/2.fejezett/* Te táncolsz?*

60 6 6
                                    

-Kérsz valamit enni?- kérdezi Tae.

- Hát egy jó erős kávét elfogadok.- nézek rá mosolyogva.

- Hát akkor csinálj magadnak. Én nem tudom hogyan kell kezelni a kávé fözött. 100 ével ezelőtt ,csak kotyogósok voltak. Azokat tudom kezelni,de Jungkookeinak ezeket a szarokat nem tudom. Ő is mindig iszik korán reggel, de én inkább maradok a  vérnél.- jelenti ki. Elröhögtem nagyon hangosan magam. Utóljára  három éve röhögtem ennyire jó ízűen. Tae is elkezdett nagyon röhögni.

- Azta kurva Taeyunng.- Megérintem a válát és már fulladozok a röhögéstöl amikor meglátta,hogy alig kapok levegőt még jobban elkezdett és én pedig a röhögésén röhögtem már. Olyan tíz perc mulva befejeztük a röhögést.

- Nah akkor inkább gyere velem kávét főzni ,nehogy felgyújtsam  a konyhát. Jk nem örülne neki.- Mosolygok rá.

- Dehogynem. Ő röhögne. Nagyon sok pénze van. Sokkal több mint nekem. Azért is rohadok éjszakánként nála a fiukkal. Lejövönk a pokolból, mert zenélünk.- Közben már főtt le  a kávém.

- Mivan? Ti zenéltek?- Kérdeztem meglepetten V től.

- Aha. Mi alkotjuk 6 an a BTS-t. - Jelenti ki. Gondolkodok, mert ismerős ez név.

- Ismerős.- Még jobban elmerülök a gondolataimban.

- Mutattok egy számot.- vette elő telefonját és beindított egy zenét. Elkezdtem énekelni a No more dream-t. És ekkor észbe kaptam.

- TI J-HOPE ALL VAGYTOK EGY BANDÁBA. - Kiabáltam.

- Ismered Hesokot?- Kérdezte még meglepetten Tae. Már támaszkodunk a fekete konyhapultnak miközben iszom a kávét.

- Ahha nagyon szeretem. Föleg a more-t.

- Nem hittem volna. De ahogy táncoltál gondoltam,hogy a kedvenc számaid közé tartozik.

- Igen az a kedvenc számom. De ahhjj úgy táncolnék már. Megszoktam és már a hip-hop is hiányzik.- Sóhajtok egy  nagyot.

- Mi??  Te táncolsz? Én isssss! Itt van Jungkook házában táncterem. Gyere megmutattom!- Húzatott maga után egy terembe. Rohadt sokat lépcsőztünk míg nem értük el a termet. Amikor megláttam térdre rogyottam. Jungkookot mától nagyon tisztelni fogon akármennyire is fog bántani. Könyörögni fogok érte, hogy bántson. Taeyunng kérdő tekintettel bámult rám.

- Életem a tánc. - Mondtam neki egyszerüen. Felállított és lebaszott,hogy ne ízéljek itt. De bazdmeg ez nem akármién táncterem. Életemet adnám ezért a teremért. Elakarom mesélni Tae nek, hogy hogyan került az életembe a tánc. Nem is habozok el mondom neki.

- Tíz éves lehettem amikor elszöktem otthonról. Apu és anyu is be volt baszva.  Nem bírtam sokáig nézni, szóval nem volt más választásom. Buszan ban egy elhagyatott táncterembe jártam éjszakánként. Ott táncoltam  egy- kétt órát és mentem is haza. Annyira megszoktam és nagyon élveztem. Teltek az évek. Egyszer csak gondoltam egyett és ide költóztem Szöulba. Hát nem sokáig lehettem szabad mert ugye Yonngi megtalált.- lettem szomorú, de közben boldog is. Azért vagyok boldog ,mert vége elmondhattam valakinek. Taeyunng csak nézet rám sokkoltan.Gondolom.

- Úristen Jimin. Esküszöm,hogy soha töbett nem hagylak el bármi is történjék. Mindig veled lesszek. - Ölel át. Én egyből visszaölelek. Nagyon örültem nek. Nem gondoltam volna ,hogy valaha is valakinek fontos leszek. Álmomban se gondoltam volna, de hát ez a nap is eljőtt . Erre a gondoltra bekönyeztem. Nagyon ritkán fordul ez elő. Észrevette Taeyunng.

- Jaj ne sírj már Jimin. Inkább táncoljunk. Gyere megtanítok egy koreot neked. Ez a kedvencem. - Tolt el magától, majd mosolyogva bekapcsolt egy zenét. Én nem bírtam megmozdulni.  Tae elkezdett táncolni  közben a tükörben követte a mozdulatait. Minden egyes mozdulatát figyeltem.Lassacskan befejezte. Ez a zene nagyon ismerős volt.

- Hallod Tae! Ez a zene nekem nagyon ismerős. De amugy nagyon jól táncolsz.- Jelentettem ki.

- Köszönöm Jimin, és amúgy Run BTS neki a neve. Ez a zene a bandánkról szól. Az utóbbi 96 évben mik törtentek velünk. - Mesélte kifinomultan.

- Aztaaa. Nagyon jó zene  ez a kedvencem lett.- mosolyodtam el.

- Nah Jiminshi gyere táncoljunk! - Rangatott magával a  tükör elé ahol elkezdtünk táncolni. Hamar megtanultam a Run koreografiaját.Nem tettem szóvá de nagyon jól tud énekelni, és  táncolni is. Ahogy halottam Jungkook is. J hope , Rm repper és még valamilyen Suga.Emlékszem valami Sugárol beszéltek ezek, csak nem ugrik be kire mondták Sugát. Az énekesek Jk, Jin, és V.  Nagyon ütnek együtt,csak még legalább egy ember kéne, azon gondolkodom. Befejeztük a táncolást és megkértem V-t,hogy megnézhetem- e a stúdiót. Egyértelműen igent mondott. Nagyon szép  a studijujuk. Mindenhol led fények, gitárok sorakozak. Keverők,mikrofonok, zongorák is vannak. Ez egy rendes nagy stúdió. De olyan jól nézz ki. Szerintem ezt Selena Gomez is megirigyelné. A falakon a bandárol képek találhatók. Én is imádom a zenét és tudok énekelni. Remélem ezt soha nem fogja megtudni Jungkook.






Sziasztok!❤☺
Bocsi,hogy rövid rész lett. Igyekszem rakni a következött☺❤!

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Where stories live. Discover now