/4.fejezett/* Az én szövegem*

27 3 0
                                    

Másnap Jungkook cirógatására ébredtem. Sosem keltett még így. Nagyon boldog voltam. Álmomban sem gondoltam volna,hogy pont ő lesz életem szerelme. Már egyáltalán nem bánt. Sőt inkább szeretget. A többiek mai napig nem bírják felfogni ezt az egészet,de bevallom én sem fogtam fel még teljesen. Igyekszem.

- Ne gondolkodj ennyit baba. Szétszakad az én fejem.- Kaptam egy puszit a számra.

- Bocsesz.- egy mosolyal díjaztam.

- Imádom halhatni amúgy,hogy mindig rám gondolsz. Szerintem,ha te az én fejbe látnál bele,már rég öngyilkos lettél volna. Sajnos nekem olyan piszkos a fantáziám.- Az alhasamat cirógatta.

- Mára milyen programot szerveztél?- Kérdeztem töle szenvedve, mert már megint lejebb ment és a nemi szervemet masszírozta.

- Először is jól megraklak,majd utána jön a többi meglepetés. Most nagyon fogja be a fülét Rm!- Huncutul nevettem egyett. Lehet furán hangzik,de a szexben sem erőszakos a párom. Felém kerekedett. Szenvedélyesen megcsókolt. Jött a nyelvkeringős rész. Nyakamtól egészen a csuklómig puszikkal láttot el. Még mindig ott virít a csuklónkon a vágás helye. Elég mély, szóval szerintem ott marad életünk végéig. Még nem fort be a sebbem, de már nem vérzik. A heget megnyalta sziophata párom. Belölem egy szisszenést váltott ki a tette. Nagyon kellemetlen érzés szökött az adót testrészemre,de kibírtam. Megunta az előjátékot. Ledobta rólam a paplant. Pizsamámat télibe szétszakította. Ezért még számolok vele. A kedvenc pizsim volt. Feléledt a vadállat benne és szétszívta,csókolgatta alhasamat. Újra megcsókolt. Elhelyezkedett. Belém eresztette anakondáját. Nem tudom miért, de egyáltalán nem fájt. Sőt még élveztem is. Lehet ennyire nedves lehettem? Na nem érdekes. A szemem hirtelen extra piros lett. Nem bírtam ki hang nélkül muszály volt nyőgnőm. Abban a pillanatban nem számított semmi,csak én meg Jungkook. Csoda, hogy még nem költöztek el a fiúk. Percek múlva eltalálta azt a pontom.

- Ott.. J..- nagyon élveztem. Amikor csak arra az egy pontra koncentrált én tényleg a csillagok között jártam. Főleg amikor elélveztűnk. Én az ágyra, ő pedig belém. Szeretem,hogy fiú vagyok,mert nem lehetek terhes. Szerintem már nyolcszor teherbe estém volna Jungkook melett .

- Az biztos. Nagyon jók voltunk, mint mindig. - Rám kacsintott.

- Így van.- Ásítoztam.

- Menyünk le,mert éhen döglök!- Pattantam fel az agyból és a konyhát vettem célzásul. Rohantam , mint ha az életem múlna rajta. Najó azért vettem fel egy gatyát. A hütöből kivettem egy bontatlan tasakot és már ittam is. Namjooont látam olvasni. Nem akartam zavarni. Szerintem már így se hagytuk. Nem érdekes. Már megszogta. Gondolom. Jin jelent meg a napaiban.

- Oh, szia Jimin. Milyen volt?- Kérdezte, a szemöldökét húzogatva.

- Nagyon jó volt. - álmodóztam.

- Gondolom. Annyira nyögtél,hogy még a tánc terembe is fel lehetett hallani. Muszály volt felbaszni Taeyunng miatt a hangerőt,mert ő még túl fiatal az ilyenékhez.- Forgatta a szemét. El is hiszem. Taeyunng már több ,mint száz éves létére elég gyerekes. Nem lehet normálisan vele beszélgetni ilyenekről. 100%- ig bíztos vagyok benne,hogy szűen fog meghalni. Megérkezett Hoseok, Suga és Jungkook is. Tényleg el is felejtettem,hogy ma egy zenét fogunk felvenni. Nem is lenne baj ,ha én nem szerepelnék benne. Dejó lenne. Nem rontanám el az egész számot. Taeyunng pofázta ki,hogy nekem ilyen meg olyan hangom van és kitalálta a producerünk( Suga), hogy akkor énekeljek már én is. Úgy döntöttem fel megyek hozzájut, mert halálra untam magam már lent. Pont akkor nyitottam be , amikor Jungkook énekelt. Abban a pillanatban azt hittem elájulók. Gyönyörű a hangja. Halottam már a hangját,de amikor megerőlteti egy kicsit az csodálatos. A zenénk stílusa Rock. Innen is lehet következtetni,hogy milyen nagy hang kell hozzá. Oda osontam Suga mellé.

- Csüt!- Csititgatot. Eddig is csendben voltam,de akkor még jobban halgattam. Végig énekelte a részét.

- Oh szívecském, ha már itt vagy énekelj már te is!- Kérelte.

- Najó, kérem a szöveget!- kínomban sóhajtottam. A hátam közepére sem kívántam az éneklést abban a pillanatban.

- A lapra van írva,hogy melyik milyen hang. Fogod tudni.- Nyugodt hangnemben mondta Yonngi. Rá hagytam. Be áltam a mikrofon elé. Gyorsan átolvastam még a szövegem és elkezdtem az éneklést.

-널 위해서라면 난 슬퍼도 기쁜 척 할 수가 있었어
널 위해서라면 난 아파도 강한 척 할 수가 있었어
사랑이 사랑만으로 완벽하길
내 모든 약점들은 다 숨겨지길
이뤄지지 않는 꿈속에서 피울 수 없는 꽃을 키웠어 - szerencsémre kitudtam énekelni a hangokat. Könnyűnek találtam,mert már sokkal nehezebbet is énekeltem. Suga és Jungkook megtapsolt. Drámaian meghajoltam.

- Wow sosem halottam még ilyen nyugodt hangot. - Dicsért meg a producerem. Jungkook megcsókolt. Persze viszonoztam.

- Kurva , kibaszott ügyes vagy! - Megfogta mind két pofim. Ennyire ezért nem vagyok jó.

- Nem igaz. Nagyon jó vagy!- állította a párom.

- Jó okés na. - most vettem észre,hogy a többi tag a sarokban bugyaszt.

- Gyertek!- Ide hívtam őket. Nem értem. Miért vannak ott?

- Oksi, csak nem akartunk zavarni.- Jönnek közelebb. Mondta Hoseok.

- Jaj ,beszélsz te itt hűlyeségeket. - Átkaroltam.

- Az lehet.- Nevetett.

- Azt hittük már,hogy Jungkook a keverőn basz meg.- Taeyunng röhögőt.

- Kinézem belőle!- Hangosan suttogtam, szóval mindenki halotta.

- Én is magamból.- megmarkolta a fenekemet az adott személy.

***

3 óra alatt felvettűk az egészet. Yonngi meg is szerkesztette, szóval készen is van az új zenénk, már csak ki kell adni.
Ültem az ágyúnkon és Jungkookot bámultam. Olyan tökéletes arca van neki, ja bocs. Nem csak az arca, hanem az egész teste kiváló. Hirtelen Namjoon megzavart a gondolkodásomban.

- Lucifer akarja látni Jimint. Azt mondta, negyed óránk van felélni.- Idegesen közölte.

- Na ettől féltem.- Befeszült a gazdám. Namjoon kiviharzott a szobánkból.

- Legyél mindig mellettem. Ne higyj senkinek. Ne egyél is ígyál semmiből, mind mérgező. És ami a legfontosabb. Ne szólj senkihez. Mi komunikálhatunk a belső hangunkal, de ne beszélj. Világos?- közölte parancsolóan.

- Persze.- rá mosolyogtam bíztatás képpen.























Remélem tetszett. Igyekszem rakni a részeket. Megígérem félév után aktívabb leszek. Puszi mindenkinek!❤❤❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤❤💗❤❤💗❤💗❤😍😍💓😍💗

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Onde histórias criam vida. Descubra agora