Teleltek a napok. Baromira gyorsan. Már hivatalosan is a maffiához tartozom , mert átmentem a " gyakornoki" feladatókon. Egyáltalán nem nehéz. Sőt nagyon könnyű volt. Lőnőm kelett egy pisztollyal ami nem okozott gondot. Háromszor is a kőzetébe találtam, ami nagy rekordom. Felmérték,hogy mennyire irtózom a vértől. Képzeljétek el, hogy 0%- ot mutatott a teszt. Ki voltak akadva a démonok. Eddig csak Jungkook ért el ilyen alacsony mennyiséget. Hát nem csodálkozom. Szigorúan vették a késsel való bánásomat. Már kis koromtól kezdve jól bánnók a késsel, szóval ezt is a kisujjamból ráztam ki. A végeredmény 100% volt.Jungkook maga mellé osztott be Taeyunng helyet. Én lettem a titkára.Életem eddigi legjobb munkám az biztos. Még csak 3 napja vagyok a segéde, de imádom. Na térjünk a lényegre. A bál napjára.
****
Hamar eljőtt ez a nap is. Reggel előbb keltem, mint Jungkook ,szóval megleptem egy kis reggelivel. Ami nála 1 pohár vér. Amikor felértem, már az ágyúnkon ült és engem nézett.
- Jó reggelt Álomszuszékék! - Lepantattam mellé.
- Szia életem, kösz.- Köszönte meg a durcis, mély hangján.
- Nincs mit. - Átnéztem a ruhákat amiket ma felfogunk venni. Mindegyik tiszta. Visszamentem a páromhoz, aki egy boxerben feküdt kidögölve az ágyon.
- Mitől vagy ilyen fáradt?- Kérdeztem kíváncsian.
- Nem tudom. Muszály lessz ma meginnom 2 liter energia italt. -Kivett a szekrényből ag Adidas melegítőszetettét. Én már rég felőltöztem az egyik nagy Puma nadrágjába és a kedvenc pólójába ami egy fekete Nikes egyszerű póló. A többiek hamar rájöttek,hogy együtt vagyunk és nem basztak le minket. Csoda. Najó azért igen,hogy nem szóltunk nekik előbb. Bevalotta Jin ,hogy a plázában már rájött és értesítette is Jungkookot, aki egyáltalán nem félt már. Elmeséltük a többieknek az egész sztorit ami 3 óráinkba került. Nem tudom ez hogy hozztuk össze, de elég hosszú lett az előadásunk.
- Lemegyűnk a többiekhez?- átőleltem.
- Beszélgessünk inkább. Majd feljönnek ha hiányzunk nekik.- Megvonta a válát.
- Nem tudunk sokáig pihenni, mert az Exo már megint baszakszik.- Nem akartam elrontani a jó kedvét, de ha valami muszály akkor azt meg kell oldani.
- Ne is mond basszmeg. Kifogom őket írtani már, eskűszöm. Mindig velük van a baj. - Igaza van neki. Nekem is a tököm kivan velük. Eszembe jutott, hogy még nekem meg kell csinálnom 3 oldal papírmunkát, szóval azzal szórakoztunk. Szerencsémre besegített a gazdám is. Körülbelül tíz perc múlva végeztünk vele. Nem akartam egy unalmas beszélgetős napot.
- Én sem. Hümm... mi lenne, ha elmennénk a aqua parkba?- Iszonyatosan örültem az ajánlatnak ,mert még soha nem voltam olyan helyen.
- Akkor gyere adok fürdőruhát. Nem kell átöltözni,csak hozzunk törülkőzőt. Szólok a fiuknak, addig kikészíted?
- Persze.- Válaszoltam. Kirohadt. Neki láttam a pakolásnak. Egy régi sport táskába belepakoltam a fürdönadrágokat, a papucsokat és a törülközőket. Másra nem is nagyon volt szükségünk. Lementem a táskával. A csapat már indulásra kész volt. Köszöntem a jó barátaimnak, vagyis inkább a családomnak és már itthon se voltunk. Szöul egyik legelhagyatottabb víziparkjába mentünk, ahol alig járnak emberek. Mondjuk ott is van kb 5- 4 család, de az semmi a belvárosihoz képest. Megérkezdtünk a 8 személyes kocsival. Kipakoltunk és a recepció felé tarzott utunk. Jungkook 2 órára kifizette . Nem terveztünk sokáig maradni. Gyorsan átőltöztünk. A másikat sem vártuk meg, és már ugrottunk egy seggest. Iszonyat jól éreztünk magunkat. Mint minden más ez is elmúlt. Délre hazaértünk. Kivolt díszítve a bálra a ház. A főnököm bérelt ki pár darab ház rendezőt, akik nem kis összegért,de gyönyörüre varázsolták a házat. Taeyunngal tátott szájal bámultuk a díszeket.
- Ne törj össze semmit Kim Namjoon!- Parancsolt párjára Jin.
- Igyekszem szívem, igyekszem.- Nyugtatta Rm őt. Mosolyogtam rajtuk. Ők az a tipikus civakodós pár, akik mindig egymást basztatják és viccelődnek. Megpillantotta Jin kézén egy ezüst gyűrűt.
- Jin! Muti a kezed.- kérdtem tőle. Megmutatta a gyűrüjét.
- Namjoon megkérte a kezed?- Érdeklődtek.
- Persze. Vagy már 40 éve.- Nevették el magukat a párjával. Nagyon meglepődtem előszőr magamon, hogy én mekkora egy balfasz, senki vagyok, másodszor pedig, hogy milyen rég óta házasodtak már össze. Eljőtt az ebéd ideje is. Mindenki jól lakott persze vérrel. A párommal felmentünk a szobánkba. Eldöntöttük,hogy megnézzük a démonok közöttöt, mert kíváncsiak voltunk rá. Leültünk a kanapéra, bekapcsolta a Tv-n és már néztűk is. Két óráig bírtuk bámulni a képernyőt. A vége már geci uncsi volt. Amúgy nekünk tiszta vicces volt az egész. Ennek az egész filmnek semmi köze a valodághoz és az benne a legszebb, hogy tök olyan volt nekünk, mint egy vígjáték. Komolyan mondom baszki. Megnéztűnk még kettő démonos filmet. 5 óra volt. Jungkookal elkezdünk készülődni. Felvettük az őltönyöket, ki sminkeltül magunkat(igen kivételesen most Jungkook is), beállítottuk a hajunkat, magunkra rángattuk a cipőnket és az ékszereket és felcsatoltuk. Szét parfümőztük magunkat, majd a többikehez siettünk. Mindenki nagyon elegáns volt. Rohadt jól néztünk ki. Lepillantottam. Elég sokan áltak már lent és falatoztak. 6 órakkor fogja megnyitni a házigazda(ugyebár Jk) ezt a bált. Démonok jöttek el. Egy picit ideges vagyok. Mi lessz ha megfogják kővezni Jungkookot, mert velem van.
Remélem ezért nem fog szívni. A konyhába bújtunk el Taeyunngal és Hoseokkal együtt. Mi inkább jobban szeretünk zabálni, mint hogy én kint dumálgassak. Jungkook beszédét megfogjuk nézni az biztos. Tényleg el is felejtettem mondani,hogy Jk el ment köszönteni a vendégeket. Persze mentek vele a többiek is. Hallottunk egy ajtó nyitódást. A gazdám azt akarta,hogy vele mennyek. Nem elenkezdem vele tartottam. A sok démon mind rám nézett. Kicsit se volt kínos á nem. Leültetett egy székre és sietett a színpadhoz. A mikrofon elé lépett és beszélt.- Jó estét kívánok ,minden vendégemnek. Köszöntök mindekit a 267. Bálon. Felfog lépni mi a BTS, Selena Gomez, Billie Elish és Bruno Mars. Bízom benne,hogy fognak tetszeni önöknek a műsorok. Jó szórakozást kívánok mindenkinek!- Letudta egy rövid beszéddel az egészett. Ezt szeretem benne a legjobban. Tapsvihar után leballagott a színpadról egyenesen hozzám.
- Ügyi voltál !- Megdicsértem.
- Tudom, de azért köszi.- Húzta at agyamat , mint általában. Megláttam Taeyunng kezében egy korsó sört. Hirtelen megkívántam az alkoholt. Kezdte Selena a produkcióját.
- Hallod, Hol van pia?- Magamat egy kis majomhoz tudnám hasonlítani aki meglátott egy egész banán fát.
- A konyhában. Hozzok neked valamit. Mit kérsz?- Kérdezte.
- Jég, dupla whiskyvel.- Hűlyéskedtem vele. Nevetett rajtam és elindult a konyhába.
Remélem tetszett.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗❤💗💗❤💗❤💗❤💗❤
BINABASA MO ANG
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
HorrorSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...