/2.fejezett/* Nem bízók meg benne*

63 5 0
                                    

Még 1 órát a stúdióban töltöttünk. Élveztem minden pillanatátt. Utoljára 5 éve éreztem magam ilyen jól. Nem hittem volna,hogy valaha is Taeyunngal ilyen joban leszek. Ki értünk a folyosóra. Hírtelen nagyon pisilnem kellett.

- Hallod Tae! Hol a mosdó? - Kérdeztem töle keresztbe tett lábakkal jelentve,hogy mindjárt bepisilek.

- Ja ezer bocsi. Gyere velem nehogy ide hugyoz nekünk. Nem nézné jó szemmel a fönök!- A káromnál fogva rángatott át a korom sötétt folyosón. Egyszer, csak egy fekete ajtó eljött álltunk meg.

- Itt a wc!- Jelentette ki.

- Köszike!- Megköszöntem majd bementem. Gyorsan végeztem. Visszamentem. Az ajtóban már nem ált senki. Kicsikét bepanikoltam,mert eléggé fura lenne ha egyedül jarnám körbe a ,,kastélyt". De tényleg! Most Tae eltünt, fogalmam sincs hol a faszba van
Jungkook aki azt kéri ,hogy vezessen körbe Tae, de V nincs itt. Hát elindulok egyedül. Csak nem lessz baj! Elindultam egyenesen előre. Bementem egy random terembe. Hatalmas könyvtár fogadott. Ekkora könyvtárat még életemben nem láttam. Mondjuk nagyon könyvtárat se, de az most mind1 .

- Azta KURVA!!!! - Mondtam magamnak. Felmentem a lépcsőn. Ki voltak írva a fogalmak és az alatt ahoz a fogalomhoz való könyvek. pl: Novella= Esti Kornél .
Ezek annyira nem érdekeltek szóval úgy döntöttem, hogy megnézegettem a Misztikus , paranormális történeteket. Egy könyvet levettem a polcról ,,A Démonokról" - Olvastam fel hangosan a címét. Megnéztem a tartalmát.
- A démoni képesség
- A démoni erő
- A félig ember félig démoni vágyak és erők
- A démon×démon szerelem
- A démon× félvér szerelem
- A démon× ember szerelem [Tilos]

Nagyon kíváncsi voltam az erőmre és a vágyaimra. Oda lapoztam és már olvasni is.

<Vágyak>
A félig démon es félig embereknek nagyon nagyok a vágyaik. Fölég szexuális téren. Sokkal nagyobb az orgazmusuk mint az emberké. Nagyon gyakori az erőszak kezdeményezése náluk. Általában ,csak férfiak lehetnek félig emberek és félig démonok , de nagyon ritkán előfordul a nőknél is. Sokkal jobban érzik az a szagokat, és persze jobban ízlelnek. A spermájuk másabb mint az emberé. Ez annyit takar,hogy nem lehet egy embertől gyereke, de egy démontól igen.

< Erő>

Sokan azt hiszik,hogy ők gyengébbek a tiszta vérű démonoknál. Pedig ez nem igaz. Pont az ellenkezője. A félig démonok és emberek a legerősebbek a démonok között. A szemről ítélik meg az erejüket=

- Barna szem= hatalmas erő/ repülés.

- Kék szem = Víz ereje/ Tárgyak mozgatása

- Fekete szem= Gondolattal megölni valakit/ Tűz ereje( Nagyon ritka, ez a legveszélyesebb)

Muszály keresnem egy tükröt és megnéznem milyen színű a szemem. Megfordultam és mögöttem ált Taeyunng. Azt hittem szívinfarktust kapok annyira megijedtem.

- Bocsi Jimin. Látom ,csak úgy adagolod magadba a tudást.- Mosolygót.

- Hát muszály. Kívácsi vagyok most már. Amúgy milyen színű a szemem?- Kérdeztem full komolyan haveromról.

- Feketeee!!- Megcsípte az arcom.

- Mi ti ezt tudtátok?- Akadtam ki.

- Aha.- Röhögött.

- Amúgy gyere Jimin majd olvasol, de most itt vannak Namjoonék. Szeretne Jungkook bemutatni nekik. Az a helyzet,hogy Jungkook keres filmet a fiúkall. Nem meri őket egyedül hagyni,mert szó szerint szétbaszák a házat!- Nevettem most én el magam.

- Okés akkor mennyünk!- Parancsoltam rá. El is indultunk. Már a számomra ismerős folyosón sétáltunk amikor elkezdtem egy kicsit pánikolni.- Mivan ha megesznek?- Néztem rá szomorúan.- Elkezdett röhögni.

- Miről olvastál ez előtt 5 perce?- Kérdezte még mindig röhögve.

- Hát az erőmről és a vágyaimról.- Jelentettem ki.

- Na látod. Szerintem jobban félnek ők töled mint te tölük.- Horkantott fel.

- Na azért nem.- Néztem oldalra. Lassan a lépcsőhöz értünk. A nappaliba ahol 5 démont láttam. Ketőtt ismertem........

- Y.....Yoongi?- kérdeztem az elöttem állót.

- Ja. Ügyike vagy kutya!- Na nálam itt telt be a pohár. Nagyon mérges lettem. Nem figyeltem senkire ,csak arra az undok,bunkó faszra. Már ökölbe szorítottam a kezem és erős égést éreztem benne. Ilyet még nem éreztettem, de jó volt. Akkor jöttem észhez amikor valaki a nyakamat csókolgatta és az a valaki Jungkook volt . Az illatát nagyon éreztem, de egyre jobban. Jungkook befejezte a nyakam csókolgatását es szívását.
Befejezte nagyon hamar. Vágytam még az érintésére. Mérgesebb és mérgesebb voltam amikor egy tűz golyó jelent meg tenyerembe. Kicsit befostam,mert gőzöm se volt,hogy mit kell csinálni ilyenkor. Mindenki bekussolt és hagyták ,hogy dühős legyek és szomorú, ami még egy lapáttal rátett. Felgyújtottam egy zsepit mert nem akartam nagyobb kárt tenni. Yoongi,csak mosolygott rám. Idegesített, de 10 perc múlva lenyugodtam Jk karjai közt.

-Kérlek Jimin bízz meg Yonngiba.- Megfogta Jungkook a kezem.

- Nem bízom meg benne.

To Bleed &lt;Jikook&gt; [{BEFEJEZETT}]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora