/ 1.fejezett / *Rohadék*

95 7 0
                                    

- Elhiszem Jimin, de mostmár ígyál valami vízet- Ajánlottá Rm.

- Ez jó ötlet. - Gondoltam és el is indultam mosdóba. Amikor be értem a fönök volt bent. Éppen pisilt ( hogy szépen fogalmazzak)

- Oh Szia Jimin. Nagyon jó hogy itt vagy. Kellenne a segítséged. Tudod miben!- Vígyorgott pervezen a drága látos köcsög.

- Ohhj jó.- Sóhajtottam egy nagyot ami neki nagyon nem tetszett és be is vezetett egy fülkében. Eléggé szar élmény a fülkében szopni higyjétek el. Szar és húgy szag van. Najó essünk túl rajta.

- Kibaszottul sajnállak Jimin- A hangja érzékeny volt. Gondolom most megsajnált,de nem kell. Már megszoktam.
Lehúzta az alsogatyájat és a nadrágját. A kis farkát megpillantottam amin már a sokadjára sírok a röhögéstöl. Eskü még egy kutyának is nagyobb a fasza. Ezen Rm nagyon röhögőt. A hajamnál fogva szoptatott meg. Már nem fáj a szám, de az elején nagyon sírtam. Akkor nagyon fájt. Lassacskán megundta és elkezdett vetköztettni. Mit csinál ez? Sosem erőszakolt meg.

- Bocsánat főnök nem akarom.- Lettem nagyon szomorú .

- Nem érdekel.- És tágítás nélkül beragta. Szétszakadtam. Sosem éreztem ekkora fájdalmat még, de kibírom. Hogy én pár napig olyan sánta leszek mint egy venhes kutya az biztos. Rm nem reagált semmire. Szerindtem sokott kapott. Hahoo Rm Can you hear me? Adj jelet. Élsz még haver. Én mindjárt nem fogok mert szétszakad a seggem. Felmondók nem érdekel eldöntődtem. Ezt már én se hagyom annyiban. Ennek az erőszaknak 1 pillanatátt se élveztem. Számoltam a perceket és lassacskán letelt az az 1 óra. Olyan undorító bmeg a főnököd belédélvez. Én nem is élveztem el. Kevés vagy hozzám kisapám. Most felmondók.

- Rohadék.- Hozzá vágtam ezt a szót.

- Többett itt nem látsz az bíztos és ágyő kis fasz. Amúgy nagyon kicsi a farkad valamilyen krémmel illene kenni. Faszkalap - Egyből rohantam onann. Megöleltem Lisát és Tae et. Otthagytam a bárt. Szaladtam haza átőltözni,mert a ,,munkás " Ruhámba vagyok. Vettem fel egy fekete mintás pólót, plusz egy ezüst nyakláncot, amit nagyon olcsón megvettem, fekete melegitött és a depressziómhoz illő fekete baseball sapkát. Megettem a napi vajas kenyerem ami nagyon jól esett.

- Minden rendben Jimin?- Kérdezte aggódva Rm.

- Sincs semmi rendben Rm. Nincs állásom se pénzem. Nem lessz lakásom, se kajám. Mit csináljak?- Kérdeztem töle sírva.

- Nyugi Jimin majd megoldjuk valahogy. - Nyugtattott,de nem ért semmit. Úgy döntöttem elmegyek egyett sétálni. Már este 8 óra. Korom sötétt van kint. Akkor szeretem kiszelöztettni a fejem. Ki is mentem az albi ajtón. Bezártam ajtómat és a lépcsőházba vettem az írányt. Ezek már megint drogoznak itt. Beszarok. A lépcsöházbol a parkba mentem egyből. Nincs sok ember , csak és én Rm. Itt vagy amúgy? Nem válaszolt senki semmit. Hahoo minden okés?
Most se válaszolt senki.Gondolom dolga van biztos valamikor visszajön. Sétáltam amikor a nagy gondolgodásomban egy mellkasnak ütköztem.

- Oh elnézést sajnálom.- Hajoltam meg egymásután 20× és törölgettem le könyeimet. Felnéztem az illetőre aki 10 cm er nagyobb lehet nálam, de olyan ismerős. Láttam már valahol.

- Semmi baj nyugi. Minden rendben Jimin?- Kérdezte. Nagyon meglepődtem. Honnan tudja a nevem?

- Elnézést maga honná tudja a nevem?- Kérdeztem még mindig könnyezve. És eltünt a pasi. Már be is képzelek dolgokat KURVA jó. Indultam a temető felé. Valami azt sugallta hogy nekem ott a helyen. Sétáltam és léptéket halottam mögülem. Hátra se néztem pont leszartam az egészet, csak sírtam tovább. Valaki a nyakamat megpuszilta hátútól.

-Hagyj békén te rohadék!- üvöltök rá egy nyuszis maszokos férfire.
- Miért tennék ilyet?- Kérdezi tőlem a hangját eltorzítva.
- Mert vérzel.-Remegve válaszolók.

- Nem engedlek el. Olyan kínozni való vagy.- Mondta röhögve.

- Akkor kínoz. Nem érdekel. Tessék itt vagyok.- Mondtam neki, de nagyon megmélyült a hangom.

- Akkor gyere.- Húzott maga után. Közepes tempóban elkeztünk futni. Már 30 perce futunk és mindjárt összesek. Egy sötétt erdőben vagyunk. Berángatott egy fa házikóba.
Egyből egy ágyra lökött.

- Maradj ott és ne mozdulj meg. Még jobban fogunk vérezni. - Elég psziophata ez az ember. Ha ember. Levettköztettett alsógatyáig. Elővett egy kést amit a hasamon végig húzott. Nagyon fát. Nem sírtam, csak röhögtem. Levette a pólóját. Odapillantottam. Nagyon jó a hasa bassza meg.Ő is belevágott kockájiba. Felémkerekedett. A vágásomhoz az ő vágását helyezte. Egyre jobban fájt. Csak felszisszentem. Elkezdett mozogni a sebeinken. Azt hittem beszarok annyira fájt. Türtem, mert tudtam hogy erős vagyok és kibírom. Ez után levette alsónadrágomat is és megpillantotta az anakondám. Nagyokat mosolygott majd a kezével elkezdett izgatni. Közben még több helyen megvágott és meg is harapott. Élveztem amit csinál. Már nem fájnak a sebek, inkább a farkamra figyeltem.Már a lepedő amivel le volt fedve az ágy tiszta vér volt. Amikor már kezdtem nyögdécselni és mosolyógni megált. Levette a maszkot és ez a látvány fogadott.

Amikor megláttam egy pillanatra megált a szívem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor megláttam egy pillanatra megált a szívem. Csak csodálkozva néztem rá.

- J..jungkook- Nyögtem ki nevét.

- Igen. Mondtam hogy eljövök érted. - Mondta pervezen és megvágta a kezem. Felémkerekedett és megcsókolt. Annyira jó ízű volt a csókunk. Imádom. Szerintem neki is ízlett mert egyre szenvedélyesebben mozgatta párnáját az
enyémeimen, majd behatolt nyelvével amit egyből viszonoztam. 5 perc múlva elváltunk egymástól.

- Imádom, hogy ilyen phisopata vagy szivi. - Végig nyalt az egyik sebemen . Nyőgtem nem pedig sírtam és sziszentettem. Élveztem munkálatátt. A sebemből a vért kiszívta. Nagyon felizgatott ezzel a tettével. A nyakamtól a farkamig végig nyalt.Hosszamon is. Újra felémkerekedett és azt súgta a fülembe.

- Én vagyok Jk. A Jungkook rövidítése.- Megnyalta fülcimpámat. Nagyon meglepődtem amikor megláttam, hogy a szeme vérvőrős és fekete volt. Most komolyan ő a gazdám.

- Igen én vagyok a gazdád. És örökké én is leszek szívem.- Újra megcsókolt. Egyből viszonoztam, de közben az alsónadrágjához nyultam. Látszólag tetszett neki, mert a csókban , csak mosolygott. Megelőzött és nagyon gyorsan lehúzza magárol. Fél szemmel a szemébe néztem, a másik szememmel pedig a farkára. Kb akkora lehet mint nekem. Elvált tölem.

- Én avval vitatkoznék.- Nézett rám eszméletlenül pervezen. Majd megfordított. Nagyon szégyenlős vagyok. Tiszta vörös volt már az arcom.

- Neh legyél szégyenlős kibaszott jó segged van.- Amikor ezt kimondta több önbizalmam lett. Majd ez is elszállt. A gerimcemtől a rózsámig nyalt. Amikor a rózsámat nyalta élveztem nagyon, de kibaszottul fura volt. Sosem senki se csinált velem ilyett. Hát ez is megtörtént. Érzem hogy megunta.

- Láttom baby, hogy nagyon tág vagy. És tudom hogy megerőszakoltak. Még 1 et csak kibírsz. Majd szépen lassan behelyezte farkát a seggembe. Pár percig lassan mozgott, majd gyorsított. Nyögtem,de nagyon visszafogottan. Neki ez nem tetszett szóval erősebbeket lőköt és jobban kezdtem el nyögni. 1 óra múlva elöször én majd ő élvezett el. Ő az első akinél elélveztem. Ez történelmi pillanat.

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Where stories live. Discover now