ගාර්ඩ්න් එකෙ තිබුන බංකුවක වාඩි වෙලා phone screen එකෙහි දිස්වුන රූපය දෙස බලාගෙන භාවනාවකට සමවැදුනා වගෙ හිටියෙ ජිමින්.බෝගම් ඇමරිකා ගිය දවසෙ ඉදලා හිටියෙ ජිමින් එක්ක ඔහුගෙ apartment එකෙ.තම උඩ කාමරයෙ බැල්කනියෙ ඉදි බෝගම් පහල ඇස් වට පිට යවමින් හෙව්වෙ මල්ලිව.ජිමින්ව දැක්ක බෝගම්ගෙ කට කොනට හිනාවක් නැගුනෙ ඔහු ඉන්න විදිහට.පඩිපෙල බැහැලා ගෙයින් එලියට ගිය බෝගම් ජිමින්ව බය කරෙ ජිමින්ගෙ අතෙ තිබුන ෆෝන් එක බිමට වැටෙද්දි.
"ආ ආ.. කාගෙ දිහාද ඔච්චර අපිට හොරා බලන්නෙ ජිමින්"
බෝගම්ට කලින් ඉස්සර වෙලා බිම වැටුන ෆෝන් එක සාක්කුවට දාගත්ත ජිමින්ගෙන් ඇහුවා.
"ආ..මේ... මගෙයි ටේගෙයි හියුන්.මොකද මොනාද හිතුවෙ.ෆොටො එකක්වත් බලන්න බැරිද"
"ආශ් ජිමින්.තව ටිකකින් මාට්ටු වෙනවා.""මොකද මගෙ මල්ලි ටේට කැමතිවත්ද?"
"ඔව්නෙ.. දන්නෙ නැද්ද හියුන්. මමයි ටේයි මැරි කරනවා.බබාලත් හදනවා.හරිනෙ" කටත් ඇද කරලා හින්ට් එකට වගෙ ජිමින් කිව්වෙ.
ජිමින්ගෙ මූන දිහා බලාගෙන හිටිය බෝගම් හයියෙන් හිනා වුනෙ ජිමින්ගෙ කට ඇදකරපු විදිහට.
"ඇත්තද.. අපෙ ටේ බෙයායි කොට ජිමිනයි.හොදට තියෙයි "
"යා.. මට විහිළු කරනවනෙ හියුන්" පුංචි කෙදිරුමක් විදිහට ජිමින් කිව්වෙ බොරු දුකක් මවාගෙන.
"ජිමිනි... ඇත්තටම කවුද ම්ම්ම්? හියුන්ට කියන්නෙ නැද්ද?"
" මම ප්රොමිස් වෙනවා හියුන් මට එහෙම කෙනෙක් ඉන්නවා කියලා කියන්න පුළුවන් දවසට මම ඉස් ඉස්සල්ලම කියන්නෙ මගෙ මේ හියුන්ට" ජිමින් බෝගම්ට පිටිපස්සෙන් හිටගෙන ඔහුගෙ බෙල්ල වටෙ අතයවමින් බදාගෙන කම්මුලෙන් හාදුවක් තිව්වෙ ආදරෙන්.
"ඊව්.. මගෙ මූනෙ කෙලගාන්නෙ මොකද."
"හහ්.. මගෙ හියුන්ගෙ මූනෙ මම නැතුව කෙල ගාන්නෙ කවුද? ආව් ආව්... හියුන්" ඇස්දෙකත් හීනි කරගෙන කටත් හදාගෙන කපටිකමට ජිමින් ඇහුවත් බෝගම් උත්තරයක් දුන්නෙ ජිමින්ගෙ ඔළුවට එකක් ගහලා.
YOU ARE READING
REBIRTH
Fanfiction"ගුක්.... ප්ලීස්.. මම කියන දේ-" "ටෙහ්යුන්.... ප්ලීස් මගෙන් ඈතට පලයන්.උබ මට මහ කරදරයක්. " "සරන්හෙ මගෙ ගුකි" "මම ආදරෙයි මගෙ බෙයා" "මමත් ආදරෙයි මගෙ බෝගූමි.." Taekook Taegook Taegum Jigook Mpreg