Hellooo nabersiniz canlarım ben bu gün mükemmelim ayoll.
Hadi herkes burcunu yazsın bakalım. "benim Kova"
Şuan Ata ile mutfakta kahvaltı yapmaya çalışıyoruz. Ya bu niye böyle her boku biliyor ya off abii diyorum patatesleri soy yıka öyle doğra verdiği cevap şu. "Merak etme biliyoruz" bu nasıl bir konuşma tipi ya. Neyse Ata sen dua et seni seviyorum yoksa sana ebediyen gıcık kapardım.
Bu arada biz şuan Ataların evindeyiz biz İzmire geldikten sonra hem annem hemde babam aramış beni ama benim telefonun şarjı bittiği için annemden baya bir azar işittim. Allahtan dedem babamı falan ikna etmiş yoksa babam da kızardı ama annem kadar değil. Ataların evi yürüme mesafesi ile 5 dakika sürüyor bizim eve.
"Lan Mira bak bi olmuş mu bunlar." dedi çok bilmiş
"Hani sen her şeyi çok iyi biliyorsun ya Ata bey kendin halletsene bana ihtiyacın yok."
"Of iyi be en azından senin yaptığın salata kadar kötü olmamış benim yaptığım, bir salatayı bile becerememişsin."
Allahım sen benim sinirlerime hakim ol lütfen.
"Ben sana kaç defa diyeceğim benim yaptığım işleri küçümseme diye."
"Deniz ve Lorin nerede kaldı acaba." dedi
Ya birde şu birden konu değiştirmesi yok mu çok sinir ediyor beni.
"Aradım az önce sizin evin yakının dalarmış hatta gelmiş olmaları lazım."
Derken zil çaldı evet geldiler.
Gidip kapıyı açtım. İkisi de aniden içeriye girdiler. Atanın yanına.
Deniz Ataya sarılıp
"Bromm benim be çok özlemişim seni iyi ki buradasın bro." dedi Deniz
Deniz küçükken hep onu dışlarlarmış sonra Ata ile tanışmış Denizin ilk arkadaşı olmuş o yüzden Deniz Atayı arkadaşı olarak değil kendi kanından olan kardeşi gibi sever. Tabi aynı şeyi geriye kalan Ata, ben, Lorin de yaparız.
Sonra lorin sarıldı.
"Aramıza tekrardan hoşgeldin Maydocum. Seni çok özledik."
Maydo , maydanoz demek .
"Evet canlarım hadi gelin kahvaltı hazır yiyelim sonra konuşuruz." Dedim
Hep beraber masaya oturduk . Uzun zamandır hiç bu kadar mutlu olmamıştık.Biraz sohbet ve ardından gelen yemek yeme hissi mükemmel oluyor. Kahvaltı bittikten sonra Lorin ile ben masayı topladık Ata ile de Deniz bulaşıkları makineye koydular. Ay hep kızlar mı yıkayacak bulaşıkları azıcıkta onlar yıkasın canım.
Lorin ile salona geçtik ve şu Denizin flörtünü konuşmaya başladık. Oğlum sadece 2 gün yoktum ya hangi ara tanışıp flört ediyorlar.
Bu satır Ata tarafından anlatılacak
Ata'dan
Mira ve Lorin bulaşık işlerini bize kitleyip gittiler. Var ya hepsini çok özlemişim 7 sene sonra tekrar buluşup bir araya gelmek çok garip bir his.
"Eee bro görüşmeyeli ne yaptın." dedi Deniz
"Valla bro İzmirden ilk taşındığımız zaman direk Dedemlerin yanına Rizeye gittik sonra orada da birkaç sene kaldıktan sonra İzmir'e geldik. Ama ben yine sizin burada olduğunuzdan şüphe ediyordum ta ki Mirayı görene dek onu ilk görüşte tanıdım zaten sonra da konuştuk falan işte geldiğimiz yer burası."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...