19.

1.1K 40 7
                                    

Evet arkadaşlar bu günü de sayarsak Ata ile 2  aydır ayrıyız ayrıldığımız günden beri hep karşıma çıkıyor yada bizimkiler ile fotoğraf çekip story atıyorlar. Ve ben hala enayi gibi onu seviyorum ayrıldığımız günden beri hep kulağıma dedikodu geliyor ayrılık nedenini Atanın en yakın kankası Asırdan öğrendim o bile zar zor öğrenmiş. Nedeni ise yine başka bir şehire taşınacak olmasıymış ben ona bağlanmışım o yüzden söylememiş. Ve geçen Deniz ve Asır ile görüntülü konuşurken Lorinde girmiş, Ataya sormuş sen gerçekten Ekimi sevdin mi demiş .

Ata da ben onu her şeyden çok gerçekten sevdim  bana çok bağlandı konuşamadım ve şuan tekrar açılsam hayır diyeceği için de konuşmuyorum demiş. Lan oğlum bırak da onu da ben düşüneyim amk ya .

Şuan odamdayım ve arkadaşlar ben ağır bir depresyona girdiğim için annemlerin yanına bile gidemiyorum okuldan geldikten sonra falan direk odama geçip ağlardım hiçbirinin haberi bile yokken zaten nedenini söylesem Ata sağ kalmaz sanırım. Abilerim ikizim falan hiçbirine  söylemedim ve az önce ağlıyordum  odanın kapısını alacaklı gibi çalıyorlardı çalan kişi de Egeymiş  amk açamadım açarsam her yerimden anlardı bende uyuyor numarası yapmıştım.

Neyse ki ilk zamanlar gibi değilim biraz alıştım gibi ama çok özlüyorum. Neyse ya zaten bu gün ilk defa Lorinin ve canım kuzenlerim Aras ve Umutun zoruyla dışarıya çıkacam 1 ay sonra okul dışı bir yere gidiyorum Allahım koru beni.

Üzerim zaten dışarı ile uygun o yüzden bir parfüm sıkıp odamdan çıktım.  Çıkar çıkmaz Ekin ile karşılaştım bana şok olmuş bir yüz ifadesiyle baktı.

"Ohaa sen odandan çıkar mıydın ya Allahım çok şükür dualarım kabul oldu kız Ekimmm sen çok zayıflamışsın ya canım ikizim." Dedi 

Evet ya arkadaşlar ben gerçekten baya bir kilo verdim ya 

"Abartma Ekin ya çağırsan gelirdim yanına hem hadi öptüm ben Lorin, Umut ve Aras  ile buluşmaya gidiyorum haberin olsun annemlere söylersin." Dedim ve aşağıya inip ayakkabımı ayağıma geçirip ceketimi de alıp çıktım dışarıya.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Allahım ya beni buluşma diye getirdikleri yere bakın Asırın cafesi ya büyük ihtimalle Ata da buraya gelecek. 

"Ben gidiyorum dostlarım bir ucubenin yüzünü görecek kadar mental sağlığım daha düzelmedi" Dedim

Tam kalkacakken birisi omuzlarıma bastırarak  beni geri yerime oturttu.

"Hiçbir yere gitmiyorsun küçük hanım bu gün bu iş çözülecek." Dedi Anıl abim

Oha abimin ne işi var lan burda hemen Lorine baktım bana özür dilerim bakışı attı

Ve abim benim karşımda ki sandalyeye oturdu bana baktı.

"Ekim olan biten her şeyi biliyoruz abicim evdeki herkes biliyor o yüzden bizden bu durumu saklamana bile gerek yok." Dedi Anıl abim

"Oha ne yani babam diğer abilerim falan da mı öğrendi Çağrı abim öğrendiyse çok sinirlenmiştir ya Arman abim de öyle." Dedim

Hele Çağrı abimi hiç düşünemiyorum 

"Eee yani Çağrı bu haberi ilk öğrendiğinde Atanın evini basmayı planlamıştı ama Barlas abim olayı büyütmeyin kendi aralarında çözsünler diyince gidemedi." Dedi Anıl abim

"Abi inşallah Ata buraya gelmeyecek eğer gelirse ben burada duramam." Dedim

"Kızım salak mısın ya ne demek duramam duracaksın asıl gidecek kişi o dua et senin hatrına dövmedik çocuğu." Dedi Aras

Tek Kız Torun Mu?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin