12.

2.6K 85 11
                                    

Kuzular benim  seyehat işleri olunca yazamadım bu 6 gün de hiç müsait olamadım üzgünüm affedersiniz.

O yüzden bu bölümü bu gün bitirmeye çalışıcam belki 2000 kelime yazabilirim 2000'i geçer veya 2000'i geçmeyede bilir belli olmaz.

Bu 6 gün önceleri de yazmaya hiç niyetim yok direk 6 gün sonra dan başlayacağım.

6 gün sonra;

Sabahın köründe telefonum çalmaya başladı. Arayan ise Deniz,  abi galiba 40 defa aradı ya canım yumuşak yatağımdan zor zoruna kalktım sehpanın üzerinde ki telefonumu elime aldım saat 7:30 neden aradı acaba ya . Aramalardan Denizi aradım.

- Aloo gülo hele şükür aramama döndün ya , hani şu kızı  bana  bulacaktın niye bulmadın.

- LANNN DENİZ BENİM BU GÜZEL UYKUMDAN BU MAL KIZ İÇİN Mİ UYANDIRDIN MANYAK!!! HALLEDİCEZ DEDİM YAA.

- Tamam be kanka hemen sinirlendin ya bu gün bize gel de konuşalım bu konuyu. Bir de özür dilerim senin uykuya düşün olduğunu unutmuştum.

- Ben de özür dilerim gülo ani patlama yaşadım neyse ben gelince konuşuruz öptüm seni bay bay.

Kimmiş bu kız bir öğrenelim bakalım. Odamın kapısı bir anda açılınca korkum.

''Gerizekalı bir anda girilir mi lan odaya ödüm koptu.'' 

 gelen ise Ege 

"Abla odandan bir anda bağırış sesi gelince bir şey oldu sandım. "

Merak etme canım ablana hiç bir şey olmaz.

"Unutmayın ki bana hiçbir şey olmaz."

Bir Gülben Ergen sözü

" Canım ablacım keyfini bozmak istemem ama biz bi gün nereye gidecektik acaba."

Urfaya gidecektik  biz ben onu unuttum ya.

"Unuttuğun yüzünden anlaşılıyor neyse hadi hazırlan gideceğiz saat erken ama babamdan kesin emir var annemle babam hazır zaten bize de 10 dakika vermişler acilen giyinip çıkalım diyeymiş hadi acele et."

"Lan oğlum iki saattir çene çalacağına başta söylesene gerizekalı senin yüzünden 5 dakikam kaldı çık git şuradan ya. Abilerim hazır mı bari."

"Hazır değiller , hayırdır abi mi dedin hepsine." Dedi

"Fırtınacım bak şimdi bu senle benim aramda kalacak tamam mı canım Anıl abim den başkasına abi dediğimi bilmiyorlar sus sen."

Azını fermuar gibi yaptı ve gitti

Eee Ekimcim sana da hazırlanmak düşer kal kız.

Çok kalmayız diye  fazla büyük olmayan sırt çantası aldım içine birkaç kıyafet, şarj aleti ve tarak koydum.

Burası çok sıcak ama duyduğuma göre Sivas geceleri biraz soğuk oluyormuş o yüzden ceket de aldım parfüm de aldım .

Ve odadan çıktım.

Annemle babam  dışarıda oturuyorlardı yanlarına gittim.

"Baba neden bu kadar erken gidiyoruz acaba." Dedim

"Kızım bana kalsa sabah ezanından sonra gidecektik de annen istemedi kahvaltı bile yapmadık gidince yaparız diye."

"Neyse o zaman, abilerim nerede."

"Onlar bir türlü kalkmak bilmedi senle Ege kalktınız sadece Ege de araba da."

Ne yapıyor o çürük yumurta arabada acaba.

Tek Kız Torun Mu?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin