/4.fejezett/* Üdv a pokolban*

34 4 8
                                    

Nem telt el három perc és már készen is voltunk. Úgy értem mindenki. Nem izgultam. Teljesen leszartam az egészet. Úgy votam vele,hogy lesz ami lesz.

- Jól teszed szívem. Bármi is történjék nagyon szeretlek! - Ölelt meg a barátom.

- Én is Jeon Jungkook!- Megcsókoltam.

- Na akkor készenáltok?- Kérdezte Namjoon.

- Igen.- Válaszoltam nyugodtan. Megfogta a gazdám a kezem. Hirtelen minden fekete lett. Mintha lekapcsolták volna a lámpát. Pár pillanat múlva piros lett a környezet. Ismerős nekem ez a hely! Az álmomban is ugyan ilyen volt minden.

- Tényleg?-kérdezte a belső hangjával Jungkook.

- Igen. - válaszoltam. Egy hosszú járdán gyalogoltunk. Melettűnk egy,egy gonosz lélek szált el , akik megálltak egy szóra. Mindegyik azt mondta,hogy:Mit keres itt Jimin? Mondjuk úgymond enyhén befosstam. A fiúk, csak nyugodtan azt válaszolták,hogy: A mi dolguk. Nem féltem a rengetek gonosz között. Szerintem már megszoktam. Nagyon sokáig sétáltunk kussba. Apám nagyon tud íranyitani ahoz képest. Megtaláltuk a várat. Egyre jobban húzódtam Jungkookhoz. Észrevette ,hogy van valami baj velem. Ugyan itt jártam az álmomban megint. Minden tökéletesen ugyan olyan volt, még a rozoga, hatalmas kerítés is. Jungkook bekopogott az ajton. Egy nő fogadott minket, akin egy meltartó és egy bugyi volt. Nem tagadom nagyon meglepődtem. Ha apám ezt viccnek szánod, hehe röhőg a májam.

- Sziasztok szépfiúk, már vártalak titeket. - Rám kacsintot.

- Csá. Meleg vagyok, és a trásoságbol még legalább 5 ember, szóval ne tedd magad Jennie ha lehetséges.- Szemet forgatott a főnököm.

- Tudod, hogy ez a munkám Jeon! Na gyertek be!- behesegetett minket. Viccesnek találtam a szituációt. Nem nagyon néztem körül,mert már egyszer volt alkalmam megpillantani. Szar szokásom, hogy ha valamit egyszer megnézek , másodjára már lényegtelenek tartom. Jungkook teste a kivétel. Engem ő valahogyan manipulál basszameg. Amikor a bárban dolgoztam egyszer elég volt felmérnem az adott alanyomat. Ha úgy adta a sors, hogy még egyszer leszoptam, akkor már jelentéktelennek találtam. Jó mondjuk alapból is. Gondolkodásom közben apám elé sétáltunk. Kicsikét tartottam, hogy miért is hívatott minket. Remélem haza megyünk. Jobban szeretek otthon szexelni ezzel a félistennel,mint hogy itt csőveljek. A lány( azthiszem Jennie a neve) hozott nekünk székeket. Nem beszélhettem, szóval meghajoltam előtte hálámkként. Jennie értette a szituációt és a buksira simított. Ő a sarokban foglalt helyet a saját székén. Szegény lányt sajnálom. Nem tudom az okát,hogy mivel érdemelte ki ezt, de biztos jó démon lehet. Majd kikérdezem Jungkookot , ha végre már hazaértünk.
Visszhangzott a terem egy beszélgetéstől. Két férfi hangott halottunk. Egyik parancsoló volt, a másik pedig engedelmeskedő. Gondolom mindenki rájöhetett kik jöttek a terem felé. Apám és egy csicskája.

- Oh szevasztok, hamarabb ide értettek, mint amire számítottam. - csodálkozva végig mért bennünket.

- Fiam, újra itt? Amúgy már hiányoltalak. Gondolom mondta Jungkook, hogy ne beszélj meg ilyenek. Mostmár beszélhetsz. Nem fog senki sem harapni, csak akkor ha te fogsz.- átölelt édesapám. Én is viszonoztam tettét miközben a gazdámra pillantottam aki egyet bólintott célzáskép,hogy igaza van apámnak és beszélhetek.

- Rendben!- szólaltam meg. Lucifer kisérője és Jennie nagyon megilletődtek a hangomon. Remélem nem tartjál nagyon lányosak. Régebben a mostani hangomnál is még vékonyabb voltak a hangszálaim.Akkor komolyan olyan hangom volt,mint egy lánynak. A mutáció miatt sokat mélyült .

- Na azért hívtalak ide titeket, vagyis Jiminéket, mert valamit megtudtam amit titkoltatok eddig. Sajnálak ilyenkor buta Jungkook. Megsúgom, hogy legalább 20 szexeteket halgattam vagy néztem végig és nincs semmi bajom vele. Tudjátok jól,hogy én támogatom az lnbtq-t, ugyebár a köcsög Istennel ellentétben. - megilletődtem, de kurvára. Jungkook egy hoppát bírt kinyőgni velem ellentétben, mert én abszolútot semmit sem tudtam. Leblokolt az agyam és enyhe sokban részesültem. Most ez ful komoly? Tettem fel magamnak a kérdést.

- Úgy tünnik.- mondta a belső hanjával a párom. Száját nagyon elhuzta amit meg is értek.

- Azt is tudom,hogy tudtok beszélés nélkül komonikálni, bele érte azt is ,hogy Jk magához csatolt. Tudjátok engem ez nem zavart volna, ha erről értesít valaki, csak ez hát nem következett be és engem ez kibaszotul zavar. Arra a döntésre jutottan, hogy 2 hónapig nem lehettek együtt. Nem akartam többet. Alig fogjátok kibírni egymás nélkül, de ha megszegite és megtudom, akkor nagyon nagy bajok lesznek. A gazdád már jól tudja mi a büntetés.- Nézett rám fenyegetően.

- Megpróbálom apa. Nyugi betartom. Addig meglátogagom Lisát is, vagy vissza álok dolgozni. - Gondolkódtam hangosan.

- Ezt döntsd el te. Felölem drogozhatsz is. Azt csiripelték a madarak, hogy nagyon jól bírod a drogot. Amúgy mit szívtál? Marihuánát, kokaint?- érdeklődött csipkelődve.

- Kokaint.- Jelentettem ki érzelem mentesen.

- Az jó. Olyat már én is próbáltam.- magamban szakadtam a röhögéstől,amikor elképzelem beszívva az apám.

- Csak ennyit akartam. És most mennyetek haza, vagy bánom is én hova nekem dolgom van. Na csá!- csetintet es egy pillanat alatt eltünt. Kétsékbe esetten pillantottam Jungkookra aki szint úgy olyan szomorú volt ,mint én. Ez egy borzasztó két hónap lesz előre látom. A fiúk inkább meg sem szólaltak. Otthon be sem fog álni a szájuk. Ameddig mentünk haza felé kigondoltam, hogy mi legyen velem. Visszamegyek dolgozni.....




































Remélem tetszett.MÉG ÉLEK!!!!🤣❤❤❤❤❤❤❤😍❤😍❤😍❤💓🤩💓🤩🤩💗🤩💗🤩🤩😍🤩💗🤩💗🤩😍🤩💗🤩😍🤩💗🤩💗🤩😍🤩💗🤩💗🤩😍🤩💗🤩💗🤩💗🤩😍🤩💗🤩💗🤩🤩😍😍❤❤❤😍🤩🤩💗💗🤩❤😍❤💗🤩💗

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Where stories live. Discover now