/4.fejezett/* Kiváltó vacsi*

32 3 0
                                    

Bementünk a sikátorba , ahol három embert találtunk. 2 férfit és 1 nőt. Mindannyian hajléktalanok voltak  és a kukában turkáltak.  Oda sétáltunk hozzájuk. Ránk pillantottak.

- Oh jó estét, tudunk segíteni valamiben?- Kérdezte remegve a nő.

- Aha- Válaszolta Jungkook.

- Te.. v.. vagy Jeon Jungkook?- az egyik férfi ilyedten méregtte a párom.

- Ja- Válaszolta nyugottan. - És most szépen itt maradtok. Egy hatalmas titkot szeretnék veletek megosztani, mint ugyebár Jimin is.- Kacsintott rám.

- Oh igen.- Bekeményítettem.   Láthatatlanul a kezembe vettem az egyik kést. A nőt átkaroltam.

- Baby megsúgom a titkomat. Nagyon fog tetszeni.- Pervez tekintettel fürkésztem a nőcit.

- Oh igen Daddy.- a hasamra simított. Magamba röhögtem. Egyre idegesítőbbek a pinások szerintem Lisán kívül.  A füléhez hajoltam. Közben az oldalához helyeztem a kést. Gyorsan befogtam a száját és a bordáján keresztűl a szívébe szúrtam az éles tárgyat. Persze egyből ki is húztam és lenyaltam róla a vért.  Sosem ettem még ilyen finomat. Többet és többet akartam belöle. A szerelmem közben megölte a férfiakat és azokból táplálkozott.  Levágtam a bőrt az arcáról és a vért szívtam belöle.  Tudom elég undinak hangzik, de amikor ebböl táplálkozol akkor olyasmi mint ha egy disznót ölnétek és sütve ennétek meg. Na nekünk ez pontosan olyan . Elvágtam a torkát az alanyomnak.  A pasim már rég végzett az övéeivel amikor én az utolsó csepp vért kiszívtam az emberből. Éreztem,hogy már nem vagyok ember. Démon voltam. Hirtelen nagy hatalomra tettem szert. Azt éreztem,hogy szabad vagyok. Jungkookra néztem a  démoni szememmel.   Láttam rajta,hogy 1 percre megfeszült.

- Mi a baj szívem?- Kérdeztem aggódva töle.

- Hát egy kicsit többet ittál a kelleténél nem?- Megtapintotta a kézfejemet.

- Pont elegett. - Átöleltem.

- Köszi Daddy a vacsorát,  démoni volt!

- Szívesen életem.-Simogatta a vállam.

- Nem vagyok az életed. Én a te játékod vagyok . Imádók a játékod lenni,csak hogy tud. Olyan furán érzem magam. - Megfogtam a fájó fejemet. A gazdám gondolkodott egy idejig, majd hátra lökött. A nyakamhoz hajolt és megharapta ütöemerem. Kiszívott belölem egy pár milliliter démon vért. 

- Bocsi szívem, nem hagyhatom,hogy teljesen átváltozz nekem. - Elkezdett szakadni az eső.

- Okés. Megyünk sétálni az erdőbe?- Kérdeztem aranyosan.

- Persze. Imádók ilyenkor arra bóklászni, na come on. - Kimentünk a sikátorból és a temető felé vezetett utunk. Elég hülyén van megoldva az egész ut. Átkell mennünk a temetön,hogy az erdőbe érjünk. Mi meg is tettük. Nem féltünk átmenni a teletöm,mert semmi értelme.  Amúgy is itt van Jungkook mellettem aki megtud védni ha ugy van, de persze én magamat is. 

- Voltál már szerelmes , amikor halandó voltál?- Kérdeztem töle.

- Nem. Nem voltam, ezért lettem beléd. Az életben egyszer találod  meg az "igazit". Én már 15 éves eldöntöttem, hogy meleg vagyok, szóval nem volt még barátnőm ,se barátom.  Te vagy az első és az utolsó is nekem.  - közelebb jött hozzám. Ez kemény azért. Jó tudom, hogy régen nem olyanok voltakat az emberek ,mint most, de mai szemmel nézve furi. Ezért is imádom a régi embereket, festményeket, zenéket és ruhákat.  Sokkal emberibbek voltak az emberek nem úgy mint most. Tisztelték a másikat, szerették a másikat. Jó azért tutti voltak kivételek is.

- Igen én is pontosan így vagyok vele. Egyszerüen  nem tudom felfogni,hogy ahol tart  már a világ. Nagyon elromlott. Mesélj te valamit. Volt már barátod?- Kérdezte.

- Nem. A bárban minden nap lefeküdtem valakivel, szóval nem is tudtam volna kapcsolgatott építeni. Öszintén ,nem is akartam. De valahogy összejött.- A szemébe néztem.

- Igaz. Még benned van a " méreg"?- Maga elé fordított. A beszélgetés közben nem is vettem észre,hogy már az erdőben vagyunk . 

- Úgy néz ki. Szerintem sokat kiszívtál belölem.- Gondolkodtam.

- Hát a felét bíztos.- Nevetett.

- Higy bírsz te ennyi vért inni?- Kérdeztem csodálkozva.

- Simán szívem. Démon vagyok. Nekem egy ember annyi,mint neked egy pohár kóla- kicsikét meglepődtem a  hasonlaton. Akkor 20 ember felel meg egy hamburger

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin