Episode 19

113 17 7
                                    

අනාතනිවාසයෙ හවස් වෙනකන්ම ගතකරපු ටේගුක් දෙන්නා හැමෝටම සමුදීලා හවස් යාමයෙ එන්න පිටත් වුනා.ටේහ්‍යුන්ගෙ බලවත් ඉල්ලීමට පාක් එකට එන්න ආවෙ කිම් ජීසූ ඔහුගෙ හුරතල් පුතත් එක්ක පාක් එකට එන බව දැනුම් දුන්න නිසා.ටේහ්‍යුන් නිතරම බැලුවෙ ඩ්‍රයිවින් සීට් එකෙ කිසිම කතාවක් නැතිව ඉස්සරහම බලාගෙන ඩ්‍රයිව් කරන ජංගුක් දිහා.

"ජංගූ.. මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක්ද? නැත්තම් ඔයා කැමැත්තෙන් නෙවෙයිද පාක් එකට යන්නෙ"

"අනියො ටේ මම කැමැත්තෙන් යන්නෙ.මම මේ..මේ.. යාළුවෙක් ගැන කල්පනා කරෙ"

"හ්ම්... ඒත් ප්‍රශ්නයක්නම් අපි දෙන්නම කතා කරලා විසදගමු."

"එහෙම නෑ.. මේ ටේ ඔයාගෙ හියූ පැටියගෙ නම මොකක්ද"

"කිම් ටේමින් , ජීසූ නූනට හියූ හම්බවෙන්න ඉන්න කාලෙමයි අපි ඒ නේම් එක තියන්න කිව්වෙ.මමයි මගෙ යාළුවයි"

"යාළුවා? කවුද ඒ"

"ආ.. එයා මගෙ හොදම යාළුවා ජි-

ට්‍රිං ට්‍රිං

ටේහ්‍යුන් කියන්න ගිය වාක්‍ය සම්පූර්ණ කරගන්න බැරි වුනෙ එයාට ආව කෝල් එකත් එක්ක.

"හෙලො නූනා.අපි එන ගමන්.තව විනාඩි පහක් වගෙ යන්නෙ."

..............

"ඕකෙ බායි නූනා. ජංගූ අතනින් පාක් කරමු කාර් එක"

"ම්. හරි හරි.මම දන්නවා ඩ්‍රයිව් කරන්න"

"පුදුම පණ්ඩිතකමක් නෙ" කියලා අත්දෙකත් බැදගෙන ටේහ්‍යුන් අහක බලාගත්තෙ පොඩිලමයෙක් වගෙ.කාර් එක නවත්තලා එලියට බැස්ස ටේගුක් දෙන්නා පාක් එක ඇතුලට ගියෙ හැමොගෙම ඇස් ඒ දෙන්නා ලග නවතිද්දි.ටේහ්‍යුන් ජංගුක්ගෙ අතෙ එල්ලිලා හිටියෙ හුරතල් විදිහට.රටෙ ලෝකෙ තියෙන හැම ඔපාදූපයක්ම කියවන අතරෙ දෙන්නම ගියෙ ජීසූ හා ටේමින් හිටිය තැනට.ඔවුන් හිටියෙ දෙමාපියො එක්ක පුංචි ලමයි සෙල්ලම් කරන ස්ථානයෙ.දිලිසෙන ඇස්වලින් ටේහ්‍යුන් බලන් හිටියෙ ඒ පැටව් දිහා.

"දන්නවද ගුකි මටත් ආසයි කවදා හරි අපෙ ප්‍රින්ස් එක්ක මෙතනට එන්න"

REBIRTH Where stories live. Discover now