/3.fejezett/* Órákig a plázában*

37 3 0
                                    

- Szia Changbin! Kérlek legyen a hőmérséklet 20 c°.- Rám nézett. Mondjuk nem is csodálkozom így szeptember végen fűt az autóban. Most jelen pillanat épp ,hogy leszartam a hőmérsékletett.

- Igen is uram.- Mondta az autó. Nekem ezt most lehetetlenség felfognom. Elindulunk. Ki kanyarodott és már indultunk is. Mi mentünk leghátul.

- Gondoltam,hogy tetszeni fog.- Szólalt meg a mellettem ülő.

- Jól gondoltad,mert imádom. Nem is tudtam ennek a kocsinak a létezéséről. Najó talán láttam egy két gyerekkori újságomban, de a robototrol nem írtak .- Csodálkoztam. Jó ízűen felkacagott.

- Jaj Jimin. A világon,csak nekünk beszél a kocsink. Mind a nyolc autóban van robot. Rm a mi Einsteinünk. Az ég világon mindent tud és meg is valósítja.
- Megfogta a kezem és a váltóra helyezte.

- De menő.- Ábrándoztam. Néztem a kinti tájat. Nagyom győnyőrű az erő. Megyünk le a dombon egyenesen a hatalmas kapuig.

- De nagy kapu.- Néztem az adott csoda szép ,régies tárgyra.

- Igen az.- Kinyílt és a piros kocsi már el is indult. Fogalmam sincs kié lehet a píros jármű.

- Hoseok-e. - Felelte.

- Amúgy egy dologban hasonlítunk. Te meg én.- Felhoztam egy témát.

- Na miben?- Kíváncsiskodott.

- Hát kérem szépen abban,hogy imádjuk a régi, reneszánsz ,barokk dolgokat. Említettem Tae nek,hogy zongoráztam. Mondtam neked is?- Kérdeztem.

- Nem,nem. Amúgy teljesen igazad van. Tudod én a klasszicizmus korában éltem,de a reneszámsz-t és a romantika korszakot imádom. Én gitározok.- Az utat figyelte.

- Tudom,mindent elmondott Taeyunng.- Erősebben megszorítottam a kézfejét. Ki értünk a hegyes,dombos vidékről és a városban kavirnyáztunk már.

- Elmondta azt is,hogy miért haltam meg?- Kérdezte idegesen.

- Leugrottál a sulitok tetejéről?- Kérdeztem bizonytalanul.

- Aha.- Mondta.

- Jungkook.- Szólítottam meg.

- Igen.- Mondta .

- Én szeretnék,már... gyilkolni.- Mondtam szégyenlősen. Rá pillantottam. Fülig érő mosoly volt az arcán.

- Babym. Elviszlek este. Elég jót fogunk szórakoznni. - Nyalta végig ajkát.

- Biztos vagyok benne.- Mondtam. Amióta Jungkookal vagyok kibaszott pervez lettem. Mondjuk előtte sem voltam egy hű, de szent gyerek,de most egyre jobban rontódok amit nem bánok.

- Ezt úgy hívják elrontás. Eléggé elrontottalak.- Huncutul kuncog.

- Áá csak egy kicsit.- Nevettem. Kinéztem az ablakon. Szöul belvárosában voltunk. Már csak 10 perc és ott vagyunk, ha nem lessz dugó. Elég gyakori mostamában a dugók itt Szöulban.

- Este vért kapsz vacsira Eommaval majd megvitázom.- Ajánlotta fel.

- Hüm. A legjobb vacsi lesz a héten.- Nedvesítettem be ajkamat. Felkuncogott.Bekacsolta a rádiot amin éppen Jessitől a Zoom ment. Ismerem a számot úgyhogy énekelni kezdtem.

- I see you lookin' at my P-I-C (I know)
크게 땡겨, 땡겨, 좀 더 땡겨봐 봐, 기똥차지 (ayy)
Zoom in (uh-huh), zoom out (okay)
Zoom in (uh-huh), zoom out (okay)
Zoom in (uh-huh), zoom out (okay)
Baby, 확 가게 확대, 확실하게, ow (uh).

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Where stories live. Discover now