Episode 07

160 23 7
                                    

බෝගම් එක්ක දවසම ගතකල ටේහ්‍යුන් ගෙදරට ආවෙ හවස් වෙලා. කාර් එක ගෙදර ලග නවත්තනවත් එක්කම බෝගම්ගෙන් සමුගෙන ඉක්මනින්ම ගෙට ගියෙ දැනුන මහන්සියට  කෙටි නින්දක් බලාපොරොත්තුවෙන්.බෑගයත් සෝෆාවට දාලා ඔහුත් සෝෆාවෙන් ඉද ගන්නවත් එක්කම ෆෝන් එක රින්ග් වුනෙ මූනට හිනාවක් එක් කරලා.

"හෙලො ජිමිනි" ටේහ්‍යුන් කතා කරෙ චාටු බසින්.

"ආහ්.. මහත්තයා අපිව කපලා දාලා වගෙ නේද? ටේ බෙයා ඔයා මාව අමතක කරලම දැන්මද ? දැන් හියුන් විතරද ලොකු ආ"

"ඕමො.... ජිමිනි පාබෝට තරහ ගිහින්... එහෙම අමතක වෙනවද  ඔයාව. ඔයා මගෙ සෝලේ... ම්හ්.. සොරි ජිමිනි.. මේ ටිකෙම බිසි අනෙ.මට ඔයාව මතක් වුනා ඒත් වෙලාවක් තිබුනෙ නෑ කෝල් කරන්න.රියලි සොරි"

"ම්.. මට හියුන් කිව්වා බෙයා.ගුමාවො ටේයා මගෙ හියුන් ලගින් ඉන්නවට"

"යා.. මොකටද ගුමාවො කියන්නෙ.බෝගම් හියුන් මගෙත් හියුන් වගෙ තමයි.මමයි ඔයාලට තෑන්ක්ස් කරන්න ඕනි..ආ.. ජිමිනි ඔයාගෙ බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් ගැන කියන්නෙ නැද්ද මට හුම්"

"It's a secret ටෙයියා.දන්නවද එයා දැන් කොරියාවල. මම ආපු ගමන් ඔයාට එයාව meet කරනවා.මම ඔයාට පොරොන්දු වෙනවා බෙයා"

"හහ්.. අනෙ ඔයාගෙ නල්ලමලෙ කොල්ලා හුම්.ඉන්නකො මමත් හොද හැන්ඩියෙක් හොයාගෙන ඔයාව සප්‍රයිස් කරන්න USA වලට එන්නම්කො"

ඒ කියනවත් එක්කම ජිමින් හයියෙන් හිනාවුනෙ"අම්මෙ ටෙයියො ඔයා ඕක කොයි කාලෙ ඉදන්ද කියන්නෙ.මමත් බලන් ඉන්නෙ ඒ දවස එනකන් තමයි"කියමින්.

"මට joke කරනවා නේද.හහ්.මට පාලුයි ජිමිනි ඔයා නැතුව."

"මටත් බෙයා.මම ඉක්මනින්ම කොරියා එන්නම්.පරිස්සමින් ඉන්න බෙයා.ඔයා rest කරන්න.බායි ටේටේ.සරන්හෙ"

"සරන්හෙ මගෙ ජිමිනි.පරිස්සමින් කොටො"

"යාහ්.. මෝඩස් මම කොට නෑ හොදද.මම කොරියාවට ආවා ගමන් ඉස්සල්ලම කරන්නෙ හියුන්වයි ඔයාවයි මට වඩා කොට වෙන්න ගහන එක.මම තියනවා"

ජිමින් ෆෝන් එක කට් කරෙ කෑ ගහනගමනුයි.තමන්ගෙ හිතට දැනුන සතුටත් එක්කම කාමරයට ගිය ටේහ්‍යූන් වොෂ් එකක් දාගෙන සැහැල්ලු ඇදුමක් ඇද ගත්තෙ කෙටි නින්දක් බලාපොරොත්තුවෙන්.ඇදට පැන්න ටේහ්‍යුන් අද දවස ගැන කල්පනා කරමින් ඉන්න අතරෙ නින්ද ගියෙ ඔහුටත් නොදැනි.
..................................................................................

REBIRTH Where stories live. Discover now