Meg is jött a második vendég akit színt úgy nekem kellett kiszolgálni mint Jungkookot. Oda is sétáltam hozzá,de persze csiga tempóban.
- Jó napot! Miben segíthetek? -Néztem a férfire aki 20 éves lehetett.
- Sziaa! Hát elöször egy korsó sört szeretnék és még egy rudtáncott ha már itt vagy.- láttam rajta hogy már kurvára nem jozan szóval tettem amit kért , mert nem egy részeg vert meg ez miatt. Ameddig csapoltam a sört addig egyre több vendég jött a bárba. Szóltam Lisának is hogy jöjjőn mert én egyedül nem fogom bírni. Lisa a legjobb lány barátom.Ő mindig is kedves volt velem, segített a bajba. Ahha de mindenkinek mindent kikotyog egyből. Meg is jött az emlegetett szamár a szokásos fekete csipkés melltartójában és bugyijában. Nem KURVA Lisa. Olyan mint én hogy utálja az egészett. Az italt vittem is vendégemhez.
- Tessék.- A szokásos póker arcomat vettettem be és csak mosolyogtam a férfire.
-Kössz! Táncoljál már nekem kis KURVA!!- Nézett rám eléggé mérgesen. Sóhajtottam egy nagyot. Már megszoktam ezeket a beszólásokat szóval egyik fülemen be a másikon ki. Felálltam az asztalra amikor pont a kedvenc számom a More J-hopetol elindult. Ez a dal leír engem,a személyiségemet, és az életemet. Szeretek is táncolni, de nem rudon. Nagyon fájdalmas. Elis kezdtem a táncom ami elég durva volt és bele adtam mindent mert Jungkook járt az eszembe és a traumáimat most az egyszer levezettem. Amikor vége lett a számnak lejöttem az asztalról és körülöttem mindenki megtapsolt, még a köcsög fönököm is amin nagyon csodálkoztam.
-J.. Jimin mi történt veled? - Kérdezte
- Semmi úram. - válaszoltan egyszerüen. Nem akartam hogy mindenki engem nézzen. Elég ha csak 1 ember csurgatja rám a nyálát, ami kibaszott idegesítő tud lenni. A főnököm eltátotta hogy az irodájába. Én itt kötöm fel magam GECI. Nahjo essünk túl rajta. Sétáltam utána. Be értünk és már a lábam nagyon remegett. Féltem hogy mit fog velem csinálni. Óvatosan leült a székre és én csak álltam mint egy fa.
- ülj le Jimin.-Parancsolt rám nyugodt hangon. Teljesítettem parancsát és a seggemet a kanapéra helyeztem.
- Nah ma elég szenvedélyesen táncoltál ami ritka. Nem hinném hogy az a pasas bejönne neked mert bevan basszva. Szóval Jimin tudom hogy engem nem így ismersz hogy ezt megkérdezzem, de hát ez a nap is eljött szóval mi a baj?- Nézett rám aggódó tekintélyel én meg csodálkozó fejel néztem rá hogy ez mi a faszt szívott adjon már nekem is.
- Köszönöm hogy kedves velem, de semmi különős nem történt csak a levezettem a feszűltséget. - Mostmár a szemébe mertem nézni.
- Ohh értem és megkérdezhetnem hogy milyen feszültséget?-már kezdett ideges lenni szóval el kezdtem a mondókám mondani.
- Nem szeretném hogy ezt önsajnáltatásnak vegye. Rühellek a múltamról beszélni. Én egy Busani szemétkupacban nőttem fel. Vagyis nagyon szegény családban és onan van sok traumám.- Kicsikét hazudtam neki mert amúgy a múltam kibaszottul nem érdekel.
- ahhamm. Köszönöm hogy elmondtad és ezt a beszélgetést felejtsük el rendben telefonon nem leszek veled olyan bunkó de itt igen. Lehet hogy le is szopatom magam veled és durva leszek. - Megfogta a kezemet és pervezen nézett. Najó azthittem szívott valamit de nem . Faszom már bele.
- rendben- sóhajtottam.
- Nah akkor kezdheted is.- Jajj nemár már megint!! Nah esünk túl rajta. Leguggoltam elé és kicsatoltam az övét. Masszíroztam alsógatyám keresztül majd azt is lehúztam. Nem szarakodtam egyből bekaptam a kicsi faszát. De tényleg amennyire kemény főnök annyira kicsi a fasza. A szopás közben röhögtem egy jót és 10 perc múlva végeztem is. Beleélvezett a számba én meg rohantam kimosni. Sose nyelem le senki gecijét se azt már nem. Szerencsére ezért nem harakszik szóval ez az egy fasza.
- Ezért fizetés emelést kapsz.- Dölt hátra a széken.
- Rendben köszönöm. Viszlát!- Egyböl becsaptam az ajtót és futottam ahogy bírtam a pulthoz, ahol már Lisa és Taeyunng alig bírta a tehert annyian voltak. Mondtam nekik hogy mennyének ebédelni, mert már 3 óra volt és nem ettek semmit. Erre egyet bólintottak és elmentek. Én a vendégekhez mentem és nagy nehezen , de kiszolgáltam őket. Szerencse hogy most 2 en kértek táncot szóval hamar végeztem. Lassan már 9 óra és most megyek haza. Be is zárom a bár bejárati ajtaját. Sétálok haza a szakadó esőbben. Persze már pulcsiba és farmerben. De jó hogy a múltkor vittem be váltó ruhát. Sétáltam és sírtam míg haza nem értem. Levettem a cipőm, lezuhanyoztam és szaladtam is az ágyamhoz. Nem kellett 5 perc és elaludtam.
VOUS LISEZ
To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]
HorreurSziasztok! Végre visszatértem egy új storyval. Ez a könyv nagyon erős horror, de persze a 18+ os tartalom sem maradhat ki. Nem fogom magam visszafogni káromkodás terén sem. Remélem tetszeni fog!😘 Puszillak titelet❤😘 "-Hagyj békén te rohadék!- üvö...