Episode 06

200 27 4
                                    

Past

"ආව්... හියුන්... ඒක රිදුනා හුහ්"

" ඕහ්... කො ..කොහෙද රිදෙන්නෙ ටෙ"

එකපාරම හිම බෝලයක් ගත්ත ටෙහ්‍යුන් අනෙක් තරුණයා ලගට එනවත් එක්කම ඇගට ගැහුවෙ හයියෙන් හිනා වෙලා.

"යා.. හොර කොටියා.. ආයෙත් රැවැට්ටුවා නේද" ටේහ්‍යුන් දුවන්න ගන්නවත් එක්කම තරුණයත් ඔහු පස්සෙන් දුවන්න ගත්තෙ කෑ ගහන ගමන්.

"හූ හූ හියුන් ඔයාට මාව අල්ලන්න -" "ආහ්--"

පිටිපස්ස හැරිලා කියන්න ගියත් මගදි නැවතුනෙ තරුණයා ඔහුව හිමගොඩෙ පෙරල ගත්ත නිසයි.

"ම්ම්... මොකද කියන්නෙ ටාටා... මම ඔයාව අල්ල ගත්තා"

ටේහ්‍යුන්ගෙ දිලිසෙන ඇස් දිහා බලාගෙන ඔහු කිව්වා.

"ර්ර්.. ඕකෙ ඕකෙ හියුන් දිනුම්" කටත් උල් කරමින් ටේහ්‍යුන් කිව්වෙ තරුණයාගෙන් ගැලවිලා නැගිටින ගමන්. හිමින් හිමින් අඩිය තියන ගමන් ටෙහ්‍යුන් යන්න ගත්තෙ තරුණයා ආදරය පිරුණ දෑසින් ඔහු දිහා බලන් ඉන්න අතරතුරෙ.මදක් දුරකට ගිය ටේහ්‍යුන්,

"හියුන්.... ගූමී හියුන්.... බෝග.....මීඊඊඊඊඊඊඊඊඊඊඊ" තමන් දිහා හැලහොල්මනක් නැතිව ඈතට වෙලා බලාගෙන ඉන්න බෝගම්ට කෑ ගැහුවා.

"ඕහ්.. ආහ් ටේ මෙ එනො මම" ටේගෙ කටහඩට ගැස්සුණ බෝගම් දුවගෙන ඇවිත් ටේගෙ අතින් අල්ල ගත්තෙ කාර් එකට යන්න.

බෝගම් කියන්නෙ park company යෙ CEO. තම පියාගෙ Company එක දියණු කරමින් මෙ වසරෙ number 01 company එක කරන්න තරම් දක්ෂයෙක්.ටටේහ්‍යුන් කියන්නෙ ඔහුගෙ secretary.ඒ වගෙම තමන්ගෙ මල්ලිගෙ හොදම යාළුවා. මෙයාලා අතර තිබුනෙ පෙම්වතුන් නොවුනත්, නමක් දිය නොහැකි ඉතාම ආදරණීය සම්බන්ධයක්. නමුත් එක් අයකුට හැරෙන්න.

ශීත ඍතුව නිසා හිම වැටෙමින් තිබෙන අතර තුරෙ මෙ දෙන්නා සෙල්ලම් කරෙ කුඩා ලමුන් දෙන්නෙක් වගෙ. සෙල්ලමට තිබුන අවදානය නිසා ඔවුන්ට වටපිටාව මග හැරෙන්නට වුනා. තවත් ඇස් හතරක් ඔවුන්ට යොමුවෙලා තිබුන බව නොදැන විනෝද වුනෙ ජයග්‍රහණයෙ සතුට සමරන්න.

"හෙලො බොස්"

"ම්.. කියන්න.ෆලො කරාද ඌව.මොනාද හොයාගත්තෙ." තම ඔෆිස් කාමරෙ ඉදන් විශාල වීදුරු ජනෙලයෙන් පෙනෙන සෝල් නගරය දෙස බලාගෙන තවත් තරුණයෙක් කතා කරෙ ඔහුගෙ ඔත්තුකරුවත් එක්ක.

REBIRTH Where stories live. Discover now