/ 1. fejezet/ * Minek élek?*

84 7 0
                                    

Jungkook kiment vizet ínni addig én csak ültem a ful véres ágyon és bambultan magam elé. Gondolkodtam, hogy tutti Jungkook csak játszik velem. Nem is érdekel. Leszarom. Felálltam az ágyról és egy tükörhöz mentem. Bele néztem és láttam sápadt arcom, sebes felsötestem és fekete kócos hajam. Utálom a testem, csak a kocka hasam szeretem. A lábam pálcika vékony, a karomon van izom a rúdtól, a nyakam tele van vágás és szívás nyomokkal. Hallom, hogy az ajtó nyítodik a hátam mögött.Jungkook jött egy pohárral a kezében. A pohárban nem víz volt hanem valamilyen piros lögy. Vagy szörp , vagy vér.

- A 2. tipped.- Mondta közben leült az ágyra én csak néztem rá nagy szemekkel.

- Átvetted Rm helyét?- Kérdeztem.

- Ahha. Majd egyszer valamikor ha megbízók benned felviszlek a pokolba. Muszály lessz, mert félig démon vagy.Azért is élvezted ,hogy vagdostalak. Ha teljes ember lennél akkor nem élted volna túl a vágásokat. - Tényleg bazdki a gondolatomban olvass és tudta az egész közben mit gondolok. Nagyon fasza.

- Ugye én is élvezem.- Mosolygót ördögien.- Kérsz ihatsz ebböl- kínálta a vért.

- Megkóstolom.- Mondtam és elvettem töle a lögyött. Megkóstoltam. Nagyon finom azta kurva.Hümögtem egy nagyott.

- Akkor hozok neked is egy pohárral.- Ált fel és indult vissza a konyhába. Úgy döntődtem,hogy bejárom ezt a kis faházat. Elindultam a konyhába Jk hez, aki pont öntötte ki a zacskóból a vért a pohárba.

- Most hogy hivjalak. Jk vagy Jungkook?- kérdeztem töle gondolkodva.

- Daddy.- Válaszolt pervezen.

- Most komolyan?- kérdeztem töle unottan.

- ne vágj ilyen fejet, én vagyok a gazdád. Ameddig én uralkodók rajtad addig Daddynek hívj.

- Rendben Daddy. - Mondtam ki.

- Okéska. Tessék itt a vér.- Adta oda kezembe az italt. Ittam is belöle pár korcsot. Nagyon ízlett. Jungkook egyre furábban nézett rám.- Mi a baj Daddy?- kérdeztem töle.

- Jimin.. a szemed píros.- Mondta meglepödten.

- Nem érdekel.- Mondtam ördögi hangon.- Vagy adsz még, vagy kinyírlak. - Mondtam nagyon félelmetesen.

Jungkook pov:

Amikor azt mondta Jimin, hogy kinyír ha nem adok neki ott eléggé beszartam. A szeme vér piros volt mint az enyém, a bőre hó fehér és piros csíkok voltak az arcán+ a kézén. Látszólag nagyon kívánja a vért, de ha adok neki akkor nagyon nagy baj lessz.

- Bocsánat,de nem adhatok töbett.- Megremegett a hangom. Hírtelen kurva erősen előkött. A fal adta a másikat. Odajött és éppen pofontott akart volna adni amikor Rm lefogta.

- MI A FASZT CSINÁLTÁL TE ÖRÜLT. VÉRT ADTÁL NEKI. OLYAN MINT A DROG.- Ordította le fejemet. Ha ezt megtudja Lucifer nekem annyi. Adott be egy injekciót Jiminnek amitől egyből elájult. Odarohantam és bevittem őt a véres ágyra. Utána kimentem ahol Namjoon nagyon mérgesen nézett rám.

- Mi történt Jungkook?- Kérdezte.

- Bocsánat Nam, csak megkóstolhattam vele. Azt mondta,hogy nagyon finom szóval adtam neki egy pohárral és ez történt. Nagyon sajnálom. Remélem nem mondod el Lucifernek, mert akkor elvesszi tölem Jimint.
- Aggódtam.

- Nyugi nem mondok neki semmit. Ha kérdezi azt mondom neki hogy minden a legnagyobb rendben van. - Megveregette a vállam.

- Nagyon köszönöm Namjoon.- Öleltem meg. Egyböl visszaölelt.

- Van mit köjök.- kacsintott.

- Itt maradsz?- Kérdeztem.

- itt szeretnék neki bemutatkozni. Gyere mennyünk be hozzám- Ajánlottam.

- Akkor mennyünk.- Elindultunk a kis szobához. Aludt még Jimin, de nagyon édesen.

- Mikor fog felébredni?- Kérdeztem Namjoontol.

- Pár perc vagy pár másodperc múlva. Attól függ, hogy mennyire hat még a gyógyszer.

- Mit csinál vele a gyógyszer? Úgy értem, hogy csak lenyugtatja.

- A legerősebb nyugtatott adtam neki.

- AztAa. Ekkora ereje van?- Suttogtogtam neki.

- Nagyon erős Jimin több szempontból. Őrdögi ereje van. Még Lucifernél is erősebb. Simán kinyírt volna ha nem jövök. Nincs a tudatánál amikor bántani akar, de utána emlékezni fog rá. Olyasmi mint a vodka.

- Ahha értem. Nagyon sajnálom Nam, hogy csalodást okoztam. - Amikor ezt kimondtam Jimin felült és ránk nézett.

- Szia Jimin.- Mondtuk Namjoonal egyszerre.

- Szia Jungkook és szia Rm.- Mondta mosolyogva. Fura egy teremtés vagy te Jimin, de én így szeretlek. Én is mosolyodtam el.

- Tudom mi történt sajna. Nagyon sajnálom Jungkook ,hogy megtámadtalak nem akartalak. Nem tudok uralkodni magamon, nem tudom mi van velem,de utálóm.- Sírta el magát, közben megfogta a kezem.

- Nyugi Jimin. Minden okés. Semmi baj az én hibám.- Ölelten meg csont vékony testét. Hallottam, hogy azt gondolta: Minek él. Amikor ezt meghallottam szembefordítottam magammal.

- Ide figyelj Jimin. Ilyet ha mégegyszer gondolsz nagyon megbüntetlek.- Mondtam neki fenyegetően.

- Rendben bocsánat.- Hajtotta le a fejét.Lementünk a konyhába.

- Figyu Jimin elmegyek neked kajáért egy boltba. Szerintem nagyon éhes vagy. - ajánlottá fel Nam.

- Azért nagyon, nagyon hálás lennék Rm. Tudod mit ettem, csak sajnos nem tudom neked kifizetni, de egyszer meghálálom valahogy.- Mondta hálásan szerelmem.

- Ugyan Jimin nem kell kifizetni. - Legyintett egyet kezével Rm.

- Lemegyek én Rm.- Mondta Jimin.

- Nem Jimin. Másnapos vagy. Lemegyek én amugyis kilométer hiányom van.-Mondta neki viccesen és el is hagyta a házat.

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon