සුදු පාට ටී එකට ගැලපෙන විදිහට ලා නිල් පාටින් sweater එකත්, සුදු කලිසමට ගැලපෙන විදිහට සුදු බෙල්ට් එකද, ඇඳුමට ගැලපෙන විදිහට සුදු පාට සපත්තු දෙකද ඔහුට එකතු කරෙ සිත් වසඟ කරවන පෙනුමක්.ඔහුගෙ දඟකාර කෙස් නලල මත වැටි තවත් ටේහ්යුන්ව සුන්දරව ඔපනැංවුවා. ජංගුක් දැක්කොත් කිසිසේත්ම ටේහ්යුන්ට බෝගම්ව මුනගැහෙන්නට යන්න දෙන්නෙ නැති බව නම් විශ්වාසයි. මොකද අද ඒ තරමට ටේහ්යුන් දැකුම්කළුයි.
පුළුවන් තරම් ඉක්මනින්ම ටැක්සියකින් ගිය ටේහ්යුන්ට හොටෙල් එක අසලට 6.15 පමණ වෙනකොට එන්න පුළුවන් වුනා.දැනටමත් විනාඩි පහළොවක් පරක්කු නිසා බෝගම් යන්න කලින් ඔහුව හමුවෙන්නයි ටේහ්යුන්ට ඕන කරෙ.හොටෙල් එකෙ reception counter එක ලගට ගිය ටේහ්යුන් එහි සිටි කාන්තාවට කතා කරා.
"අන්ය්යොංහසයො"
"අන්ය්යෙංහසයො. පාර්ක් බෝගම්"
"සර් ටේහ්යුන්ද? 23 room එක" ටේහ්යුන්ගෙ ඔළුවෙ ඉදන් කකුල් දෙක වෙනකම් ඇස් ගෙනිච්ච ඇය යතුරක් දෙමින් ටේහ්යුන්ට කිව්වෙ අනුකම්පා සහගත බැල්මෙන්.
"ඕහ්.කම්සම්නිදා,ඒත් ඇයි මට key එක.බෝගම් හියුන් තවම ඇවිත් නැද්ද?"
"චෙසොහම්නිදා. මට මේක දෙන්න විතරයි පුළුවන්"
"ඔහ් . හරි.Thank you." ඇයට ආචාර කර ටේහ්යුන් යන්න හැදුවත් නැවතත් ඇය කතා කරෙ රහසින් වගෙ.
"චොගියො ටේහ්යුන්ෂි"
"ම්?" ආපසු හැරී බලමින් ටේහ්යුන් පිලිතුර දුන්නා.
" චෙබල්, පරිස්සම් වෙන්න. "
"ආ?"
"මට ඔයාට කියන්න පුළුවන් එච්චරයි ටේහ්යුන්ෂි"
" දේ.. බෝගම් හියුන් මම අදුරන කෙනෙක්. කම්සම්නිදා" ලස්සන හිනාවක් ඇයට සංග්රහ කරමීන් ටේහ්යුන් ලිෆ්ට් එකට ගියෙ රූම් එකට යන්න.
"අහ්!!! අද නම් හරිම මහන්සි" සෝෆාවට පැන්න යුංගි කිව්වෙ ඈනුම් යවන ගමන්.
"කැමරාවලටයි,මීඩියා වලටයි හිටගෙන ඉදලා මටත් මහන්සි" කියමින් ජංගුක් තමන් ඇදන් හිටිය බ්ලේසර් එක ගලවලා විසි කරා.
YOU ARE READING
REBIRTH
Fanfiction"ගුක්.... ප්ලීස්.. මම කියන දේ-" "ටෙහ්යුන්.... ප්ලීස් මගෙන් ඈතට පලයන්.උබ මට මහ කරදරයක්. " "සරන්හෙ මගෙ ගුකි" "මම ආදරෙයි මගෙ බෙයා" "මමත් ආදරෙයි මගෙ බෝගූමි.." Taekook Taegook Taegum Jigook Mpreg