/3.fejezett/* Öszinte vallomás egy démontól *

43 4 1
                                    

Jungkook is levette a pólóját. Nem tagadóm még mindig gyönyörködtem a kidolgozott kocka hasán. Annyira felizgat ,hogy már fáj. Jungkook bordáján találtuk meg a tetkót. Amúgy nem nagy inkább közép méretű. Az a tipikus pont jó.

- Most lebuktál!- Huncutul néztem rá.

- Te már az elő perctől fogva. ''Miután felegyenesedtem egy nagyon jó képű férfit látok meg. Egy fekete öltönyt viselt, fekete ingel és fekete zakóval. A keze és a karja tele volt tetoválva. Szemöldökében,a szájában és a fülében piercingek voltak. Lélegzett elálló volt számomra. ,, - Idézte a ,,régi" gondolatomat.

- Komolyan már akkor is láttál a fejembe?- Hírtelen lepődtem meg.

- Lehetséges.- Pervez tekintettel fürkészett.

- Najó!- Röhögtem el magam. A többiek is követték példámat. Eltelt pár perc és Felix el ment hála a jó ördögnek. Mára már Jungkook is befejezte a munkát,mert eléggé késő volt.

- Akkarsz menni fürdeni?- Kérdezte nyugott hangnemben.

- Persze. Már kezdek álmos lenni.- Közöltem.

- Akkor gyere.- Óvatosan megragadta a karomat és elsétált velem a fürdöig. Megnyitotta a csapot és rakott bele csokis habfürdött. Jó melegre állította a hőfokot. Vetköztettni kezdett.

- Ezért ennyire nem vagyok álmos.- Nevettem el magam.

- Tudom,de így szexibb.- Nyalta meg az ajkát. Ráhagytam. Inkább nem kérdeztem már semmit. Bármit csinálhat velem. Mondjuk nagyon durva ez a tetkó a fülem mögött. Menő és stílusos is. Kifejezetten tetszik. Jungkook-ot én vetkőztettem le ,mert így illik és beültünk a tűz forró vízbe. Kicsikét megremegtem ,de elviseltem. Pár másodperc múlva megszokta a bőrőm.

- Akkor beszélgessünk egy kicsit.- Mondta. A szívem megált egy másodpercre. Azzal hagyjál,hogy megijedtem, de attól mégjobban féltem,hogy mit fog mondani.

- Én komolyan mondtam mindent. Amikkor megláttalak tudtam,hogy te egy jó választás leszel. Yonngi itthon még mesélt is rólad,hogy mennyire szar neked meg ilyenek és hát én lecsaptam rád. Amikor megláttalak már szimpatikus voltál,de amikor beszélgetettem veled legjobban az lettél. Féltem,hogy mi lesz ha szerelmes leszek beléd. Na ezért mentem el pár napra, ezért volt helyettem Namjon. Jó mondjuk a pokolban is szenvedtem abból legalább pár órát, de ott fent évszázadoknak tünt. Amikor először megerőszakoltalak egy kicsi büntudatott éreztem amit még senkinél. Utána, csak egyre jobban és jobban szerelmes lettem beléd. Igen jól halottad akkor is és most is Jimin. Szeretlek bármennyire is hihetetlen.- A szemem már könnyezet. Ide hajolt hozzám megcsókolt amit persze egyből viszonoztam is. Sosem mondtak nekem még ilyen szépet. Valahogy ezt megfogom hálálni Jk nek.

- Amúgy lessz egy bál amire te is hivatalos vagy. - Cirógatta a combomat.

- Kösz... köszönöm.- Ennyit tudtam kinyőgni. Átölelte meztelen testemet és a hátamat kezdte simogatni.

- Leszel a kedvesem?- Kérdezte.

- Ezt még komolyan megmérgezett.- Fogtam meg az arcát.

- Megakarok róla bizonyosodni.- Nagyon aranyosnak találtam.

- Persze, csak tudod félek. Félek attól,hogy apám megtudja. Akkor mind ketten eszméletleül szenvedni fogunk.- Néztem mélyen a szemébe.

- Tudom,de ne félj. Maradjon ez a mi titkunk. Taeyunngnak elmondhatod, mert ő az asszisztensem,de kérlek a többieknek egy mukott se. Tae- nek egyből le fog esni,hogy nem szabad elmondani,mert már nem egyszer estünk bele ebbe a hibába. - Megpuszilta a szám sarkát.

- Nem is terveztek ,csak V nek elmondani, de tudja Rm is.- Mondtam.

- Igen, de ő se mondja el a többieknek. Bízok Namba és remélem ez a bizalom nem most fog elmúlni ugye?- Kérdezte az állandóan fülelö barátunktól.

- Én is bízok benne.- Odabújtam hozzá.

- Gyorsan fürödjünk le, még terveim vannak veled.- Mondta és simogatta az alhasamat amivel elérte,hogy felizguljak. Ő persze egyből észrevette és lejebb merészkedtek mancsai egyenesen a farkamra. Óvatosan simogatta makkomat. Nagyokat sóhajtottam. Befejezte és álló fasszal megfürdetett. Ő is felizgult,mert egy pillanatra oda néztem és kiszúrtam. Végzet a tisztálkodással és egyből felkapott mennyasszony pózba és az ágyig vitt. Szépen lassan lerakott majd felém kerekedett. Remélem bezárta az ajtót.

- Persze. Mindig zárva van amikor ,csak mi vagyunk.- A fülembe suttogta. Megszívta a nyakamat. Rendesen megremegtem. Piros lett a szemünk. Folytatta tevékenységét egyre lejebb és lejebb haladt,míg el nem érte a nemi szervem. Rám pillantott. Nem reagáltam semmit. Bekapta egészbe a faszomat. Megakadtak szemeim. Sosem szoptak még le,mindig én csináltam. Álmomban sem gondoltam volna,hogy egy ilyen teremtés mint Jungkook fog engem leszopni. Jó tudom,hogy nem vagyok egy vonzó személy és azzal is tisztában vagyok,hogy kurvára nem vagyok jó az ágyban,de ez kemély. Megált a munkálatában és vele együtt én is befejeztem a sóhajtozást.

- Iszonyat finom vagy.- Nyalt végéig hosszamon amitől újra kirázott a hideg. Előjött a vad és démoni énem. Helyét cseréltűnk. Felé kerekedtem. Ugyan azt csináltam vele, mint ő velem. Annyi különbségűek,hogy én még nem nagyon tudom kontrolálni az erőm,szóval egy kicsit durvábban szoptam. Megálltam én is. Visszacseréltük helyünket.

- Mi lenne,ha most nem lennénk durvák.- Jelentette ki suttogva.

- Benne vagyok.- Mondtam. Szépen elhelyezkedett,majd gyengéden belém hatolt. Megvárta míg megszokom és szépen lassan mozgott bennem. A hátába kapaszkodtam szokásom szerint, de most nem karmoltam szét a testrészét. Egyáltalán nem fájt. Sőt még élveztem is. Gyorsítani kezdett. Nem a fájdalomról, hanem az élvezettről nyögtem tíz percenként . Ilyen még nem volt. Amikor elélvezzünk mind ketten egymás szemébe néztünk. Nagyon szép volt ez a szex. Mindig ilyet akarok.

- És ilyen is lesz. Szeretek Chim.- Mondta.

- Én is Kookie.- Megcsókolt. Nyelvével szétnyalta szájüregemet. Őt perc csókolózás után lefeküdtünk egymás mellé. Magunkra húztuk a takarót és elaludtunk.














Sziasztok!

Remélem tetszett! Igyekszem rakni a részeket. Nagyon bízom benne,hogy a közel jövöben lesz - e időm írni. Nem fogom egy darabig abba hagyni,mert már 2 új könyv ötlet is van a fejembe.❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘💗💗

To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Where stories live. Discover now