20.

912 29 6
                                    

MEDYA ASIR
LORİNİN PARTNERİ

Evet canlarım uzun zamandır bölüm gelmiyordu çünkü modum yerinde değildi. Ama şimdii yazıyorum.
..............

Off arkadaşlar ya bu çocuk beni öldürmek istiyor galiba Ata gideli tam 3 ay olmuş bulunmakta ve gelmesine az kaldı. Ama Ata bey instagramına bir kızla story atmış daha doğrusu kız Atayı etiketlemiş Ata da paylaşmış ama kızda yanii taş gibi hatun fotoğrafta kız Atanın omzuna dokunmuş bir şey anlatıyor habersiz çekilen bir fotoğraf gibi düşünün öyle bir şey.

Ve ben burada deliriyorum içim içimi yiyor kıskançlıktan öleceğim galiba ya sen kimsin de benim sevgilimin omzuna dokunursan ya. Arkadaşlar birde parmak ucuyla dokunsa neyse kız öyle bir sexy poz vermiş ki siz olsanız sizde sinir olursunuz.

Şimdi diyeceksiniz Atayı ara sor, aradım tabi aramaz olur muyum ama bilin ki ne oldu, açmadı. Kızın hesabını Lorine attım lorin kızı araştırmış. Lorinin dediğine göre kız orospuymuş herkesle yatıp kalkıyormuş.

Şimdi ben Atayı aradım ama bakmadı normalde hemen bakardı yani. Bakın ben koşulsuz güveniyorum Ataya ama o kıza güvenmiyorum size kızın bir fotoğrafını göstereyim şimdi o zaman beni anlarsınız.

 Bakın ben koşulsuz güveniyorum Ataya ama o kıza güvenmiyorum size kızın bir fotoğrafını göstereyim şimdi o zaman beni anlarsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kadın böyle bir şey abi adı da Merveymiş.

Yani düşmemek elde değil dostlar. Ata inşallah düşündüğüm şeyler yapmıyordur.Offfff ne yapcam ben yaaa.

Asırı falan mı arasam o bilir bence ne yaptığını Atanın. Bencede arayayım hatta hemen şuan.

Telefonumu elime aldım ve Asır beyi aradım.

- Alo Asır müsait misin bir şey soracağım da.

- Müsaitim Yenge söyle ne oldu.

- Ya oğlum Ata neden benim telefonlarımı açmıyor neden yani ne yapıyorda açmıyor sen biliyon mu.

- Şey yenge Atanın babası canım amcam Atanın olduğu yere şirket kurmuş Ata o yüzden çok fazla aktif olamıyor.

- Peki bundan benim niye haberim yok biz Ata ile en son dün konuştuk neden söylemedi ki bana.

- Ya normalde o Bursa'ya ilk geldiği günden beridir çalışıyor Bursa da olan şirketin başında tek patron o olunca İzmire gelme ihtimalleri çok düşüyor sen üzülme diye de söylemedi.

- Ya amk ne bu sen üzülme diye bir şey çıkarmışsınız hep söylüyorsunuz yine benim yerime kararlar alınıyor sinirim bozuluyor bak.

Tek Kız Torun Mu?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin