Nasılsınız sevgili okuyucularım valla bana sorarsanız iyi gibiyim.
Size bir şey söyleyeceğim ben bu aileyi urfalı yaptım okey de ben urfalı değilim ve urfa şivesi ile fazla konuşamıyorum ne yapacağım şimdi ben, tavsiye lütfen.Neyse ben sizi oyalamayayım iyi okumalar
Beğeni atmayı unutmayın 💫🌟💍^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sabah olmuştu bugün okula gitmiyoruz daha doğrusu 12 eylülde gideceğiz şimdi siz diyeceksiniz ama okula gitmişsiniz hatta kavga falan oldu diyebilirsiniz o konu şöyle bizim okulda dershane kısmı da var okula ek ders almak isteyen gidiyormuş bizim malların derside bok gibi olunca annem zorlamış gidin diye, e bi zahmet yani gitsinler sonuçta okul bizim okulun sahipleri gelmez ise okulun ne anlamı var ki dimi çünkü okulda ki kızlar okula ders dinlemek için değil Ekin beyi izlemek için gidiyorlar o yüzden Ekin Mert bey de egosuna yediremiyor kızlarsız kalmayı gidiyormuş ama şimdi babam boşverin kalın gitmeyin diyince bizde Eylüle kadar evdeyiz eheheh.
Odamda yatakta uzanıp bilgisayardan dizi izliyorum ha bu arada kahvaltıyı yaptık yapmasak ben bu kadar sakin durur muyum durmam. Neyse izlediğim dizi şuanlık Türk dizisi neden Türk dizisi demeyin valla ya izleyeceğim yabancı diziler bitti artık k-dramaya başlayacağım. Türk dizisinin adı da yeni çıkan Tozlu Yaka dizisi bu diziye ba-yı-lı-yo-rum mükemmel birşey ya hele ki Çağrı oğlum bir insan bu kadar mı yakışıklı olur, lan yoksa bu Ali ile Berk kardeş mi kesin kardeşler bakın demedi demeyin bu arada bu zeynonun anası ilen Bilal evlenirse Zeyno ile Arap kardeş mi oluyo yani hahaha çok enteresan bir şey oluyor valla hayra alamet değil. Bu arada sabah Lorin ve Deniz gitti onlar nerede demeyin.
Ne güzel dizimi izlerken içeriye Mert beyimiz girdi bir rahat vermediniz oğlum ya.
"Ne yapıyorsun bakayım sen." Dedi
Yanıma geldi ve mükemmel çağrıma baktık "Bu kim oğlum lan çok çirkin bir şeye benziyor."Dedi
Kafasına bir tane yapıştırdım ve
"Sussana lan o benim yakışıklı bad boyum bir kere çirkin falan da değil sen git aynaya bak Çağrı benim." Dedim
Göz devirip geri diziye döndüm.
"Kızım sen kafayı mı yedin bu çocuğa aşık olacağına bu evde tam 6 abin var onlara aşık ol." Dedi
İyyyyyyy azından yel alsın Mert
"Salak salak konuşma Mert hem 6 abin ne lan benim 5 abim var 6. kim. " Dedim
Valla bir abim daha varsa ben galiba kalp krizinden giderim.
"Benim kızım kim olacak başka senin abin haa." Dedi
"Bana bak Ekin sen benim ikizimsin bana abilik taslama ve egonu bir kenara bırakıp da gel bu arada daha kimin önce doğduğunu bilmiyoruz eğer ben senden önce doğduysam nur topu gibi bir ablan olacak cigerim." Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...