Episode 33

86 18 6
                                    

ටේහ්‍යුන් සහා බෝගම් යූනාගෙන් හා මින්හො ගෙන් සමු අරගෙන එදා රෑම ඇමරිකාවට යන්න පිටත් වුනා.

ටේහ්‍යුන්ගෙ ඉල්ලීම ඉටු කරන්න අකමැත්තෙන් වුනත් ජින් ජංගුක්ගෙ මැන්ෂන් එකට ගියා. අවුල් වෙලා තිබුන මැන්ෂන් එක යූංගිගෙ පිහිටෙන් අස්කරලා තිබුනත්, ටේහ්‍යූන් ගිය දවසෙ රාත්‍රියේ කාමරයට ගිය ජංගුක් නම් තවමත් එලියට ආවෙ නෑ. ජංගුක් ගැන කලකිරීමක් ඇති වුනත්, ඒ යූංගිගෙ හොදම යාළුවා. ඒ නිසාම යූංගි ජංගුක්ගෙ මැන්ෂන් එකෙ නැවතුනා. කිචන් එකට වෙලා සුප් එකක් හද හද හිටිය යූංගි ගැස්සුනොත් ජින් ගෙ කටහඬට .

"මේක නිකන් අමු සොහොනක් වගෙ.. කවුරුත් නැද්ද ?"

" ඕහ් ... හියුන්.. මම ගැස්සුනා.. ඔහොමත් එනවද ගෙවල් වලට."

" ජංගුක්ගෙ ගෙදරට එන්න මම දැන් අවසර ගන්නත් ඕනද යූංගි... ආ...... ජංගුක් දැන් පවුල් කන නිසාද? එහෙනම් මොකද ඔයා කිචන් එකෙ කරන්නෙ" වෙනදට වඩා වෙනස් විදිහකට ජින් කතා කරේ , විහිළුවෙන් ඉන්න ජින් වෙනුවට වෙනස්ම චරිතයක් එක්ක.

" ජින් හියුන් ... මෙ... ආ.... මම... මේ කම්පැනියේ වැඩකට ආවෙ. දැන් යනවා.. "

" ටේහ්‍යුන් කොහෙද ? මට එයාව මීට් වෙන්න ඕනි. "

"ආහ්.. මෙ ටේහ්‍යුන් කම්පැනියට ගියා."

"ඒකත් එහෙමද ? හරි මම ආවේ ටේහ්‍යුන් ළග මගෙ ඩොකියුමන්ට් වගයක් තියෙනවා ඒ ටික ගන්න"

යූංගිට කියාගෙනම පඩිපෙල ලගට ජින් යන්න හැදුවත් යූංගි ඔහුව නැවැත්තුවෙ, ටේහ්‍යුන්ගෙ කාමරයට ගියොත් ප්‍රශ්න ගොඩකට උත්තර දෙන්න වෙනවා කියලා දැනගෙන.

" ඕහ් ඕහ් ... හියුන් .. ටේ නෑනෙ. ආවම මම කියන්නම් ජංගුක් අතේ එවන්න කියලා"

" නෑ.. මට ඒක දැන්ම ඕනි. මම එයාගෙ රූම් එකට ගිහින් මම අරන් එන්නම් "
"හිතාගෙන ඇති මෙ ජින්ව රවට්ටන්න. පුහ් "

යූංගිට රවාගෙන ජින් ටේහ්‍යුන්ගෙ රූම් එකට ගියෙ , ප්‍රෙග්නන්සි රිපෝට් එක ගන්න. යූංගිට කරගන්න දෙයක් නැතුව තොලත් හප හප හිටියෙ අහන දේවල් වලට උත්තර දෙන්න බොරු උත්තර හදාගනිමින් .

REBIRTH Where stories live. Discover now