Yonngi csalódottan nézett rám.
- Hát figyu azért nem bízom meg benned ,mert kibaszottul semmi értelme. Ha megakarsz bántani nyugottan. Nincs lelkem. Ha megbántasz,vagy becsapsz nem fog fájni nekem. - Keresztbe tettem a akarom magam előtt miközben ezt kijelentettem. A fiúk röhöhögtek . Kérdő tekintettel néztem rájuk.
- Jól van nyugi. Neked az nem is esett le ,hogy tud rólad mindent Yonngi? - Röhögött J-Hope.
- Üdvözöllek! Amúgy meg nem érdekel. Nem érdekel már semmi. Legyen az amit ti akartok bánom is én.-Leültem a kanapéra.
- Okés. - Mondta pervezen Yonngi.
- Hey ő mostmár az enyém nem adom.- Ölelet meg hátulról Jungkook. Nagyon jól esett ,hogy a közelében lehetek.
- Ahogy akarod fönök. De ,csak mondom ,hogy a szopásban a legjobb!- Jelentette ki Suga.
- Tisztában vagyok vele.- Kacsintott rám.
- Ne erről dumáljatok ha lehet. Kössz ,mert amúgy kurva nagy szégyen. - Takartam el az arcom.
- Nincs mit szégyenli kis ördög.- Veregette meg a vállam egy barna hajú férfi. A nevére nem jöttem rá,de ki következtettem. Rm melett ült szóval ő lessz az a bízonyos anya.
- Szia! Gondolom te vagy az a bízonyos anyu ugye?- Néztem rá félénken. Nem szeretnék már az első találkozásunknál le égni.
- Igen én vagyok. Jin az igazi nevem,de a tagok közt én vagyok az Anyu. Te is hívhatsz így. Jungkookal vagy szóval velünk is. - Mosolygott rám.
- Engem ismersz.- Jelentette ki Rm.
- Persze.- Kezet ráztam vele.
- Én vagyok J-hope.- Kezet rázott velem.
-,,Hah! shout out, I say "more"
Hah! yeah, right! 'cause I want some more
Hah! shout out, I say "more"
Hah! yeah, right! 'cause I want some more."- El énekeltem nekik J-hope zenéjét. Mindannyian tátott szájjal néztek kivéve ugye Taeyunng -ot.- Én tudtam, én tudtam.- Mondogatta büszkén V.
- Szóval ismersz?- Kérdezte Hoseok .
- Persze. Imádom a More-t és az Arson-t is. A többi számod nekem túlságosan is vidám bocsesz, de ha jó kedvem van meghalhatom őket.- Egy bíztató mosollyal díjaztam. Ő is vissza mosolygott rám.
- Szóval minket már ismersz Kincsem.- Ölelt meg hátulról Jungkook.
- Imádom a hangod. Olyan akár egy rossz angyalé. Nagyon szépen tudsz énekelni.- Mondta a fejemben. Közben a többiek egymással beszélgettek.
- Köszönöm én is a tiédet. Voltam a stúdióban Taeyunngal és a tánc teremben. Nagyon ,de nagyon szép mind a kettő. Meg még a könyvtárban.-Mondtam neki a gondolatomban. Semmi kedvem nem volt beszélni és most kapóra jött,hogy olvass a gondolatomban.
- Imádom az összinteséged. Amúgy tudom. Taeyunng másik képességgé,hogy tud üzenni nekem. Úgy, hogy amit ő ki gondolt azt át küldi nekem bárhol is vagyunk. Csak azokkal tudja ezt megtenni akik közel álnak hozzá. És hát engem már általános iskolás kora óta ismer.- Mondta a fejemben
- Tudom,csak a képességéről nem tudtam. Mondta nekem ,hogy egy démonnak sok képességei vannak.- Válaszoltam mondatára.
- Befejeztéttek a dumcsizást?- Szólt ránk Yonngi. Honnan tudja? Kérdeztem Jungkooktol.
- Egyik képességgé.- Mondta most nem a fejemben.
- Oh..- Lepödtem meg.
- Igen hát ez van ezt kell szeretni. Amúgy én nem értelek Jungkook! Simán megbaszhatnád meg mindent csinálhatnál a fogjodal. Tudod én kihasználnám, de te nem használod ki őt.- Kérdő tekintettel fürkészte Jk-t. Azt gondoltam,hogy bárcsak meghalna az a kis szemét! A szemem píros lett. Yoongi hírtelen a földre került és szenvedett. Helyesbítek, nagyon szenvedett. Ugyan azt éreztem ,mint amikor majdnem megöltem Jungkookie t. Sugába bele is rúgtam úgyhogy a fal adta neki is a másikat. Remegett már a földön fekvő férfi és én röhögtem rajta. Egyszer ,csak egy remegő kezett éreztem meg a válammon. A szagáról egyböl felismertem,hogy Jungkook az. Meg fordultam. Nem is érdekelt már a szenvedő volt fönököm. Érdekesebbnek találtam a gazdám.
- Ne félj tölem. Téged nem bántalak,csak te bánthatsz engem,mert te vagy a gazdám. - Megölelt. Jó szorosan a karjai közé szorított addig amíg meg nem nyugodtam teljesen. Már a fekete szemeimbe nézett, én is így tettem,csak az ő szemével.
- Kérlek mentes meg Yonngit a többiek nem tudják. Kérlek az én kedvemért. Tudom,hogy halott ,de ez neki az utolsó esélye. Ez után már megöli Lucifer.- Aggódást fedeztem fel szemiben. Nagyott sóhajtottam és ezt válaszoltam.
- Csak a te kedvedért.- Közelebb léptem a sérülthez,aki már alig tudja,hogy hol van. Leültem mellé ,mert késztetést éreztem,hogy fogjam meg a kezétt. Megfogtam és 2 perc alatt felépült teljesen. A többiek nem bírtak megszólalni. Yoongi lehajtotta a fejét.
- Bocsánat Yonngi,hogy majdnem megöltelek. Nagyon sajnálom utálom magam még jobban ez miatt. Nem volt elég anya. Tudod ha rajtam múlna már rég halott lennél. Olyan dolgokat csináltál velem,hogy teljes ember azt nem bírná ki. Pár wont adtál nekem egy hónapra amiből kenyeret, vajat és az albit tudtam kifizetni. Ha az még nem elég megerőszakoltál, megszoptattad magad velem. Csak tudod az a helyzet,hogy van egy gazdám aki nem akarja,hogy meghalj. Nagyon sokat köszönhetsz neki és szerintem a többieknek is. - Sóhajtottam egyet kínomban.
Sziasztok!
Itt is lennék ezzel a részel. Nagyon sajnálom,hogy nem tudtam tegnap jelentkezni,de este 8 kor értünk haza és nagyon fáradt voltam. Remélem elnézitek nekem. Na pusza😘
ESTÁS LEYENDO
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
TerrorSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...