašto? - nastavi jače.

- Ne mogu... - osećam da sam blizu.

Iako mi ne prija ovaj razgovor koji vodimo, seks je fantastičan. Kakav spoj...

- Zašto? - zareži mi tik ispred usana i ubrza maksimalno penetraciju.

- Aaaah! - uspela sam samo da vrisnem gromoglasno, držeći ga za kosu.

Ubrzo osetim i njegov orgazam, nakon čega se sruši preko mene, boreći se za dah.

Nisam čekala puno da bih ga pomerila od sebe i ustala. Moram što pre da se izgubim, inače će me i dalje ispitivati.

- Dakle? Zašto ne možeš da budeš samo moja? - pita me čim sam ustala iz kreveta i nastavila sa oblačenjem od malopre.

- Adrijane, molim te da ne pokrećemo tu temu. - kažem mu, ne pogledavši ga.

- Zašto? - ustane sa kreveta i priđe mi, navlačeći bokserice.

- Jao ''zašto, zašto, zašto''! - pogledam ga iznervirano. - Šta ti tačno nije bilo jasno u našem poslednjem razgovoru o tome? Jesmo li rekli samo seks? - gledam ga upitno.

- Jesmo. Ali...

- Nema ''ali'' Adrijane! - viknem mu.

- Znači samo seks? - priđe mi skroz blizu sa hladnim izrazom lica.

- Tako je.

- Hoćeš da kažeš da ništa nisi osetila kada smo se sinoć zagrlili i poljubili? - gleda me u usne.

- Naravno da ne. - slažem ko iz topa.

- Sigurno? - priđe mi na milimetar.

- Da. - govorim odlučno, a u sebi sam već sto puta sagorela i ponovo se zapalila.

- Sto posto? - zarobi me između sebe i zida.

Nisam ni primetila da sam išla unazad. Do sada.

- Mmhm... - klimnem glavom dok mi se grudi enormno brzo podižu i spuštaju.

- Dobro onda. Slobodna si. - pomeri se da prođem.

Eto, opet to radi. Opet me pušta da idem, a meni se baš tada ne ide. Ali ovoga puta zaista moram.

- Vidimo se. - pogledam ga na sekund u oči i izađem.

Kostadinove ključeve sam ostavila u dnevnom boravku i pozvala taksi da dođe po mene. Moram što pre da odem odavde. Ne mogu da trpim više te Adrijanove razočarane poglede.

Zašto me je pitao da li sam osetila nešto? Zar sam toliko providna? Ja znam da mu nikada to neću priznati, ali sada sam već prilično sigurna da gajim osećanja prema njemu.

Proklet bio! Kako si mi se tako uvukao pod kožu?

Adrijan

Dakle sve sam samo umislio? Pa dobro, lepo je bilo makar i jednu noć živeti u zabludi da Ksenija oseća nešto prema meni.
Bacim se na krevet i sklopim oči. Njen miris je svuda i obuzima me. Ne sviđa mi se to, ne treba mi još i to sada.

Naglo ustanem i pobacam svu posteljinu u mini lift koji vodi do perionice u prizemlju kuće.

Prokleta da si Ksenija...

ANĐEO ČUVARWhere stories live. Discover now