15.

1.8K 52 0
                                    

Evet hiç uzatmadan bu bölümü yazacağım valla heyecanlıyım neden bilmiyorum. Ellerim ağrıyor yazı yazmaktan hocalar ödev veriyor. neyse hadi iyi okumalar askolar.

Medya aynı ben vallahhhh  erkekler bana uzak Allaha yakın olsun. Bu dediğim Ekim için geçerli değil jskdjdgs

Şuan öyle karanlık bir yere geldik ki kimseyi göremiyorum. Kulübe gibi bir şeyin önündeyiz normalde bu kulübenin ışıkları her gün yanarmış ama benim şansıma bu gün bozuk. Kulübenin içinde birkaç adam var adamlar bize kablosuz kulaklık verdi bizi oradan yönlendireceklermiş. Oğlum ben kapalı alan diye biliyordum açık alan daha zor offffffff. neyse ki yanımda Ata var.

"Tamam artık herkes eşleri ile birlikte bizim seslendirdiğimiz yönlere doğru gitsin" dedi bir ses kulağıma

Oğlum ben korkmaya başladım ya. 

Ata elimi tutup 

"Korkma güzelim yanında ben varım"

valla çok destek oluyorsun şuan ya ben nasıl sakin olabilirim bu durumda ya

"Sağol Ata ya valla o kadar sakinim ki şuan bütün korkum geçti" 

"Sana da iyilik yaranmıyor" dedi

 ve adamın dediğine göre ilerlemeye başladık 

"Herkes gittiği yoldan sağa dönsün kulağınız hem hikayemi hemde yönlerimi dinlesin dikkatli olun burası çok karanlık her an bir hayvan veya bir insan karşınıza çıkabilir." dedi

Neyyyyyyy hayvan mı abii ben o hayvanı bu karanlıkta nasıl göreyim off ya. 

bu arada adam ekstra korku hikayesi de anlatıyor karanlıkla ilgili

"Mutlu mesut yaşan bir aile bir gün bir eve taşınırlar ama evdeki yaşan diğer kişilerden haberleri yoktur. Aile evde 1 hafta geçimini sürdürdükten sonra bir gece evde sesler duymaya başlarlar. Kadın yatağından kalkıp koridordan "sola" doğru dönmüş ses salondan geliyormuş perdenin arkasında bir insan gölgesi varmış. Evdeki kedi ve köpekler o gölgeye doğru sesler çıkarmaya başlamış. Kadın korkudan hiç bir şey yapamamış birden perdenin arkasında ki gölge kediyi de alıp kaybolmuş. Kadın daha da korkmaya başlamış evden dışarıya çıkmış merdivenlerden inerken önüne bir kedi ölüsü düşmüş. Kadın birden bağırmış ve "dümdüz yoluna devam edip sağa dönmüş"

"Arkadaşlar verdiğim yol tariflerinden sonra sizi bir adam karşılayacak size bir not verecek siz hikayenin devamını bu notlara bakarak devam edeceksiniz adam size birde el feneri verecek."

Oğlum ya en çok da ölen kediye acıdım amk,  ya bu arada ben de uykumdan sonra kalkıp gecenin bir yarısı odamın perdesinde bir insan gölgesi olsa düşüp bayılırım galiba.

"Ata bir şey söyleyeceğim bu oyundan sonra ne olcak diyelim ki bizden başka bir takım daha bizimle birlikte sona kalsa ne olcak."

"Şimdi şöyle güzelim sona iki kişi kalması imkansız çünkü zaten bu oyunu hazırlayan kişi birer de tuzak da hazırlıyor çıkmaz yol gibi."

İnşallah biz çıkmaz yola düşmeyiz.

"Anladım o zaman bu oyunu bizim kazanmamız lazım tam gaz devam."

Tek Kız Torun Mu?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin