/1.fejezett/ *Elbasztál mindent*

75 7 0
                                    

- Nah Jimin. Jól vagy vagy valami?- Kérdeztem.

- Köszi a kérdést Daddy minden okés.- válaszolt unottan.

Jimin pov:

Amikor felébredtem Jungkook és Rm beszélgettek. Egyből felismertem Rm-t a hangja alapján. Nem gondoltam semmire ,mert nem akartam, hogy tudja a gondolataim Jungkook, szóval megoldottam. Egy gondolatom volt amit már ki is fogott. '' Minek élek?"Ezt a kérdést tettem fel magamnak. Nagyon rossz nem gondolkodni. Ne tudd meg milyen. Nagyon néha sikerül visszafogom. Ma ez egyáltalán nem sikerült. Amikor lementünk a konyhába a gondolatok csak úgy jöttek és jöttek,hogy mi lessz most? Jungkookot Daddynek hívjam vagy maradjon a Jk amikor valaki itt van.Nem tudom hogyan ,de Jungkook hangja a fülembe ezt mondta, idézem= " Ügyes voltál Jimin. Csak amikor ketten vagyunk akkor szólíts Daddynek, de ha vendégek vannak akkor úgy ahogy akarsz. Vagy Jungkooknak, vagy Jk nek. Habár a Jk jobban illik hozzám.,, Én erre egy  okést válaszoltam. Nem bírom felfogni, hogy hogyan tud két felé is beszélni, meg gondolni. Nálam ez lehetetlenség. Lassan elment a boltba Rm is.  Amikor megkérdezte Jungkook, hogy jól vagyok- e hát az nagyon jól esett. Eddig csak Lisa és Tae kérdezte meg tölem eddig életembe.

- Te ismered Lisát?- kérdezte Jungkook csodálkozva.

- Persze ,hogy ismerem, csak az a baj vele, hogy , nagyon pletyis, de amúgy szeretem. Sokszor aggódik értem.- Mondtam neki lehajtott fejjel. Nem merek a szemébe nézni.

- Lisa az exem.- Mondta nagyon komolyan. Meglepődtem nagyon. - Ő is démon.

- Mi a fasz? Ő..  i..ss démon?- most eskű sokott kaptam.

- Igen ő is. - Mondta egyszerüen.

- Nem hittem volna. Olyan ártatlan.- Mondtam neki.

- Főleg az ágyban volt. De te Jimin olyan vad vagy az ágyban, hogy az leírhatatlan. Most is feláll a farkam.- Gondolkodott hangosan.

- Segítsek Daddy?- kérdeztem tőle pervezen.

- Kérlek- tette előttem össze a kezét. A szeme bepirosult. És érzem, hogy nekem is kezd, mert felizgultam. Szépen lassan leültettem egy székre, majd rá ültem férfiasságára. Nagyon nagyot sóhajtott , ami nagyon jól esett. Élvezem, hogy most én írányithatok.  Belenyúltam nadrágjában és alsógatyán keresztűl izgattam férfiasságát. Még nagyobbakat sóhajtott. Lehúztam az utolsó darabott is és szembe találtam magam hatalmas anakondájával, ami valjuk be 2× akkora mint az enyém. Megnyaltam hosszát. Tettemre hatalmasat nyögött és már ki is fojt előváladékja.
Lenyaltam.  Lassan bekaptam az egész farkát és gyors tempóban kezdtem el mozogni. Nem fájt a szám ,mert már megszoktam a szopást. Egyre gyorsabb tempóban mozogtam és egyre hangosabban nyőgött. Ő nem segített bele mint Yonngi, csak élvezkdett. Ajtó nyitódást halódtunk.

- Megjött Namjoon bazdmeg. Gyorsan Chim.- Most szólított először a becenevemen. Ezt a nevett még Tae adta nekem. Nagyon gyorsan felvette  a ruháit. 

- Nah hallom történt itt valami. A kis boltig halottam.- Mosolygott pervezen Rm.

- Igen Namjoonak az egyik képességgé a kurva jó hallás. Ezt el is felejtettem. De messze voltál , hogy halottad?- kérdezte tőle Jungkook  számonkérve.

- Hát kéremszépen úgy kookie, hogy a legközelebbi kisboltba mentem ami fél kilométere van innen. A környéken úgy nézett ki, hogy ,csak ti csináltáttok, szóval lehetett mindent hallani.- kacsintott Rm.

- Bocsesz Jimin tessék itt a kaja. - Odadott 1 zacskó kaját.

- Ennyi nem kelett volna Rm. De köszönöm.- Hajoltam meg előtte illedelmesen.Rm megveregette a válam.

- Egyél , csak Jimin. Rád fér.-Bíztatott Rm. Elő is vettem az egyik péksűtitt és elkeztem enni. Úgy ettem mint még soha. Soha nem ettem még péksütitt. Ez nagyon finom. Mosolyodtam el.

- Komolyan nem ettél még sosem péksütitt?- kérdezte szomorúan Jk.

- Aha. Most eszek életembe előszőr. Nagyon finom. Hálásan köszönöm Rm.- Néztem rá az illetőre.

- Jajj Jimin. Ez durva. Mi volt az oka, hogy nem ettél még? - Kérdezte Jungkook.

- Hát eléggé szegény körülmények között nőttem fel, de ezt nem tudja senki. Kérlek ne mondájától el senkinek. Azért is mondom el, mert Rm velem volt 1 napig vagy 2 nem tudom már, te meg Jungkook a gazdám vagy ,szóval előbb utóbb rájöttél volna.- hajtom le a fejem.

- Azta Kurva és még  Suga meg is kínzott.- Dühöngött Rm.

- De hát itt vagyok Rm. Kibírtam.- Húzzon meg a válam. Közben most eszem a lay's csipszet.

- Nyugi Nam ő mindent kibír, de szó szerint.- Mondta büszkén Jk. Most komolyan bűszke rám? Kérdzem inkább magamtól, de Jungkook válaszolt magam helyet. Odahajolt hozzám és ezt súgta a fülembe, hogy= Igen. Hát te tudod. Mondtam neki. Persze Namjoon is halotta. Majd elkezdek beszélgetni Jungkookal. Körülbelül 10 percig beszélgettek amikor Jungkook hozzám szólt.

- Meséli már a gyerek korodról Jimin. Milyen volt Lucifer fia lenni úgy mond?- Kérdezte kíváncsian.

- Hát nekem nem volt gyerek korom. 7 éves korom otta vert anyám. Apával nem találkoztam , csak 1 héten 1×. Jártam ki a földekre kapálni. Minden férfi munkát én csináltam. Karácsonykor nem kaptunk semmit. Szülinapomkor, csak felköszöntöttek. Anyám azt kívánta mindig, hogy dögöljek meg. Hát cserében a 10 éves szülinapomkor megöltem. Ő nem anya volt, hanem egy faszfej. Igaz, hogy főzött és mosott rám, de azért szerethetett volna egy kicsit. Ha már ember.

- Azta mindenit.- Csodálkoztak el mind ketten.

- Mostmár soha nem engedlek el Jimin azt garantálom.- Megölelt Jungkook.

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Onde histórias criam vida. Descubra agora