දාඩියෙන් පෙගුන කොන්ඩ කැරලි නලල පුරා වැටිලා.දෑස් වලින් වැටුන කදුළු වැල් නිසා මුළු මූනම තෙත් වෙලා තිබුණෙ ටේහ්යුන්ගෙ වේදනාව පෙන්වන්න.ටේහ්යුන්ගෙ ගෙදරින් අයින් වෙන්න කලින් ඔවුන් දෙදෙනා අන්තිම වතාවට ඒ ගෙදර ඉදන් එකතු වුනෙ ලස්සන මතකයන් එකතු කරගන්න.
"Thank you ගුකි.. හහ්.. මට මහන්සි"
" මහන්සි නොවී තිබුනොත් පුදුමෙ.ඔයාට තමයි වන් මෝ රවුන්ඩ් ඕනි වුනෙ" ජංගුක්ගෙ යටට වෙලා රෝස පාට වුන ටේහ්යුන්ගෙ මුහුන පුරා නහය ගාවමින් කිති කැව්වෙ ඒක ජංගුක්ගෙ ආසම දෙයක් වුන නිසා.
" හ්හ්.. මට විතරද?යනවා යන්න මගෙන් එහාට-ආආආආආ.......ව්.... ශ්ශ්ශ්.... ආව්.....ස්ස්" ලැජ්ජාවට ජංගුක්ව තල්ලු කරලා යන්න කිව්වත් ටේහ්යුන්ට අමතක වුනා ජංගුක්ගෙ සමාජිකයා තාමත් එයා ඇතුලෙ කියලා.ටේහ්යුන්ට හොද පාඩමක් උගන්නන්නත් එක්කම කිසිම දෙයක් නොකියා ටේහ්යුන්ගෙන් ඉවත් වුනෙ ලැජ්ජාවට රතූ වුන ටේහ්යුන්ව තරහගස්සලා.
"යාහ්.. කියන්න බැරි වුනාද... ආව්.. දන්නවද කොච්චර රිදෙනවද කියලා"
"තල්ලු කරන්න කලින් හිතන්න තිබූනා බබා.රිදෙනවද? කෝ බලන්න"
"නෑ.. ඕනි නෑ.. බලන්නත් එනවා රිද්දලා." ජංගුක්ට කලින් අමාරුවෙන් ඇදෙන් බැස්ස ටේහ්යුන් වොෂ් රූම් එකට ගියෙ ජංගුක් ඇද උඩට වෙලා හිනා වෙයි බලන් ඉද්දි.බාත්රූම් එකෙ දොර වහන්න කලින් ජංගුක් ද ඇතුලට පැන ගත්තෙ ටේහ්යුන් එක්කම වොෂ් දාන්න.
පූළුවන් තරම් ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා ගන්න තිබුන අඩුපාඩු ටිකත් අරගෙනම දෙන්නම ගෙදරින් ගියා.ටේහ්යුන් මෙච්චර කල් හිටිය ගෙදරට ටටා බායි කියලා කී එක ගෙදර අයිතිකාරයට දුන්නෙ දිගටම ජංගුක් එක්ක නවතින්න හිතාගෙන.ඩිනර් එකත් හොටෙල් එකකින් ගත්ත දෙන්නා රෑ වෙනකන් ඇවිද්දෙ නිදහසෙ කාලෙ ගත කරන්නත් එක්ක.අහස පුරාම විහිදිලා තිබුන තරු රටා වලට ඇස් යොමු කරන් ටේහ්යුන් හිටියෙ ජංගුක්ගෙ උරහිසින් ඔළුව තියාගෙන.මෙ දෙන්නම හිටියෙ පාක් එකෙ බෙන්ච් එකක වාඩිවෙලා.
"අද අහස හරිම ලස්සනයි නේද ගුකි.මගෙ හිතට තරමක සැහැල්ලුවක් දැනෙනවා."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
REBIRTH
Фанфик"ගුක්.... ප්ලීස්.. මම කියන දේ-" "ටෙහ්යුන්.... ප්ලීස් මගෙන් ඈතට පලයන්.උබ මට මහ කරදරයක්. " "සරන්හෙ මගෙ ගුකි" "මම ආදරෙයි මගෙ බෙයා" "මමත් ආදරෙයි මගෙ බෝගූමි.." Taekook Taegook Taegum Jigook Mpreg