"කුක්....." ජිමින් ජංකුක්ගෙ දොරට තට්ටු කරෙ dinner එක ගන්න එන්න කියන්න. ඇතුලෙන් සද්දක් නැති නිසා දොරත් ඇරගෙන ඇතුලට යනකොට ජංකුක් මුළු ඇදම බදාගෙන නිදි. ජිමින්ට හිනා ගියෙ තරුණ ලමයෙක් වෙලත් පොඩි ලමයෙක් වගෙ නිදාගෙන ඉන්න එයාගෙ ලෝකෙ දැකලා.
"කුක්.. නැගිටින්න දරුවො.. රෑට කන්නෙ නැද්ද..ජංකුක්"
"ම්හ්.. ආ ප..පා ඔයාද... මට පොඩ්ඩක් නින්ද ගියා." ඇගෙ මැලි කඩලා ඈනුමක් යවමින් ජංකුක් කිව්වෙ නිදිමතෙම ඇදෙන් නැගිටලා.
"ම්.. යමු පහලට අප්පා බලාගෙන ඉන්නවා"
ජිමින් ජංකුක් දෙන්නා පහලට ගියෙ තුන්දෙනත් එක්ක කෑම ගන්න.
මේසෙ ලගට ආව ජීකුක් දෙන්නා වාඩි වෙලා, තුන්දෙනාම සාමාන්ය කතාබහ කරමින් , හිනා වෙමින් කෑම ගත්තා. ඒ අතරතුර
" ජංකුක්.. උදෙ මොකක්ද කියනවා කිව්වෙ ම්ම්.. රෑට කල් දැම්මනෙ"
"අප්පට ඒවා හොදට මතකයිනෙ " ජංකුක් ඇස් දෙකත් කරකවන ගමන් කිව්වා.
"ඉතින් කියන්නකො කුක් ඔච්චර අගෙ නොකර" ජිමින් කිව්වෙ කිසිම ගානක් නැතුව කෑම එකට වග කියන ජංකුක් දෙස බලාගෙන
" ආ ඒක මෙ එච්චර දෙයක් නෙවෙයි. මට දැන් ආදරෙ කරන්න කෙනෙක් ඉන්නවා, බෝයි ෆ්රෙන්ඩ් කෙනෙක්" උදෙ ලැජ්ජාවෙන් නොකිව්වට ජංකුක් දැනටමත් කියන්න ඕනි කියලා හිතපු නිසා එක පාරම ඒ ගැන කිව්වෙ ඇහි බැමත් නටවන ගමන්.
ජීකුග් දෙන්නට එකවර හිනා ගියෙ දැනටමත් ඒ ගැන එයාලා දැනගෙන හිටිය නිසයි.
,
" දැන් ඒ ලමයා කාගෙ කවුද.පවු...."" මම ආදරෙයි නම් එච්චරයි නෙ අප්පා කාගෙ කවුද , පවුල මොකක්ද කියලා වැදගත් නෑනෙ..අප්පයි පපයිත් ආදරෙ කරලා නෙද මැරි කරෙ" ජංකුක් එක පාරම ජංගුක් කතා කරන්න කලින් කියවගෙන ගියෙ එයාලා අකමැති වෙයි කියලා තිබුන බයට.
"හරි කුක් අපි අකමැති කිව්වෙ නෑනෙ.. නේද ජංගුක්" ඒකට මදක් ජංගුක් ඔළුව වැනුවෙ එකගයි කියන්න.
" අපිත් කැමති ඒ ලමයා මීට් වෙලා කතා කරලා බලන්න එහෙම හොදයි නේද"
"ජංකූ ඔයා කැමතිද ඒ දරුවව අපිට අදුන්නලා දෙන්න."
" අනිවාර්යයෙන්ම පපා.. මම හෙට එයාව එක්කන් එන්නද.අපෙ ගෙදර ලන්ච් එකට." ජංකුක් ඇහුවෙ අප්පයි පපයි දෙන්නා දිහා බලාගෙන.
KAMU SEDANG MEMBACA
REBIRTH
Fiksi Penggemar"ගුක්.... ප්ලීස්.. මම කියන දේ-" "ටෙහ්යුන්.... ප්ලීස් මගෙන් ඈතට පලයන්.උබ මට මහ කරදරයක්. " "සරන්හෙ මගෙ ගුකි" "මම ආදරෙයි මගෙ බෙයා" "මමත් ආදරෙයි මගෙ බෝගූමි.." Taekook Taegook Taegum Jigook Mpreg