Rüya Denizin kardeşi, Ata ile İlayda kardeş , Çağla da Denizin Partneri olcak.
Arkadaşlar bildiğiniz gibi pazartesi okul var ben müsait olamayacağım o yüzden bölümleri hafta sonları yazabilirim veya müsait olunca olur ama sanmıyorum hafta sonu gelebilir.
Allahım Ata burada valla evet ben onu görmeyi çok istedimde bir anda değildi kalbime indiriyordun Allahım. Acaba bir rüya mı bu koluma bir cimcik attım maalesef rüya değil off ne yapacağım ben acaba beni tanıyacak mı ona döndüm bana bakmıyordu yani beni tanısa kapıdan girişte bana bakardı ama hiç bakmadı. ben niye böm böm bakıyorsam ama olsun be ben onu 7 senedir görmüyorum. Tekrar Ataya döndüm kıvırcık dalga gibi olan saç şeklini hiç değiştirmemiş çilleri ona çok yakışıyor neyse fazla dikkat çekmeyeyim. Bu arada Ata tam karşımda oturuyor ablası İlayda yanında Ahmet amca babamın yanında Selma teyze ve sonradan olan adını bilmediğim o küçük çocuk da benim sol tarafım da oturuyorlar. Sohbeti başlatan babam oldu.
"Hoşgeldiniz Ortak görüşmeyeli nasılsınız."
Ahmet amca gülümseyerek
"Biz iyiyiz de sizin aileye galiba yeni bir üye katılmış öyle duydum hatta parti vermişsiniz ama biz gelemedik benim annem hastalanmıştı oradaydık."
Üye mi beni hatırlamadı mı yoksa Ahmet amca
"Evet biz aslında kaç senedir kızımız Ekimi araştırıyorduk ve bulduk o bir üye değil benim kızım hatta kendisi ile tanışa bilirsiniz."
Yaa babacım ya her yerde hatırlatır tek kızı olduğumu beni asla ezdirmez.
"Peki tanışalım aslında siz beni tanıyorsunuz Ahmet amca 7 sene önce sizin taşındığınız mahalledeki küçük kızım ben hatta siz beni çitlenbik diye severdiniz."
"Vay demek sen oysun ha Ekim çok değişmişsin kızım kusura bakma tanıyamadım nasıl unuturum ben seni ya."
Yni kolay değil 7 sene
sonra Selma bana dönerek.
"Ben tanıdım seni aslında Ekim kızım o yüzünde ki küçük çilleri ve hafif çekik gözleri nerede görsem 5 yaşında ki küçük Ekim gelir aklıma."
Yaa beni ne kadar iyi tanıyorlar.
Ata döndüm bana bakıyordu lan, bir an utandım ve kafamı başka tarafa çevirdim.Hatırladı beni galiba
"Küçükken de çok tatlı ve güzeldin Ekim ben emindim senin bu kadar güzel olacağına Lorin ve Deniz neredeler İzmir de mi onlar da."
Oha hadi canım İlayda bile beni , Lorini , Denizi hatırladıysa Ata kesinlikle hatırlıyordur.
"Evet onlar da İzmir deler aynı mahallede sadece ben o mahallede yokum."
"Çok iyi o zaman Sivas dönüşü beşimiz tekrar beraber olup buluşuruz."
kafamla onayladım. Şuan her şey şaka gibi inanamıyorum
Derken telefonum çaldı arayan Aras.
"Şey baba bu telefona bakmam gerekte ben hemen geri geleceğim yemekler gelirse siz başlayın." dedim ve
Dışarıya babamların sabah oturdukları terasa oturdum ve aramayı cevapladım.
"Hele şükür kuzi ya bakabildin telefona geldiniz mi Sivasa."
Aras bu bomba haberi duyarsa kesin herkese sadaka verir valla o yüzden bu güzel haberi veriyorum.
"Aras kuzi beni iyi dinle sana bir şey diyeceğim ama söylediğim şeyden sonra ani hareketlerde bulunma söylüyorum Ata ve ailesi şuan bizim yanımızda inanabiliyor musun Ata benim yanımda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...