Ekimin annesi Medya¿
Medya görünmüyorsa;
Bu bölüm, diğer bölümden baya saçma olabilir, kusura bakmayın. Öyle bir şekilde bitirmişim ki nasıl devam edeceğimi bilemedim, kazadan itibaren yazmaya devam etseydim konu baya uzayacaktı, o yüzden kısa kestim. Sizleri de çok merak içinde bıraktım kusura bakmayın, bu bölüm diğer bölüm gibi heyecanlı olmayabilir.
Olaydan sonra yaşananlar;
"Ulan, siz ne sanıyorsunuz ki, babam beni kaçırdığınızı öğrense yaşatmaz." Dedim
Bu yavşak herifler beni ormanın içinde, depo gibi mi desem, kulübe gibi mi desem bir şeye getirdiler, sandalyeye oturtup kolumu bağladılar.
Klasik kız kaçırma senaryosu ne yani bu ne saçmalık.
"Benim ödenmeyen bir bedelim var, genç kız, şimdi sus ve otur." Dedi
Abi çıldıracağım, nereye gidebilirim ki, oturuyorum zaten kollarım bağlı.
"Bak amca, abimle ne yaşadın bilmiyorum ama benim ne suçum vardı be, benim bir kaç haftaya üniversite sınavı sonucum açıklanacak, hayallerim var benim." Dedim
Valla açıklanmadan ölmek istemiyorum. Ben o sınav için, size belki yansıtmadım ama gece gündüz çalıştım. Açıklanmadan da ölmeye niyetim yok.
Of her yerim ağrıyor ama en çok başım, karnımda da hiç hoşnut olmayacak ağrılar var.
"Senin abin, benim kardeşimi öldürdü, ben kardeşimi onla evlendirdim, güvenmiştim, ama onu öldürdü. Biricik sevgilin Ata Demiral da, şirketimi elimden aldı batırdı beni, öğrendin mi şimdi. Zaten benim seninle derdim yok, onlar illaki seni bulacak ve gelecekler. Korkma sana bir şey yapmayacağım, sadece onların gözlerinde ki korkuyu ölçtüm."
Ohoo bu amca baya yanlış anlamış olayı ha. Bir kere Barlas abimin karısı trafik kazasında öldü. Ama Atanın olayını bilmiyorum, ne yaptıysa haklıdır yiğidim.
"Şey amca, sen olayı baya yanlış biliyorsun. Abimin karısı trafik kazasında ölmüş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...