Başladığınız tarihi yazabilirsiniz ♡
Ayol bana bir heyecanlık bastı ne yazacağımı unuttum.
(SHKHSGHRAGJK)
Neyse aklıma geldikçe yazarım.Yine nalet olası bir güne başladım. Allah'ım sen lütfen bu sevgili kulunun sesini duy ve bir daha sabah ezanında kaldırmamayı nasip et yarabbim.
Olum bütün işi bana yaptırıyolar lan ben buranın uşağı değilim ki evde de sadece ben yokum iki ablam bir de abim denen o psikopat var yine de o biraz iyi gibi .
" Kız sen kalkmadın mı daha ne yatıyon eşek gibi hadi mutfağa kahvaltı hazırla bize babam sinirden köpürüyor."
Off yine mi ya zaten onun sinirli olmadığı bir gün mü var ki sinirini hep ya benden ya da annem den çıkarır tabi annem de ağzını açamıyor onun yanında.
" Tamam geliyorum sen git abla."
Kapıyı çarpıp gitti. Ayağa kalkmak istemiyorum çünkü herşey daha beter oluyor.
Üzerimi değiştirme faslı da bittikten sonra mutfağa gittim, buzdolabının kapağını açıp sadece domates, salatalık zeytin ve peynir çıkardım çünkü bu manyak herif eve birşey almıyor.
İki tane de yumurta kırdım kime yetecekse artık." Bitmedi mi lan daha öldük burada" dedi babam olacak herif
Bok ye inşallah amin ben bunu zehirledim de amk ölmedi Faruk herifi
" Sofra hazır gelin"
Söylene söylene hepsi beraber masaya oturdular.
" Niye birşey yok bu sofrada bu kadar zaman bunun için mi bekledik." Dedi Faruk baba" Buzdolabında birşey kalmamış ki koyayım eve hiçbir şey almıyorsun."
Ve o öldürücü bakışlar bana doğru döndü işte şimdi sıçtım arkadaşlar
bana doğru geldi ve bir tokat attıŞerefsiz inşallah ellerin kopar inşallah eve gelirken köpek sürüsü ile karşılaşırsında ellerini koparırlar yada inşallah beni yetimhane ye bırakırsınız da bir aile beni sahiplenir.
" Bak sen şu küçük orospusuya bacak kadar boyu ile bana laf söylüyor "
Orospu senin anandır şerefsiz it , hemen onların yanından gittim lan biri bile demiyor ki baba yapma o senin kızın.
Ayakkabılarımı giyip çıktım dışarı bu saatte kimin yanına gitsem acaba Lorin uyuyordur uyanmaz bu saatte asla. Bu arada Lorin kız arkadaşım
Deniz' e gidemem ayıp olur şimdi onların evi zaten yol geçen hanı birde bizim mahallenin dedikoducu karıları Denizle beni sevgili sanıyor babama söylemişler babam da elin sözüne inanıp benden çıkardı sinirini birde sarhoştu yoksa birşey demez çünkü Deniz, Lorin ve ben çocukluk arkadaşıyız babam benden çok onları sever.
Bizimkilerle her zaman geldiğimiz parka geldim ve boş bir yere oturdum.karşımda ki bankta vıcık vıcık flörtleşen sevgilileri gördüm Allahım sen şu insanlara akıl fikir ver yarabbim .karşıda balon satan küçük bir erkek çocuğu gördüm bu çocuğun şuan evinde mışıl mışıl uyuması gerekirken sokakta satıcılık yapıyor adalete bak be.
Bende hem okula hemde çalışmaya gidiyordum kazandığım parayı da sadece evin üyeleri harcıyordu.Bir anda yanıma biri oturdu yani insan bir oturabilir miyim falan der yani.
Yanıma oturan kişiye göz ucuyla bir baktım kişi değil meteor mübarek benden biraz büyük gösteriyor.
Esmer saçları biraz kıvırcık kahverengi gözlü bir şahıs.Derken telefonum çaldı arayan abim açsam mı ki acaba açmasam eve gidince kızacak o yüzden açtım.
▪︎ Efendim abi
▪︎Neredesin kızım sen eve geldim sen yoksun kimse birşey demiyor
▪︎Babam olacak o manyak ile atıştık biraz yani ben değil o bana atıştı
▪︎Ne yaptı yine.
▪︎Tokat attı ne yapcak ya döver ya vurur.
▪︎ Tamam da kızım niye.
▪︎Off abi yine her zamanki gibi kahvaltı hazırlayacağım buzdolabını açtım birşey yok olanlardan koydum babam bey beğenmedi bu sofra niye böyle dedi bende eve birşey almıyorsun ki dedim vurdu ve bak sen şu küçük orospusuya bacak kadar boyu ile bana laf söylüyor dedi olay bu.
▪︎ şerefsiz o kadar dedim yapma diye işte dinlemiyor sen neredesin şimdi.
▪︎Geleceğim az sonra şarjım az bay bay.
▪︎Ekim dedim.
Ve aramayı kapattım ve yanımda ki meteor konuştu
" baban hep bu kadar acımasızmıdır "
Lan bu nereden biliyor yoksa ben konuşurken telefonun hoparlörü mü acıktı
" hoparlör acıktı oradan duydum"
Off al işte rezil oldum meteora
" O baba kelimesini hak etmiyor yani babam değil o sanki ben onun kızı değilmişim gibi davranıyor "
Ben konuştuktan sonra bana doğru döndü ve yüzüme baktı
"yüzün de moruklar var bunu baban mı yaptı Ekim "
Keşke sadece yüzümde olsa be meteor
"Evet o yaptı " Dedim
"Gel benle seni hastanede muayene edelim."
Valla hiç güvenmiyorum sana meteor
belki yolda giderken beni öldürcen yada organlarımı alacaksın
Sanki beynimi okumuşcasına" Korkma benden sana zarar gelmez ben doktorum"
Gelse de birşey olmaz ki be meteor başımda beni merak edecek kimsem yok abim dışında.
" olur" dedim ve beraber bir arabanın önünde durduk kapıyı açtı ve içeriye girdik araba da şoför vardı.
Yol boyunca hiç konuşmadık ta ki meteor bana soru sorana kadar.
"Kaç kardeşsiniz "
" Dört kardeşiz iki ablam bir de abim var ablalarım benim için bir yabancıdan farkı yok ama abim o çok iyi biri beni çok sever. "
" Anladım, geldik hastaneye "
Arabadan aşağı indim benim yanıma meteor da geldi ve hastane denilen kliniği işaret etti.
Kliniğe girdik beraber çalışanların hepsi hoşgeldiniz diye meteora sesleniyordu.
Bizim meteorun odasına geldiğimiz de kapının önünde sekreter vardı sekreterin de maşallahı var yani de giydiği mini etek götünün ucuna kadar çıkmış çok kötü gözüküyor
Meteor kapıyı açıp içeriyi eli ile gösterdiğinde içeriye girdim içerisi çok güzeldi modern eşyalar vardı koltuğun üzerine oturup meteoru bekledim.
O ise sekreter ile konuşuyordu acaba sevgililer mi ki aman canım bana ne çalışma masasının üzerinde ki isimlikte Anıl Özkaya yazıyordu.
Böylece meteorumuzun adını öğrenmiş olduk. Masada bir kız çocuğunu fotoğrafı vardı . Aga bir benim çocukluk fotoğrafım yok ya babam denen o şerefsiz hiç kimse ile fotoğraf çektirmezdi.
Meteor içeriye girdiğinde elinde bir kağıt vardı bana dönüp
" Ekim senle birşey konuşmamız gerek ". Dedi
Bu günlük bu kadar canlar kısa bir bölüm ama olsun işim olmasa baya bir yazardım.
Ayoll düğüne gidecem silah zoru ile akhdkqbdjakdjs hiç sevem öyle şeyler. Neyse öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...