21.

796 35 2
                                    


Helloo arkadaşlar ayy özlemişim sizleri ya, benim mental sağlık ne zaman iyi olursa yazıyorum, haberiniz olsun. Clupa miayı hâlâ izlemeyen var mı benim gibi acaba.

(Medya Ekim Miranın parti elbisesi ne partisi olduğunu aşağıda öğreneceksiniz.)

Günlük makyajımı ve kıyafetimi giyip dışarıya çıktım. Evde şuan sadece evimizin yeni çalışanları var. Abimler zaten çalışıyor, Annem de alışverişe çıktı, Babam zaten şirkette, benim ikiz de bu aralar ikidebir bir yerlere kayboluyor onu hâlâ çözmüş değilim, sarı fırtınam canım kardeşim de Umutlarla televizyondan kim daha iyi EA Sports Fifa 23 oynar diye iddiaya girmiş, o orada neyse.Benim tonton yanaklı teyzem niye gitti derseniz de, geçen ki üniversite sınavı için kızı ile beraber Eskişehir'e gittiler memleketlerine kıza göre seçim yapacak yere giderse istediği üniversiteye gidebilirmiş. Zekaya bak hayran kaldım doğrusu.

Hazır kimse yokken bende arabama atladım, sürdüm Lorinlere. Arabamın markası BMW M5 c5, ya arkadaşlar ben acaba rüyada falan mıyım ki, eski hayatımda babamdan kaçak arabanın anahtarı, falan yok çalıştırıp giderdim. Şimdi ise altımda lüks bir araba gidiyorum bana göre BMW aslında çok şahane ama benim sevdiğim araba modeli Porsche 911 Cabrio 4s. Benim ikisinde arabası porsche o yüzden kıskanmıyorum değil. Neyse ben kendi paramı kazanayım azıcık da babam verirse alırız. Bu arada bu herkesin dilinde olan yeni film clupa mia nasıl bir şey arkadaşlar güzel mi, ben üşenip hâlâ izlemedim.

Lorinlerin evine geldim. Lorini aramama gerek kalmadı çünkü Lorin kapının önünde beni bekliyordu. Arabaya bindi, hemen yanıma. Şaşkın şaşkın bakıyordu

"Kankaaa şuan araba kullandığını Handan teyze ve Barlas abi biliyor mu." Dedi korkar bir şekilde.

Ailede sadece Annem ve Poyraz yani Barlas abim şikayet ettiği için öyle diyor Lorin. Bu arada bu hayatta Barlas abime Poyraz diyen ikinci kadınmışım. 1. Ölen Karısı, 2. Ben bu beni çok duygulandırıyor ama Poyraz abim seviyor.

"Yok askim bilmiyorlar, hiçbiri evde yoktu, korkmana gerek yok." Dedim göz kırparak.

"Nasıl korkmayayım lan sen çok hızlı sürerdin bu arabaları zaten, hatırlarsan eskiden senin yüzünden kaza yapıyorduk , 2 hafta kendime gelemedim."

Abooo o gün çok aksiyon dolu bir gündü tabi sonu hüsrana uğramasaydı.

"Ya kanka tamam bak eski eskide kaldı merak etme ben kendimi geliştirdim." Dedim

Bana kuşkulu gözlerde hadi bakalım işaretini yaptı.

Arabaya gazı verdiğim gibi cafeye sürdüm.

★★★★★★★

"Hani hızlı sürmeyecektin lan yalancı senin yüzünden kalp krizi geçirecektim."

Göz devirerek Lorine döndüm.

"Abart kanka normal sürdüm işte." Dedim

"Normal mı kanka 150 ye kadar çıkardın arabanın hızını."

O kadar oldu mu be. Ben 300 beklerdim.

"Tamam askim bundan sonra sen varken 80 de gidecem." Dedim Ve sarıldım.

Biz şuan Asırın cafesindeyiz. Bu cafe aslında babasının ama babasıyla zıtlaşınca babası ona cafede garsonluk yapacaksın falan demiş.

Lorinle boş masa bulup oturduk. Baya güzel dedikodu ve sohbetler ettik Asır gelene kadar.

Tek Kız Torun Mu?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin