Episode 32

110 21 12
                                    

හවස කම්පැනියෙන් ආව බෝගම්ට ටේහ්‍යුන්ව හම්බවෙන්න එන්න වුනෙ රෑ වෙලා. ඒත් අතරමගදී කඩා හැලුන ධාරානිපාත වැස්ස ඔහුගෙ ගමනේ වේගය අඩු කරා. ජංගුක්ගෙ මැන්ෂන් එකට යන පාරට හරවලා ටිකක් වේගයෙන් එන්න ගත්තේ බෝගම්ගෙ ඉවසීම බිංදුවටම බස්සලා.ඒත් ආපු වේගයටත් වඩා ඉක්මනින්ම බ්‍රේක් එක පෑගුවෙ කාර් එක ඉස්සරහට වැස්සෙම මනුස්සයෙක් පැන්න හින්දා.පුළුවන් තරම් ඉක්මනට කාර් එකෙන් බැහැලා හැප්පුන පුද්ගලයා බලන්න ගියෙ කිසිම කරදරයක් වෙන්න එපා කියලා හිතාන. හරහට වැටිලා හිටිය පුද්ගලයා කෙලින් කරාම නලලෙන් ගලන ලේත් එක්ක මූන දැක්කම බෝගම්ට කෑ ගැස්සුනා.

" දෙයියනේ ටේ...!!! ටේ .. නැගිටින්න මැණික... ඉන්න මම ඔයාව ඉක්මනටම අරන් යන්නම්" ටේහ්‍යුන්ව හරහට වඩාගෙන පැසෙන්ජර් සීට් එකෙන් වාඩි කරවලා සීට් බෙල්ට් එකත් දාලා, වැටිලා තිබුන ලැගෙජ් බෑග් එකත් කාර් එකට දාලා ආපු අතටම ආයෙත් ගියේ ටේහ්‍යුන්ට කරදරයක් වෙයි කියලා බයට.

" හෙලො හෝසොක්... ප්ලීස් මම එව්ව ඇන්ඩ්‍රස් එකට දැන්ම එන්න... ප්ලීස් .... " හෝසෝක්ට ඇඩ්‍රස් එක යැව්ව බෝගම් ගියේ ඔහුගෙ කවුරුත් නොදන්න එපාර්ට්මන්ට් එකට. බෝගම් කරදරයකින් වගෙ කතා කරපු හින්දා ගෙදර හිටපු හෝසොක් පුළුවන් ඉක්මනින්ම එන්න පිටත් වුනා.

" ටේ... මාව ඇහෙනවද ? අපි ඉක්මනට යමු ම්ම්.. බය වෙන්න එපා මම ඉන්නවා ඔයාට" පණ නැතිව කඩාන වැටිලා තිබුන අතක් අරන් සිඹිමින් බෝගම් කිව්වා.

බෝගම් යනකොටත් හෝසොක් එපාර්ට්මන්ට් එක ලගට ඇවිත් හිටියා. තෙමිලා හිටිය ටේහ්‍යුන්ව වඩාගෙන, ටේව දැකලා කටත් ඇරන් බය මිශ්‍ර පුදුමෙන් බලාන හිටිය හෝසොක්ටත් කතා කරලා එක්කන් ගියේ එයාගෙ ගෙදරට.

බෝගම් ටේව ඇදේ හාන්සි කරවලා ඇදුමකුත් ඇන්දුවාට පස්සෙ , ටේහ්‍යුන්ගෙ නලලට බෙහෙත් දාලා ඉවර වෙලා හෝසොක් ආයෙත් ටේහ්‍යුන්ව චෙක් කරන්න ගත්තා.

" බෝගම්, මට මේක හිතා ගන්න බෑ.. ඒත් ... මේ මම දැන් දෙපාරක් විතර චෙක් කරෙ ඒකයි. මං හිතන්නෙ ටේහ්‍යුන් ප්‍රෙග්නට්  "

ඇඳ අසලින් දණ තියාන ටේහ්‍යුන්ගෙ ඔළුව අතගාමින් හිටිය බෝගම්ට හෝසොක් කිව්වම බෝගම් ගල්වෙලා වගෙ බලාගෙන හිටියා.

REBIRTH Where stories live. Discover now