Episode 14

102 21 10
                                    

සතියක කාලයක් ගතවූනෙ ටේහ්‍යුන්ට කල්පයක් ගතවුනා වගෙ.මේ සතිය ඇතුලත ටේහ්‍යුන්ට ජංගුක්ව මුණගැහුණේ නෑ.අනිත් අතින් බෝගම් හා ටේහ්‍යුන් අතර තිබුණෙ දුරස් බවක්.බෝගම් ආදරෙ නිසා හිතින් කඩන් වැටෙද්දි ටේහ්‍යුන් සහෝදර බැදීම නිසා පසුතැවුනා. මේ සතියෙ ටේහ්‍යුන් අඩපු නැති දවසක් නොමැති තරම්.ඔහුට නිතරම ජංගුක් මතක් වුනා.තමන් අනාතයෙක් නිසා ජංගුක් ඔහුව අතහැරිය බව ටේහ්‍යුන් හිතුවා.බෝගම් දවස් දෙකකින් කම්පැනි එකට ආවත් ටේහ්‍යුන් එක්ක කතා කරෙ අතවශ්‍යම දේවල් පමණයි.නමුත් ටේහ්‍යුන්ගෙ මූනෙන් ප්‍රකාශ වුන හැගීම් එක්ක ඔහුට ප්‍රශ්නයක් බව තේරුම් ගත්ත බෝගම් ටේහ්‍යුන්ගෙන් ඇහුවත් බෝගම්ට පිලිතුරක් ලැබුණෙ නෑ.ඔහු හා ජංගුක් අතර ඇතිවූ ගැටලුවක් බව සිතු බෝගම් ඒ දේ ගැන අහලා කරදර කරන්න නොගියෙ එය ඔවුන්ගෙ පෞද්ගලික ප්‍රශ්නයක් නිසා.ටේහ්‍යුන්ට නොදැන්නෙ හැම වෙලාවේම බෝගම් ඔහු හා හිටියා.ජංගුක්ගෙ මතකයන් එක්ක ජීවත් වුන ටේහ්‍යුන්ට ඒ හැමදේම අතපසු වුනෙ බෝගම්ගෙ හිත තවත් රිද්දලා.උදෑසනම අවදි වුන ටේහ්‍යුන් එදා දවසෙත් ඔෆිස් එකට ගියෙ වට පිටාව ට අවදානය දෙමින්.සතියක් ගෙවුනත් ඒ අහිංසක ඇස් බලාපොරොත්තු වුනා ජංගුක්ගෙ රූපය.

"ගුඩ් මෝනින් හියුන්.හියුන් වැඩක්ද"

"ගුඩ් මෝනින් ටේ.. මම අපෙ ප්‍රොඩක්ට් වල ඩිසයින් වගයක් චෙක් කරා.සොරි මට මේ ටිකෙ ඔයාව ගන්න එන්න බැරි වුණා ටෙ"

" ඒකට කමක් නෑ හියුන්.හැමදාම ඒ දේ කරන්න බෑනෙ." ලාවට හිනා වෙලා ටේහ්‍යුන් උත්තර දුන්නා.

"ජිමින් කතා කරාද ටේහ්‍යුන්.එයාගෙ ට්‍රයි එක කොහොම හරි එන්න.ඒත් අප්පා එන්න දෙන්නෙ නෑ"

"අම්මො... ඊයෙත් කෝල් කරලා නහයෙන් අඩ අඩ.එයාගෙ හැන්ඩි බෝයි-" කටින් පනින්න ගිය වචනෙ වලක්ව ගත්ත ටේහ්‍යුන් කටට එකක් ගහගත්තෙ ජිමින්ට දැනටමත් වුන පොරොන්දුවට.බෝගම්ගෙ අවදානය ප්‍රොඩක්ට් ඩිසයින් වල තිබුන නිසා ටේහ්‍යුන්ගෙ බොරුව ගැන නෝට්  වුනෙ නෑ.

"මේ එයාගෙ හැන්ඩි යාළුවයි හැන්ඩි හියුනුයි බලන්න එන්න."

"පුහ්.. ආවෝත් වලිනෙ." කටත් ඇද කරලා බෝගම් කිව්වා.

REBIRTH حيث تعيش القصص. اكتشف الآن