Evet canlar ilerleyen bölumlerde gizli saklı şeyler olabilir o yüzden şimdiden hazırlıklı olun hadi bana müsaade ♡♡
Beğenenin inşallah dilekleri kabul olur amin 🤲🙏 🌟🌟
Evet şuan iki saattir Mert'in dır dırını çekiyorum neymiş efendim su soğukmuş da neden atmışmışım da oğlum su soğuk falan değildi ki normal ılık suydu.
"Şey itiraf edeyim ben suyun vanası ile oynadım sıcakken soğuk yaptım da o yüzden su soğuktu." Dedi Ege
Oğlum madem suyu değiştirdin söylesene mal.
"Ulan Ege şimdi seni o suda boğacağım lan oğlum dondum salak dondum dondum zatürre olmasam bari."
Üff buda ne canı tatlı çıktı ya hasta olsan nolcak oğlum.
"Senin de canın ne tatlıymış be ölmedin ya."
"Sen sus hele Ekim neye uğradığımı şaşırdım amk olan telefona oldu."
"Ne oldu lan telefonuna niye ne bok yedin de kırdın." Dedi Çağrı merdivenden inerken.
"Abi valla bu sefer ben yapmadım Ekim ile Egenin suçu."
Bak hele bak hem suçlu hem güçlü
"Ben birşey yapmadım beyefendi geldi benim haberim bile yokken beni suya itti yani insan bir önceden sorar sen yüzme biliyormusun diye de ona göre hareket eder. Bu arada biraz biliyorum fazla değil deniz de derin tarafta yüzemem. "
"Lan beyinsiz sen kızı niye itiyorsun suya mal haketmişsin."
"Şaka yapmak istedim."
Başlatma lan şakana şaka da bir yere kadar yani bazı şakaların boku çıkar
"Neyse, akşam parti gibi bir şey varmış haberiniz olsun nedeni de hem Ekim hemde yeni yapacak olduğumuz bir proje. Ve Ekim annem seni bekliyor odanda."
Oha beni şimdi herkese mi tanıtacaklar ünlü olcam şaka lan gerek yoktu böyle şeylere.
Hepsini aşağı da bıraktım ve odama çıktım. Annem içeride koltukta oturuyordu.
"Kızım gel gel sana elbise bakalım şunlardan birini seç hadi."
Ben elbise giyme taraftarı değilim ki hiç çünkü o eski evde babam bana hep derdi giyme bir daha sen benim başıma Orospumu kalcan derdi o günden beri ilk defa şimdi giyiyorum. Neyse seçeyim bari elbise renkleri
Yeşil, Pembe, Mavi ve Beyaz vardı ama hepsi pullu birşey di içlerinden en iyisi Yeşil.(Şimdi elbise bu kolye ve çanta da var ama sizin hayaliniz de ki nasılsa öyle düşünün.)
Yeşil elbiseyi elime aldım ve anneme gösterdim elbise miniydi dirseklerimi biraz geçiyordu, askısı omzumdaydı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...