Nasılsınız sevgili okuyucularım,
Bu bölüm neler olacak bilmiyorum sizlerle birlikte bende merak ediyorum hahhaha çünkü yazarken aklıma daha güzel senaryolar geliyor ve silip tekrar yazıyorum.Beğeni atmayı unutmayın 🌟💫
Tek Kız Torun olma şokunu ben hâlâ atlatamamışken Lorin bana biraz dışarı çıkalım hava alıp gelelim diyo. Valla hiç hayır diyemeyeceğim.
Birlikte kol kola dışarı çıktık mekanın arka tarafı orman gibi bir şey di ağaçların çok olduğu yer işte, bizde sakin bir yere oturduk ve konuyu açan ilk ben oldum.
"Lan sen benim ikizim ile flört mü ediyorsun valla hiç önermem onu ben sana çok gıcık birisi." Dedim.
"Ya ne alakası var yok öyle birşey"
Eğer bende Lorini şu kadarcık tanıyorsam seviyor çünkü lorin bir şeyi itiraz ediyorsa ve o itiraz ettiği şey de bir başkası haklı ise çok şiddetli bir şekilde Ya Ne Alakası Var diye sitem eder.
"Yav he he sen gelde onun benim külahıma anlat bende seni şu kadarcık tanıyorsam doğru olan birşeyi itiraz ederken şiddetli bir şekilde Ya Ne Alakası var dersin."
"Off Ekim ya senden de hiç birşey kaçmıyor ha."
"Tabi oğlum bi zahmet oda olsun yani dimi. Eee anlat bakalım neler oluyor."
"Birşey olduğu yok biraz çekici buluyorum o kadar tamam mı ben sana sonra anlatacağım şuan yeri değil. Hem sen kendine bak kızım şimdi senin Baba tarafında kaç erkek var onu say bence senin işin yaş."
Lan birisi de şu konuyu hatırlatmasa olmuyor dimi
"Hiçte bile ben evde 6 tane erkek ile nasıl başa çıkıyorsam o erkek kuzenlerle de başa çıkarım. "
"Hadi bakalım göreceğiz ben sana sonsuz güveniyorum ama erkeklere asla hele ki senin kuzenlerle "
Sohbet ede ede geri içeri girecektik ki emiri gördüm oğlum onun ne işi var burada lan.
Emir benim eski sevgilim sadece 1 bilemedin 2 ay sevgili kaldık sonra bir anda soğuma hissi geldi bana bi ayrılalım dedim o günden beri peşimi bırakmıyor şerefsiz.
Lorine Emiri gösterdim ve oda benimle birlikte aynı tepkiyi verdi. " Lan oğlum bu ödleğin burada ne işi var." Dedi
Bize salak salak sırıtarak içeriye girdi bizde ardından girdik. Deniz gilin olduğu masayı bulduk ve oturduk.
"Siz nereden böyle." Dedi İkiz
"Biraz hava almaya gitmiştik dışarıya."
Biraz havadan sudan sohbet ettikten sonra Emir geldi masamıza Ekine dönüp. " Oturabilir miyim bro."
Oturamazsın salak şey seni ucube
"O nasıl söz lan otur." Dedi Ekin
Off yaa birde bunu çekeceğim
"Kız kardeşinde çok güzelmiş çok benziyorsunuz." Dedi Emir
Şeytan diyor ki vur tokadı yapışsın yere
Ekinde tip tip Emire bakarak
"Tabi benzeyecek oğlum ikizim o benim ." Dedi ikizYok ben böyle rahat edemeyeceğim " Ben bi lavaboya gidiyorum geleceğim geri." Dedim
Ohh be hele şükür o çocuktan uzak olmak iyi geldi benden uzak Allah'a yakın olsun geberesice.
Lavabo da biraz oyalandıktan sonra dışarı çıktım önüme bakmadan yürüyordum ki birisine çarptım. Bu kişi Emir di
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...