[𝚓𝚒𝚖𝚒𝚖 𝚙𝚘𝚟:]
A kanapén ébredtem. Úgy mint komám után,most is Jungkook volt mellettem. A kanapé előtt térdelt. Felnéztem rá. A szeme ki volt sírva. Vágás nyomok voltak a kézfején. Probáltam felülni ,de egyáltalán nem sikerült. A mozdulatomra felkapta a fejét és rám nézett. Nem mertem megszólalni. A szemébe néztem.- Sajnálom. Ha rajtam múlna már rég előrébb tartanánk.- Könnyedzett.
- M.. Mi történt?- Dadogtam.
- Az apád. Minket úgymond egy börtönbe tart apád. Mindenkit. Nekem a legsúlyosabb,mert a gazdádnak választott. Többször figyel és olykor, olykor fájdalmat okoz. Ez volt eddig a legfájdalmasabb amit valaha velem tett. Nagyon örült neki,hogy drogoztál, de mi nem. Miért csináltad?- Aggódva a fülem möggé helyezte az egyik tincsemet.
- Mai napig nem bírom felfogni,hogy miért élek. Akkor úgy voltam vele,hogy leugrok egy hegyről,de ha öngyilkos is lennék akkor ugyan ott lennénk,szóval nagyon rossz dolgot csináltam. A drogozáson kívül. Teljesen elment az eszem. Utálok már mindent és mindenkit. Akiben bízhatok már tényleg,csak Taeyunng meg te voltál. Amiket mondtál megértem. Igazad van mindenben. Mindig is egy kurva voltam,de én ezt sosem akartam........
- Sóhajtottam egyett. - Ja és a drogost kifelejtettem. Nem hecböl szívtam el tízenöt darab kokaint.. - Nem mertem a szemébe nézni.- Ja és tudom jól ,hogy inkább megbasznál mint ,hogy dumálj. - Búnkon mondtam.- Nem minden a szexről szól. Azt amit mondtam nem szándékosan mondtam. Apád belemászott ebbe a testbe és kimondatta vele. Én nem így nézek ki. Se a többiek. Ezek,csak testek. Átlácó szürke árnyékok vagyunk. Én nem akartam neked ezt mondani. Ha rajtam múlt volna szépeket mondtam volna. Kibaszott szar ez az egész démon élet.- Jött közelebb hozzám. Én enyhe sokban ültem. Jó mondjuk azt fel tudom fogni,hogy árnyék meg minden,de azt hogy bármelyik percben apám a testben lehet, na azt nem.
- Csak most volt az egyetlen ilyen alkalom neki. Nincs neki ennyi ideje nyugi. Többet már nem fog jönni. - Hajolt közelebb az arcomhoz . El akartam volna fordítani előle a fejem,de valamiért vágytam az érintésére. Már hiányzott. Megcsókolt. Gyengén, finoman csókolt . Mind két értelembe. Érzelmes és szerelmes volt. Ilyen csókot még nem kaptam senkitől. Bekönyeztem. 4 percig faltuk egymás ajkát. A csókcsatánk útán mellém feküdt. Átölelt és a hajamat piszkálta.
- Menniyre voltam bekábulva?- Kérdeztem.
- Nagyon. A konyhában könyörögtünk neked,hogy tedd le a kést. - Szorosan átölelt.
- Nem akarok látni pár napig se kést és se más embert. Amiket tettem még a drogozásom előtt azok nagyon durvák voltak.- Feléfordultam. Gyönyörü vörös szemin akadt meg a szemem. Egyszerüen elveszek bennük.- Mit tettél?- Kérdezte.
- Józanon 5 embert beleztem ki. Gyilkoltam meg. Nem néztem volna ki magamból az bíztos. - A takarót kezdtem el bírizgálni.
-.Semmi baj. Én így is ,nagyon tisztellek.- Megöleltem.
- Remélem nem basszol át evvel a Luciferes dologgal. Mert ha megtudom,hogy kamu vagy ilyenek neked véged.- Mutogattam a levegőben ,ahogy elvágom a torkát.
- Sosem vágnálak át. Nem így viselkednék veled,ha utálnálak vagy kurvának tartanálak. - Adott puszit a számra. Nagyon jó,hogy itt van és segít.
- Remélem.- Válaszoltam.
- Nem bízol bennem?- Kérdezte.
- De nagyon .- Válaszoltam egyszerüen.
Újra megcsókolt , de az a csókunk nem tartott olyan sokáig,mert valaki kopogott.- Jöhetsz!- Kiábalta a személynek Jungkook. Benyított Taeyunng.
- Szia Tae!- Örültem meg a legjobb barátomnak.
- Kérlek 5 percre kimész Jungkook. Eskű nem csinálok vele semmit,csak beszélgetni akarok vele. - Nyuszi szemekkel nézet rá gazdámra.
- Najó, de csak 5 perc se több, se kevesebb.- Jelentette ki,majd elhagyta a szobát.
- Miért drogoztál te örült?- Megölelt szorosan.
- Remélem nem kell még 10× elmondanom senkinek se már. Annyi a lényeg,hogy be telt a pohár. Nagyon túl lett öntve. Őngyilkos akartan volna lenni,de rájöttem,hogy csak saját magammal basznék ki. - A szemébe néztem.
- Oh te komra őrült vagy. Máskor azért nekem is hagyj. Ha máskor is szándékozol drogozni , szólj jövök.- Kacsintott. Nagyon jót nevettem a bolondon.
- Ennyit akartam. Be hívom ezt a faszt.- Forgatta meg szemét.
- NA GYERE!- Ordította torka szakadtából. Gyorsan bejött a szobába Jin.
- Kussoljál itt van Felix. Bújtassuk el Jimint- Suttogta. Eskű beszartam. Ki a fasz az a Felix és mi a faszt akarhat tölem. Taeyunng egyből kapcsolt és gyorsan mennyasszony pózba vett és villám gyorsan felrohant velem a könyvtárba. Az egyik könyvespolcból egy kis titkos szoba nyílt ki. Középén van egy ablak a padlón. Tisztán le lehet látni az előtérbe.
- Maradj itt és egy árva mukott se.- Parancsolt rám Tae majd eltünt. Nem tudtam mást csinálni leültem egy fotelben és néztem a történtekét. Felix-nek szőke a haja, hó fehér a bőre és szeplős. Tutti nem teljes koreai a szeme miatt. Egy normális koreainak sokkal kisebb a szeme. Vőrős ínget viselt, fekete bőrnadrággal . Nagyjából halottam,hogy mi a téma lent. Veszekedtek nagyon. Valami Hynjin-ról beszélgettek. Rólam nem esett egy árva szó sem ,csak érezte az ember szagott,de nem intenzíven. Ezt mondta. Annyit válaszolt Jungkook,hogy az utcán megdöglőt ember íngjet elhozta,mert megtetszett neki. Szerencsére ez az alak hamar bevette.
Sziasztok!!!!
Remélem tetszett. Sajnálom,de nagyon bele kell húznom a tanulásba. Ahova szeretnék menni egy nagyon jó iskola és 17 embert vesznek fel abba az osztályba. Muszály ,mert nem szeretnék én lenni az utolsó. A felvételíre is nagyon tanulok már ,szóval estére rohadt fáradt vagyok az íráshoz, persze máshoz sem.Nem szeretnék senkinek csalódást okozni,szóval megígérem, hogy egy héten legalább két,három rész lessz.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
HorrorSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...