Medya Lorin ♡
Meteor içeriye girdiğinde elinde bir kağıt vardı bana dönüp
" Ekim senle birşey konuşmamız gerek ". Dedi
________________________________________Ne konuşacağız acaba ne kadar güzel olduğumu falan mı ki eheheh
"Tabi konuşabiliriz".
Masanın önüne geldi ve sandalyeye oturdu birkaç kağıt getirdi ve bana dönüp bir kalem uzattı.
" Bu kağıtta sana yapacağımız tahlil ve gerekli muayene var o yüzden senin imzan gerekiyor ki bir musallat olursa düzelebilsin" dedi
Kafamla onu onayladım ve mükemmel imzamı attım kapısının önünde ki sekreteri çağırıp hem kağıtları hemde beni gerekli yerlere götürmesini söyledi.
Kan alınacak yere geldiğimizde bana bir şeyler olmaya başladı çünkü beni çok pis kan tutar inşallah bayılmam.
Gözümü kapatıp hemşirenin kanı almasını bekledim. Hemşire kanı aldıktan sonra geri Meteor Anıl beyin yanına geri gittim.
Kapıyı açtım içeride yoktu bende içeriye girip masanın önüne geldim dönen sandalyede biraz döndükten sonra az önce ki kız çocuğunun ve Meteor beyin fotoğrafını gördüm çok güzel bir kızdı yanında da bir not vardı.
'Peri kızı melek oldu desene amcacım seni çok özledim.'
Lan yoksa bu minik güzeller güzeli kız öldü mü valla öyleyse çok üzüldüm keşke benimde böyle tatlı bir kardeşim olsaydı.
Abime söyleyeyim de hemen evlensin ya ben hala olmak istiyorum. Meteorun sandalyesinde biraz daha döndükten sonra bir anda içeriye Meteor Anıl girdi bende hemen ayağa kalktım.
" Şey pardon ben içeride beklemekten sıkılınca biraz yaramazlık yaptım özür dilerim. "
Oğlum çok pis utandım lan notu da geri yerine koymayı unuttum öyle açık kaldı kağıt işte şimdi bittim ben.
"Özür dilemene gerek yok ama sana galiba başka kişilerin eşyalarına dokunmamayı öğretmemişler"
Diyince daha çok utandım ve "Evet, bana öyle terbiye kurallarını öğretecek bir ailem olmadığı için yine sizden özür dilerim. " diyip hemen odadan çıktım.
Bana böyle her seferinde ailemin bana olan değersizliğini yüzüme vurmalarını istemiyorum. Birden telefonuma mesaj geldi abimden
' Neredesin sen Ekim arıyorum açmıyorsun be kızım '
Bende ona cevap verdim
'Lorin ve Deniz ile birlikte dolaşacağız'
'Tamam kötü birşey olursa söyle 'Kötü birşey senin ailen be abi telefonum yine çalmaya başlayınca sinirlendim e yani haklıyım artık gına geldi amk ya ben devlet çalışanı falan mıyım
Arayan kişiye bakmadan hemen açtım telefonu
-Ya yeter be benden başka arayacağınız kişi mi yok ya sabahtan beri dır dır başım şişti aramayın ulan beni
-Tamam Ekim susacak mısın
-Lan sen sabah ki doktor değil misin nereden buldun numaramı
- Verdiğim kağıtta ki özel bilgiler formundan bu arada özür dilerim ben senden
-Yok ben özür dilerim ben sizden sizden izinsiz eşyalarınızı kurcaladım.
-Ben ona demiyorum zaten Ekim sana biraz kaba davrandım neyse geri gel tahlil sonuçların hazır. "
Dedi ve kapattı, oğlum en çokta lafı dinlemeden kapatan insanlardan nefret ederim neyse yapacak bir şey yok geri döneceğim.
________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Kız Torun Mu?!
Teen FictionYine klasik bebek karışması ile ilgili bir kitaptır . 17 yıl sonra gerçek ailesini öğrenen Ekim Mira şimdi ne yapacak. Özkaya ailesinin hem tek kız torunu hemde ailenin tek kızı. Sivaslı dede bakalım Ekimi öğrenince ne tepki verecek. Nasıl tek kız...