Of arkadaşlar Ata benle baya baya küsmüş ya okulda resmen beni görmezden geldi. Yani düşünün tanımadığım erkekler ile bile konuştum beni kıskanıp yanıma bile gelmedi. Tamam bende suçluyum da ama ağzımdan kaçtı ama yanlışlıkla oldu. 1 haftadır mesajlarıma da cevap vermedi.
Şuan odam da oturmuş Atayı benle barışması için planlar kuruyorum. Ama maalesef planım hep suya düşüyor.
Bende planlar kurarken odanın kapısı çaldı. Ha bu arada bana trip atan sadece Ata değil arkadaşlar, abilerim, ikizim ve fırlama kardeşim de trip atıyor ya. Ben ne yapayım bana bir fikir verin.
"Abla abilerim seni çağırıyormuş sohbet odasındayız çabuk gel." Dedi Ege
AH AHHHHH
Odanın kapısını açtım ve bir üst kata çıktım, sohbet odasına da girdim.
Hepsi oturmuş bana bakıyorlardı.
"Gel otur bakalım Ekimcim" Dedi Anıl abim
"Şimdi Ekim barışma kararı aldık çünkü artık senle konuşmazsak öleceğiz galiba. Ama sende bizi anla yani bizi bırakıp gittin o dallama ile tek başınıza İzmire geri geldin ya sana , size bir şey olsaydı." Dedi Arman abim
"Özür dilerim evet suçluyum affedersiniz." Dedim
"Gel bir sarılalım." Dedi Çağrı abim
Hepsine birden sarıldıktan sonra onlara Ata olayını anlattım. Bana neden küstüğünü falan.
"Şimdi balım ayıp etmişsin sende yani çocuk haklı neyse iş işten geçmiş artık bir çözüm bulalım." Dedi Çağrı abim
"Abla bu çocuğun doğum günü varmış yarına ben de Deniz abiden duydum doğum gününü kutla istersen." Dedi Ege
Laaa harbi Atanın yarın doğum günü var ben onu unuttum.
"Helal lan yusufii kedi olalı bir fare tuttun." Dedim Egeye
"Neyse abilerim ben biraz düşüneyim plan kurayım yarın için size de anlatcam sizde planıma ortak olacaksınız." Dedim
Ve odadan çıktım üzerimi değiştirip dışarıya çıktım. Ata ile dün geldiğimiz parka gittim. Aga be oğlum size tavsiyem sakın parka gelmeyin yoksa maazallah ayrılırsınız küsersiniz falan oradan geçerken anılar gözünüzde canlanır bi kötü olursunuz.
Yarın için aklımda süper bir şey var. Mekan işini Denize söyleyeceğim manitasına söyler onun mekana gideriz. Şimdi şöyle arkadaşlar bende bizim küçüklüğümüzden kalan bazı fotoğraflar var tabi bunların hepsi Caner abimin telefonundan çekilen gizli ama tatlı fotoğraflar ben önceden gidip mekanı bir güzel süsleyeceğim bir kitaba da bazı fotoğrafları koyacağım bazılarını da duvara yapıştıacağım. Duvarda bir takım Ekim sözleri de olacak tabi ki de. Sizce nasıl?
Şimdi benim bu oturduğum banktan kalkıp Lorin ile beraber elbise almamız lazım.
Ellerimi dizime vurarak kalktım. Hadi bakalım Ekim ben sana güveniyorum kızım.
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Şuan Lorin ile baktığımız bilmem kaçıncı elbiseyi deniyoruz Lorin hanıma elbise beğendiremedim bir türlü maalesef.
"Kanka gel birde şunu dene bak bu son valla"Dedi Lorin
Elinde sade beyaz bir elbise vardı bence güzel gibi birde deneyeyim de bakak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...