Reggel elég nagyon rosszul keltem. Szarul voltam. Hányingerem volt és még pluszba fáj is a torkom. Már jól kezdödik a nap bassza meg. Majd talán elmúlik, de ameddig nem a hálálom szélén vagyok dolgozóm. Jahjj késésben vagyok bazdmeg. Gyorsan kipattantam az ágyból és rohantam a fürdőbe fogat mosni és arcot. Kifésültem fekete hajamat, vettem magamra egy fekete farmert és fekete hosszított pólót. Imádom a fekete színt nagyon látszik. Csak fekete ruhám van. Sokan emosnak tartanak ,de igazuk is van. Emos vagyok😌. Gyorsan csináltam magamnak margarinos kenyeret, amit 1 perc alatt be is nyomtam ,még plusz 1 pohár vízett ittam. Szerencse hogy csak 5-4 km- re van a bár ,szóval ahogy bírtam futottam. Párszor majdnem elestem ,de futottam mint ha az életem múlna rajta, de amúgy az életem is múlik rajta, de mind1. Csak nem halok meg. Most realizálom hogy már itt is vagyok. Na akkor talán nem halok meg. Bementem az ajtón és a csengő megcsendült. Mindenki rám nézett. Nincs vendégünk ilyen korán, szóval csak Tae ,Lisa és Suga volt bent. Köszöntem nekik egy jó reggelt- el és unottan indultam átöltözni. Mi közben öltöztem Tae benyitott. Nem vagyok szégyenlös és amugy is együtt szoktunk öltözni. Nem nagyon izgatott hogy ott van az ajtóban és nézni hogy öltözöm.- Mi a baj Jimin? Nagyon szarul nézel ki. -Aggódott miattam jó haverom.
- Nyugi semmi baj Tae csak szarul keltem.- Mosolyogtam rá. Szerencse ,hogy már annyira életű a kamú mosolyom, hogy a legjobb és az egyetlen barátim is beveszik.
- Akkor okés Jimin. Nem akarsz munka után átjönni hozzám? Idézzünk már megint démont.- Lett izgatott Tae.
- Persze hogy átmegyek kinem hagyom. Köszi Tae.- Felöltöztem és megöleltem drága barátom. Kimentünk Lisához aki már javában dolgozott. Megöleltem őt és besegítettem neki. Mentem is a mai első vendégeimhez. Egy lány csapat jött először. Oda mentem hozzájuk.
-Sziasztok miben segíthetek? - kérdeztem tölük mosolyogva.
-Szia 5 pohár vörösbort szeretnénk.- Kérte az egyik lány. Nem lepödtem meg hogy 5 pohárral kérnek , mert 5- en voltak. Ki gondolta volna. Rohantam a pulthoz és gyorsan kiöntöttem nekik a lögyött és vittem is nekik oda. Egy köszönjüket mondak nekem és le léptem. Nem szeretem zavarni az embereket. Már a 20. vendég megy el aminek nagyon örülök mert már 2 óra és kezdek éhes lenni, de ki kell bírni 8 ig. Beszéltünk a fönökkel, hogy ma mikor lépünk le Tae vel és szerencsére bele ment. Többiek most esznek és én csak nézek előre.
- Jimin te nem eszel?- Kérdezte Lisa.- Sosem láttunk még enni. Eszel te egyáltalán?- Kérdezte aggódva. Nagyon jól esett , hogy valaki inkább aggod értem, de eléggé bázis késésben van , mert már 2 éve itt dolgozóm és még nem ettem elöttük semmit, csak akkor amikor Tae nal voltam először. Akkor idéztünk démont. Ma is fogunk.Szeretek démont idézni.
- Nem Lisa nem eszek. Nem vagyok éhes majd később eszek nyugi.- Hazudtam mert kurva éhes voltam.
- Te tudod Jimin, de egyél majd. Így is csont vékony vagy.- Mért végig.
- Tudom Lisa, de én ilyen fajta vagyok.- Nem tudom hogy én milyen fajta vagyok , mert világ életembe ilyen vékony voltam.
- ohh értem,dejó neked- Itt köhögtem egyett, mert kurvára nem jó nekem. Miért lenne jó? Mert még sosem ettem Mekit? Nem hibáztattom Lisát ,mert nem tudja a multam, remélem nem is fogja. Lassacskán vége lett a szünetnek és indultunk dolgozni. 8 ig oda se. Most jöttek csak igazán a vendégek. Ha eddig a 20 ember soknak tündt, akkor most elfogsz ájulni. 100 vendég jött 8 ig. Abból 50 kért táncot. Csérültünk Tae vel helyet és én táncoltam helyette. Lejárt a munka idő és mentünk Taeyung hoz. Érdemes tudni hogy Tae gazdag hozzám képest. 3 munk közül én kapom a legkevesebb fizut. Odaértünk Tae házához amiben imádok lenni. Beértünk. Egyböl le is feküdtem a kanapéra.
- Bocsi haver hogy otthon érzem magam. Visszafogjam magam?- Kérdeztem barátomtól szégyenlősen.
- Nem kell. Érezd otthon magad. Ami az enyém az a tiéd is.- Lefeküdt mellém.
- Nagyon köszönöm Tae. Nah akkor megidézük azt a démont?- Kérdeztem töle huncutul.
- Még szép. Hozzok nasit meg ücsit. Addig pakold kérlek ki a cuccokat. - Utasított. Meg is tettem. Kivettem a fiókból a gyertyákat, meggyújtottam őket és körbe ragtam. Elővettem azt a mágikus könyvet amivel állítólag ezeket meg lehet idézni. Meg is jött Tae 2 zacskó chipsel és 2 üveg vodkával. Amikor leült egyből kijitottam a chipset és egy falatott ettem belöle. Ízlelgettem , mert már több mint fél éve nem ettem chipset. Nahjó neki is láttunk az idézésnek. Megfogtuk egymás kezét és idéztük a lényt 30 percig, de nem történt semmi izzgi. Már este volt szóval azt mondta Tae hogy aludjak nála ,mert már nagyon késő van. Én bele fáradtam nagyon hamar szóval ott aludtam. Éjszaka Jungkokról álmodtam. Elég ijesztő volt az álmomban. Éjfélkor keltem fel amikor egy hangott halottam a fülemben. Az olyan mintha a gondolatodban valaki hozzád beszélne és az is történt. Valaki suttogott a fülembe. Meg kérdeztem halkan, hogy ,,ki beszél?"
YOU ARE READING
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
HorrorSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...