/2.fejezet/* ,,Ez kurva jó zene".*

60 6 0
                                    

- Azta kurva soha nem láttam még ekkora studiot.- Nézek körbe miközben ájuldozok.

- Igen. Szeretünk itt lenni a bandával. Tudod  ha van 1 nap szabadidönk mind a hatunknak itt szoktunk lenni és számokat veszünk fel. Elég sokszor vágyakozunk ide le,Jungkook meg megengedi,szóval akkor minden jó. - A számítógép felé veszi az irányt és  be is kapcsolja azt. Nem bírtam megszólalni. Mintha elvitte volna a cica a nyelvem. Szerintem csak a meglepődés vitte el.

- Kíváncsi vagy egy számunkra?- Kérdezte Taeyunng. Én csak egyett bólintani tudtam. Megnyitotta a zene lejátszott és ha jól láttam akkor a Blood Sweet and Tears-t. Csak tátott szájal halgattam a zenét. Halottam benne Jungkook hangját. Nagyon jó volt halanni. A büdös életben nem gondoltam volna,hogy Jungkooknak és Taeyunngnak ilyen jó hangja van. Nem hazudok a többi tagnak is kurva jó. Nem ismerem őket ,kivéve J-hope-ot. Ez lett a kedvenc zeném. Annyira jó és le írja az életem. Lassan vége lett a zenének.

- EZ KURVA JÓ ZENE!- Ordítottam el magam.- Imádom ezt a zenét. Nem is tudtam,hogy ilyen jól tudtok énekelni, én hozzátok  képest nagyon kispájás vagyok. - Mondom neki a szemébe öszintén.

- Nagyon örülök,hogy tetszik. Sokat dolgoztunk vele. Hát elég csak itt kornyikálnom. Mind a hatan imádunk énekelni, de én úgy érzem nem teljes a csapat. Nekem van olyan képességgem,ha képességnek lehet hívni ,hogy a megérzéseim mindig igazak. Ezt ugy értem,hogy egy tag még fog hozzánk csatlakozni. Azt is  tudom,hogy nem sokára. De egy valamire kérlek. - Nézett mélyen a szemebe és megfogta a kezem.- Ne kövesd el azt a hibát mint én halandóként. Ne nézd le saját magad. Legyen önbizalmad! Legalább egy csepp. Biztos vagyok benne,hogy kurva jól tudsz énekelni és vita  lezárva.- Elengedte két kezemet és leült a forgószékben. Sosem láttam még ilyennek Taeyunngot. Muszály neki megköszönöm. A legjobb barátom egy új énjét mutatta meg nekem, ami nagyon boldoggá tett.

-.Köszönöm Tae.- Megöleltem és visszaölelt.

- Csak az igazat mondom Jimin. - Elengedett.

- Tudsz valamilyen  hangszeren játszani?- Kérdezte mosolyogva.

- Hát zongorázni tudok és gitározni. Már nagyon régen játszódtam mind kettőn. Nincs pénzem gitárt venni ,főleg nem zongorát. Régen a suliban mindig játszottam a gitáromon. Szünetekben.- Emlékeztem vissza.

- Hát akkor te is olyasmi voltál mint Jk. Ő is állandoan gitározott én meg énekeltem. Jungkookal egy iskolában és egy osztályba jártunk. Még padtrásak is  voltunk. Általánosban ismerkedtünk meg. Én meghaltam 20 évesen egy autóbalesetben. Az a kis buzi meg jött utánam.2 hónapig bírta. Leugrott az iskola tetejéről. - Mosolyodott el. Közben a falról levett egy fekete elektronos gitárt és bedugta a hangfalba. Pár pillanat alatt be hangolta és játszott rajta egy zenét. Sajnos nem ismerem. Azért mert gondolom a saját költeményűk.

- Saját mű mi?- Kérdeztem töle. Akartom ellenére is elmosolyodtam.

-  A legújabb. Spring day.- Elkezte játszani a ritmusát.

- Bekapcsolod nekem ezt a zenét?

- Persze.- Állt fel és már kapcsolta is be. Addig ledobtam a dobon levő por takarót. Egy Yamaha hófehér dob ált előttem. Taeyunng kérdő fejjel bámult,de amikor elindult a zene már megértette minek nekem dob. Elkezdtem ritmusra dobolni. Szerencsére az isten ,ha van, jó zenei érzékkel áldott meg. Minden hangszeren tudok játszani hallásból, de kottából is. A szám befejeződött vele együtt a dobolásom is. Tae megtapsolt én  meg hűlyeségböl meghajoltam előtte. Akkor már ő is mosolygott.

- Azta Jiminshi ügyike vagy. Most olyan jó téged boldognak látni. Jó és rossz hatással van rád ez a Jungkook démonka.- Nevetett fel.

- Miért?- Kérdeztem töle. Közben vissza takartam a hangszert.

- Mert boldog vagy vele az a jó. A rossz pedig,hogy sziophatáva tessz. Eddig is az voltál,de most még  jobban az vagy.

-  Én imádok sziphata lenni.- kacsintok rá.

- Jól van tudom. Akkor nem akarsz énekelni?- Kérdezte kíváncsian.

- Najó akkor ,csak egyett. Lehet a Killing me-t? Tudod az Exo toll. Szoktál táncolni erre a zenejükre.- Nézek rá.

- Okes lehet. Én is szeretem azt a számot be álok én is. Akkor elindítok mindent. Te cska állj be a mikrofon elé.- Parancsolta. Én pedig követtem parancsát én beáltam a helyre. Olyan régen láttam már mikrofont. Késztetést éreztem,hogy megfogjam. Nem tántorított semmi vissza szóval megtettem.   Megbeszéltünk,hogy a zene kezdő részletétt egészen a refréig én éneklem a refrével együtt. Utána zene másik felét V énekli a refrével együtt és a befejezést meg közösen. El is keztem énekelni. Taeyunngnak tartva maradt a szája,de most nem rá figyeltem. Be csuktam a szemem és úgy élveztem  a muzsikát. Elvesztettem időérzékem. Lassan vége lett az én részemnek és V jött. Én is meglepetten  néztem rá.  Sosem halottam még élesbe énekelni. A közös részt is elénekeltük es vége lett a dalnak. Egymást tapsoltuk meg.

- Méghogy  kispályás vagy.- Forgatta meg szemét.- Sosem halottam még ilyen jó angyali hangot mint a tiéd. Féleig démon létedre meg pláne. A démonok 98% ának nagyon mély a hangja. Najó bevallom Jungkook és Jin nek van a legvékonyabb hanja.

- Köszönöm Taeyunng vagy ilyesmi. - Kicsit zavarba jöttem.

- Gondolom jól eset.- Sóhajtott egyett.

- Igen. Köszi.- Néztem a vörös feketés szemébe.

- Hallod! Minden démonnak fekete és vörös a szeme?- Kérdeztem töle kíváncsian.

- Ja.- Mondta.

- De akkor miért nem láttam korábban?

- Kontaktlencse.

- Jah bocsesz.- Nevettem  fel kínomban.



To Bleed <Jikook> [{BEFEJEZETT}]Where stories live. Discover now