Aleksi & Joonas • enkeli 2/2

252 22 22
                                    

koska niin moni pyysi toista osaa nimenomaan smutin muodossa nii olkaapa hyvä kiimakallet :D

> J o o n a s <

Aleksin innokkuus suuteluun saa myös mut innostumaan - jopa vähän liikaakin. Ajatukset pidemmälle menemisestä pyörivät mielessäni ja sen enempää vaihtoehtoja punnitsematta vien käteni tuon paidan helmalle ja siitä paljaalle kyljelle. Aleksi ei estele tai hidasta tahtia yhtään.

Tuo työntää mut pois päältään ja vetää paitansa pois. No sepäs oli nopeaa toimintaa. Ihan kuin ois mun ajatuksia lukenut. Jään idioottina tuijottamaan Aleksin paljasta yläkroppaa varmastikin lievästi yllättynyt ilme kasvoillani.
"maa kutsuu Joonasta" se sanoo ja nostaa kätensä mun poskille vetäen mut samalla suudelmaan. Ennen kuin tämäkin suutelu eskaloituu, keskeytän hommat ja vedän omankin paitani pois ja könyän pois sohvalta kohti huonettani.

Aleksi katsoo mua vähän hölmistyneenä mun palatessa olohuoneeseen kortsu kädessä. Ei ehkä paras paikka tällaiselle aktille, mutta yritetään nyt olla sotkematta.
"tuu jo tänne. mä en jaksa oottaa" tuo marisee availlen housujaan ja potkii ne jaloistaan. Nyt me seisotaan tyhminä olohuoneen vastakkaisilla puolilla, mulla kortsu kädessä ja housut vielä jalassa, Aleksilla ei enää mitään missään.

Heitän kortsulla Aleksia päähän ja rimpuilen housuistani yrittäen samalla kipitellä lähemmäs. Onnistun kompastumaan johonkin, oletettavasti jomman kumman meidän vaatteista, jotka lojuvat pitkin olohuoneen lattiaa. Rojahdan sohvalle nauraen melkein kaksinkerroin, mutta Aleksi röyhkeästi keskeyttää tirskumiseni vetämällä mun jalat suoraksi.

Tuo nappaa kortsun käsiinsä ja repäisee sen hampaillaan auki.
"ei noin saa tehä. se menee rikki" torun tuota leikkisästi.
"lapsiako sä pelkäät?" Aleksi naurahtaa ja rullaa sen kalulleen katsoen samalla mua silmiin. Mun silmät saattaa kyllä harhailla jossain ihan muualla...

"saanko?" Aleksi varmistaa ennen kuin tekee elettäkään jatkaakseen puuhia.
"anna mennä" vastaan ja suljen silmäni. Tiedän, että aluksi tämä tulee sattumaan varsinkin ilman liukkaria tai sen kummempia valmisteluita. Sen siitä saa, kun on hieman malttamaton.

Henkäisen terävästi tuntiessani Aleksin kokonaan sisälläni. Tuo poika ei helliä otteita käytä. Haukon henkeäni ja yritän samalla epätoivoisesti pysyä tajuissani.
"sano jos tuntuu liian pahalta" Aleksi sanoo hiljaa ja kumartuu painamaan huulensa mun rintakehälle. "ja sano myös jos saan liikkua"
"mmh... ei tää paljoa satu" vastaan kivun hellittäessä jo hieman. "liiku vaa"

Epämääräinen inahdus karkaa huuliltani huokausten saattelemana Aleksin iskiessä lantiotaan mun omaa vasten rauhalliseen tahtiin. Työnnöt tuntuvat saavan uutta puhtia mun huokaillessa. Tiesinpäs, että tää muuttuu vielä nautinnoksi. Tajuissa pysyminen alkaa olla mahdotonta jo pelkästään Aleksin painuessa koko mitassaan mun sisälle, mutta tuo päättääkin tarttua toisella kädellään mun kaluun alkaen vedellä vähitellen nopeutuvia vetoja mun huokaillessa yhä äänekkäämmin.

"nouse" Aleksi sanoo yhtäkkiä ja vetää itsensä mun sisästä. Teen työtä käskettyä ja nousen hieman pettyneenä. Tuo ottaa mut syliinsä ja työntyy sisälleni uudelleen saaden mun kehon värähtämään. "näytät muuten ihan laittoman hyvältä" se lisää ja yhdistää huulemme.

Kämpän täyttää meidän kummankin huokailut lähestyessämme huippua.
"mhä tuun iha-" Aleksi aloittaa, mutta lause jää hyvin vajaaksi tuon pään retkahtaessa taakse päin pitkän huokauksen saattelemana. Kiltisti nousen tuon sylistä viereen sohvalle. En itse tullut vielä, mutta antaa nyt toisen vähän hengähtää ja laskeutua tuolta pilvilinnoistaan, kun noin näyttää nauttivan.

Katson kattoa vähän tasaten samalla mun hengitystä. Se hengittely loppuu muuten lyhyeen, kun Aleksi menee polvilleen mun jalkojen väliin ja tarttuu jälleen mun kaluun. Ja ottaa tällä kertaa kielensä mukaan leikkiin. En tiedä enää miten päin pitäisi olla. Tuon pörröpään käsittelyssä tuntuu ihan saatanan hyvältä.

Tulen varoittamatta sen suuhun, mutta ei näytä poikaa haittaavan vaan kiltisti mukisematta nielee kaiken ja nuolaisee vielä huuliaan. Kaadun makaamaan sohvalle ja tunnen Aleksin kömpivän puoliksi mun päälle viltin kanssa. Lasken mun toisen käden tuon mustiin hiuksiin ja naurahdan varovasti.
"eilen me ei oltu vielä koskaan juteltu kunnolla ja nyt oon taivaassa sun takia" henkäisen.
"ei kestä kiittää. sä tässä se enkeli oot" Aleksi mumisee mun rintakehää vasten.
"enkeli..." toistan lähes äänettömästi.
"sä Joonas näytät ihan enkeliltä" tuo vastaa kääntäen katsensa muhun päin leveä hymy kasvoillaan. Hymy hiipii myös mun kasvoille ja painan pienen pusun Aleksin nenän päähän. Ite oot enkeli.


sanat 629

sellasta👀

Lost Without You • Blind Channel One ShotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora