4.

7.1K 204 33
                                    

Ayolll canlarım naber🤍

Biliyorum biraz geç geldi bu bölüm ama üşendim ağhhh şu Kova burcu sorunsalı 🤦‍♀️

Bana söylenilen kata çıktım ama ben salak gibi merdivenden geldiğim için merdivende sabahladığım oldu, şaka şaka yavaş yavaş geldim ayak dirseklerimi hissetmiyorum.

Bu arada oda ideal tam benim tarzım da acaba o kız da mı bu oda da kaldı?
Aman canım bana ne sonra öğrenirim.
Ya ama benim kıyafetlerim yok o evde olan eşyalarım yok. Mesela ben Uzo olmadan uyuyamam o benim ilk oyuncak ayım.

Veeeeee en önemlisi vişneli oda spreyim yok ben onları kendi paramla biriktirip biriktirip alıyordum. Bu arada aşklarım vişneye ve eriğe zafım var hatta bir keresinde erikli parfüm yapmayı denedim ahh o eski çocukluk günlerim.

Yatağa yatıp biraz uyumak istiyorum buna ihtiyacım var çünkü az sonra beni bekleyen 3 tane tanımadığım abim olan kişiler ile tanışacağım.

Uyumadan odayı özetliyeyim, duvarlar mat ve ne siyah ne beyaz, gece mavisi rengin de, sağ köşe de çalışma masası, onun yanında makyaj masası, banyo kapısı var halılar ise siyah, kıyafet dolabım beyaz renginde oda da ki tek beyaz renkli eşya.

Neyse ben uyuyacam lan uykumdan oluyorum şuan.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"Kalksana lan rüyanda ölüyor muydun bu ne biçim uyku."

Kafamın üzerinde vır vır vır öten salak sarı fırtına bir çocuk vardı bu tabi ki benim genleri taşıyan kardeş olan kişilik.

"Ne var oğlum kalkıyorum işte ne bağırıyorsun."

"Seni babam çağırdı senle önemli birşey konuşacakmış."

Bitmedi dimi bu önemli konuşmalar yeter be sıktı artık. Ayağa kalktım ve sarı fırtınanın omzuna elimi koyup

"Tamam sarı fırtına gidelim madem." Dedim.

Asansöre bindik aşağı inene kadar ikimizde tek kelime bile etmedik.

Asansör kapısı açıldığında ilk ben çıktım sonra arkamdan sarı fırtına da geldi salona doğru yürüdük içeriye baktığımda 3 tane taş gibi yakışıklı gördüm.

Ne yani bunlar benim abim mi şimdi inanmıyorum, oğlum bunlar çok mükemmel ötesi varlıklar ben bunların yanında hiçbir şeyim.

Sarı fırtına ile beraber aynı koltuğa oturduktan sonra Doğan bey baba demicem şuanlık erken tanımıyorum da adamı, konuşmaya başladı.

"Şimdi beni iyi dinleyin, ailemize yeni bir üye katıldı bu bizim ilk kızımız sizin de tek öz ve öz kız kardeşiniz bundan böyle ona kötü söz söyleyeni affetmem bilesiniz, onun canı sıkıldı mı benim de canım sıkılır. Yarın okula giden tayfa Ekimi de okula götürecek aynı şey okul da da geçerli saçının teline zarar gelmeyecek, ona sahip çıkacaksınız, son sözüm budur üzerine laf söylemeyecek."

Ohaa şimdi benim babam beni mi savundu hemde beni tanımamasına rağmen oy babacığım ben senin o pamuk gibi kalbini yerim.

Şimdi dersiniz siz hani erkendi şöyleydi böyleydi diye oğlum Doğan bey yani benim babam beni oğullarına savundu yani siz olsanız ne yapardınız.

"Baba senin lafının üstüne laf söylenmez ama daha geleli yeni oldu bu kadar şımartılması kötü olmaz mı?"

Sana ne oğlum ya şurada iki keyfim vardı havalara uçmuştu oda gitti.

Tek Kız Torun Mu?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin