/3.fejezet/*Ordibálás*

43 3 0
                                    

Elkezdtek beszélgetni rólunk az emberekről. Nem volt érdekes az alak. Csak mesélt és mondta a magaét ,hogy mennyire utálja az embereket és ki akkar minket írtani. Magamban elröhögtem egy sort. Most komolyan 5 miliárd embert akar ki írtani? Ez hűlye bazd meg.

- Najó nem ezért vagyok itt. Hogy megy Jimin tönkretétele?- Kérdezte Jungkooktol. Egyből eltünt az arcokról a mosoly. Úgy látóm Jungkook sem reagál a legboldogabb arcal ami megnyugtat. Egy nagyott sóhajtott majd elkezdett mesélni rólam.

- A tönkretéve elég jól megy. Tudjatok jól,hogy kibaszottul nem akarom ezt.- Nagyon mérges lett Jungkook.

- Oszt kit érdekel a te véleményed. Te ,csak egy senki vagy.- Nevette ki őt a számomra ismeretlen alak. Én is nagyon dühős lettem. Idejön Jungkook házába kritizálni a hát úrát! Milyen dolog ez?

- SOK MINDENKIT KÉPZELD EL.- Ordította.

- JA ATTÓL MÉG, HOGY FÖNÖK VAGY ATTÓL NEKEM NEM PARANCSOLGATHATSZ!- Visszaordítótt az ismeretlen.

- Fejezétek be Felix.- Nyugtatni próbálta Jin őket. Yonngi,csak nevetett rajtuk, Rm és Hoseok segített Jin nek. Taeyunng meg eltünt. Tudom,hogy azt mondta Taeyunng,hogy ne mennyek le,de most késztetést éreztem. A veszekedésből egy mondatot egyből kiszúrtam.

- HA MEGTUDJA LUCIFER,HOGY SZERETED, TÉGED FOG ELŐSSZÖR KINYÍRNI.- Megált egy pillanatra a szívem. Most komolyan szeret engem? Jó most nem ez a lényeg,majd megdumálom vele. Gyorsan ki osontam a konyhába, majd a nappaliba és nem utolsó sorban az előtérbe ,ahol még mindig veszekedtek. Villám gyorsan Jungkook előtt teremtem. A szemem vér píros volt,mint mindenkié a trásoságban. Jungkook a szemembe nézett és én is az övébe. Felix meglepődött. Láttam Jk-n,hogy lenyugszik amikor már majdnem teljesen lenyugodott az alak felé fordultam.

- Miért piros a szeme?- Kérdezte.

- Apjára szakadt részben.- Mondta Namjoon.

- Erős?- Kérdezte miközben engem méregetett.

- Majdnem megölte Jungkook-ot.- Felelte Taeyunng.

- Az igen. Akkor én nem fogok veled kikezdeni az biztos. Nevem :Lee Felix, 1876 ban haltam meg drog túladagolásban. 35 éves voltam amikor elhunytam. Amerikai vagyok.- Kezett fogtunk. Ő kezdeményezte a kéz fogást,szóval muszály voltam viszonozni. Itt koreában nem szokás,de néha mi is kezet fogunk.

- Gondolom nekem nem kell bemutatkozom.- Nyugodt hangerőn mondtam.

- Hát nem.- Nagyon parán el kezdett röhögni. Én már megszoktam a para dolgokat, de mondjuk egy beszari ember szó szerint beszarna ,ha ezt a röhögést hallaná.

- Oké.- Válaszoltam egyszerüen. Jungkook a válamra helyezte az állát, majd átkarolta a derekamat. Kezdem megszokni amúgy a hírtelen közeledését. Leültünk a kanapéra mind a nyolc an. Elhatároztuk,hogy megbeszélünk mindent normálisan. Én egész végig egy mukott sem mondtam. Nagyom inkább Rm és Jungkook beszélt. Olykor,olykor bele kotnyleeskedett Taeyunng. Nem bírtam rájuk figyelni. A gondolataimmal volták elfoglalva. Most komolyan szeret engem Jungkook? Démonoknak vannak érzéseik egyáltalán? Csak szórakozik ugye? Ezek a kérdések cseszegettek az agyamat. Jungkook hamar egyre vette és rám is nézett egy olyan, majd meg beszéljük tekintettel. Nagyon hamar szót is fogadtam neki,mert nem gondoltam semmire inkább a beszélgetést figyeltem.

- Tudsz beszélni a gondolatában Jungkook?- Kérdezte Felix a gazdámtól. Egy csöppnyire már összebarátkoztam Felixel ,amennyire tudtam. Mindig Jungkook beszélt még helyettem is,szóval nem volt lehetőségem sokat dumcsizni vele.

- Aha.- Válaszolta. Még a vak is észrevette,hogy kibaszottul nem rá figyelt Jk,hanem az én arcomat fürkészte. Kezdtem már azon gondolkodni,hogy mit talált. Egy kurva nagy pati nőtt rajtam? Kérdeztem töle a fejembe. Válaszként a fejét jóbra, balra ringatta. Akkor nem értem őt. Vakartam meg a taromat. Felix nagyon meglepetten felált és gondolkodni kezdett. A jobb lába átkarolta a bal lábát ami nagyon jól ilett a kinyilvánulásához. A fekete szövet nadrág, fehér íngel és nyak kendővel, meg persze a fekete szövet kabáttal is már úgy nézett ki mint egy processzor vagy orvos,de a dívatos Guess- es szemüvegjet is felvette ami,csak még jobban feldobta az outfit et. Felix hosszas gondolkodása után megszólalt.

- Egy régi római legenda szerint egy démon már nem lehet szerelmes,de ha haladóként nem talált rá az igazira akkor démonként fog. Nagyon ritka ha egy démon szerelmes lessz. Egy évszázadban egyszer fordul elő. Kemény ugye? Ha szerelmes vagy démonként akkor tudsz kommunikálni az alany fejeben,de akkor van tetkótók.

-Tényleg! van tekótók?- Kérdezte Hoseok.

- Persze,hogy van!- Jelentettem ki.

- Jajj nem olyat. Egy sátán csillagot kell keresni. - Mondta Felix.

( Ilyen a sátán csillag ha valaki nem tudná)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

( Ilyen a sátán csillag ha valaki nem tudná)

- Oké. Amúgy hol található a leggyakrabban?- Kérdezte Jungkook.

- Általában a háton található, de a testünk mindegyik részében előfordulhat.-Mondta.

- Akkor megnézlek mindenhol.- Mondta nyugott hangnemben .

- Most itt mindenki előtt?- Kérdeztem tőle kicsit meglepetten.

- Talán.- Pervezen mosolygót,majd levette a pólóm,mint valami rongy babáról. Attól még hogy őt ez nem zavarja lehet engem kimászottul zavar.

- Mind fiúk vagyunk bassza meg!- Nevetett fel.

- Az egy dolog, de jól van leszarom.- Hamar feladtam. Meglátott a fülem mögött valamit. A hajamat elemelte onnan és meglátta a tetkót.

- Megtaláltam.- Mosolygott.







Sziasztok!
Rossz hírrel jöttem. Beteg vagyok. Egyszerüen nincs energiám most tovább fen maradni. Renélem,hogy hamar meggyógyulok és újult erővel vághatók neki az írásnak. Remélem megértitek🙏🙏🙏!! Remélem tetszett. Puszi❤

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Onde histórias criam vida. Descubra agora