Episode 21

124 22 17
                                    

ටේහ්‍යුන් ඔෆිස් එක ලගින් දාලා ජංගුක් කම්පැනි එකට ගියෙ නම්ජූන් හා යූංගි එක්ක කතා කරන්න.දැනටමත් ජංගුක්ගෙ සැබෑ අනන්‍යතාව එලිකරන කාල ඇවිත් කියලා නම්ජූන් නිතර නිතර කිව්වෙ ඔහුට මේවගෙන් ඉවත් වෙන්න.නම්ජූන් කියන්නෙ සරල මනුස්සයෙක්.එයාටම කියලා ලොකු ෂොපින් මෝල් එකත් තිබුනත් වැඩි අවදානයක් දුන්නෙ ජංගුක්ගෙ කම්පැනි එකට.ඉතින් නම්ජූන්ට ඕන වුනෙ ඒ හැමදේම ජංගුක්ට බාර කරලා තමන්ගෙ ව්‍යාපාර කටයුතු වලට අවදානෙ දෙන්න.ඒ නිසාමයි ජංගුක් ඒ ගැන කතා කරන්න කම්පැනි එකට ආවේ.

"ගුඩ් මෝනින් දෙන්නටම.මම වෙලාවටම ඇවිල්ලනෙ"

"ගුඩ් මෝනින්"

"ගුඩ් මෝනින් ජංගුක්"

"මොනාද හියුන් මාත් එක්ක කතා කරන්න ඕනි"

"ජංගූ මෙහෙම කිව්වට තරහ ගන්න එපා.මම හිතන්නෙ ඔයාගෙ තැනට ඔයා එන්න ඕනි.මට මගෙ බිස්නස් එක විතරක් තිබුනනම් ඇති" ජංගුක්ට අයිති පුටුවෙ වාඩි වෙලා කකුලක් පිට කකුලක් දාගෙන ඇගිලි තුඩු එකට වද්දමින් ඇස් පියන් නම්ජූන් කියන දේවල් ජංගුක් අහගෙන හිටියෙ බොහොම සාවදානව.

"ඒ කියන්නෙ හියුන්ට මේ කම්පැනි එක තව දුරටත් කරන්න ඕනි නෑ කියන එකනෙ.ඉට්ස් ඕකෙ හියුන්.බට් මම හිතන්නෙ ඔයාලා දැනටමත් ප්‍රොජෙක් ඉවෙන්ට් එක ගැන දන්නවා ඇතිනෙ."

"ඔව්.අපි දැනටමත් හොටෙල් එකෙ ප්‍රොජෙක්ට් එක හදන ගමන්"

"හ්ම් .හොදයි.මොකටත් හදලා තියාගමු.ඒත් මේ පාර  ඕනි වෙන එකක් නෑ"

"ඒ මොකද? මොකක්ද ඒ පාර කරන්න යන තකතීරු වැඩෙ" එහෙම යූංගි ඇහුවෙ කටත් ඉරක් කරන්.

"අපි පාර්ක් කම්පැනියෙ Shareholders.ඉතින් අනුන්ගේ පානෙන් එලිය බලලා එයාලටත් වැඩිය බබලමු"

"ගුකි.  ඔයාට හිතෙන්නෙ නැද්ද මේ දේවල් නතර කරන්න.මම මුකුත් කියන්නෙ නෑ.එක දෙයක් මගෙ නිනිගෙ හිත රිද්දන්න එපා" ජංගුක්ගෙ මේ ක්‍රියාකලාපයට අකමැති වුන නම්ජූන් නැගිටලා ගියෙ තවත් එතන රැදෙන්න අකමැතිකමට.

"නම්ජූන් කොහෙද මිනිහො යන්නෙ"

"යන්න දෙන්න යූංගි.ඒ හියුන්ගෙ මගුල් ප්‍රතිපත්ති.මට උබෙ උදව් ඕන."

REBIRTH Where stories live. Discover now