Tommi & Olli • satutit silti

240 17 9
                                    

tw: puhetta seksuaalisesta ahdistelusta ja juomisesta. jos nää aiheet tuntuu ees vähän inhottavalta nii skippaa koko luku <3

> O l l i <

Mun puhelin soi varmaan jo kymmenettä kertaa minuutin sisään. Tällä kertaa soittaja on Tommi. Muutkin jätkät ovat soitelleet ja lähetelleet viestejä kysellen missä oon.

Päätän vastata juuri tähän puheluun ihan vaan hetken mielijohteesta.
"Olli pliis... kerro missä sä oot. tai että ootko ees kunnossa. me ollaan huolissaan susta" se alkaa selittää mun painaessa vihreetä luuria. Pysyn hiljaa. Mitä vittua tuohon nyt vastais?
"mä en halua puhua sulle" sanon tiukasti. Me oltiin päädytty riitelemään Tommin kanssa toissailtana.
"sä tiiät et mä en tarkottanu satuttaa sua. juominen ei oo selitys tälle mut mä en selvinpäin tekis mitään tollasta jos sä et oo mukana siinä" tuo lätisee. Just... etpä tarkottanu niin.

Tommi tietää, että en halua humalassa hommailla yhtään mitään enkä varsinkaan mennä pidemmälle. Menneisyyden haamut tulee kummittelemaan. Toissailtana jätkät olivat päättäneet lähteä baarin, mutta mä jäin meistä kuudesta kotiin. Eikä se haitannut, olin väsynyt niin antaa muiden pitää hauskaa, jos siltä tuntuu.

Tommihan yleensä meidän baarireissuilla ei juo. Ainakaan kovin paljoa. Tuona iltana asiat olivatkin toisin. Eikä siinäkään mitään, antaa mennä. Mutta kotiin palatessaan reilusti yli puolen yön, oli meno jo ihan riittävän humalaista. Hyvä kun toinen edes pystyssä pysyi.

Autoin tuon sisälle ja jo eteisessä sain osakseni aika himokkaita kosketuksia. Mikäs siinä, kiva että kelpaan vielä, mutta jatketaas koskettelua selvempänä. Suoraan pyysin tuota lopettamaan ja annoin asian olla sen enempää siirä ahdistumatta. Se vaan ei siihen jäänyt. Makkarin puolella olin painettuna kaapin ovea vasten ja lähes itkien pyysin irrottamaan ottensa musta. Ei se seksuaalista häirintää ehkä ollut, mutta mua ahdisti se tilanne enkä mä halunnut, että Tommi koskee muhun sillä hetkellä niin.

Pääsin lopulta rimpuiltua irti ja sain Tommin suostumaan sänkyyn unten maille. Hiljaa pakkasin vaatteita laukkuun ja kirjoitin pienelle paperin palalle lähteväni muualle. Jätin lapun keittiön pöydälle ja itkuisena katsoin meidän yhteistä kämppää kerrostalon käytävältä sulkien oven. En ollut aikeissa päättää suhdetta, en missään nimessä, mutta valehtelisin jos väittäisin ettei tuo sattunut helvetisti tai etteikö Tommi olisi mennyt aivan liian pitkälle. Mun luottamusta oli horjutettu niin pahasti, että nyt mä seison varpaillani reunalla yrittäen epätoivoisesti olla romahtamatta täysin.

Nyt siis istun mun porukoiden mökin laiturilla tuijotellen järveä itkien jo kolmatta iltaa putkeen. Tommi tietää kuinka pahasti mua on satutettu ja kuinka vaikeeta on ollu päästää ketään lähelle. Mutta sen kanssa mulla oli turvallinen olla ja unohdin sen kivun mitä läheisyys ja kosketus ennen toi mukanaan. Nyt en enää tiiä haluunko palata ja tulla kosketetuksi.

"mä en ois saanu tehä sulle niin. anteeks" tuo sanoo.
"mm" mutisen.
"rakas kerro mulle missä sä oot" tuo jatkaa rauhallisena. Jokaisessa tilanteessa, oli se sitten riidan aikana tai mun ollessa ahdistunut, Tommi on aina pysynyt rauhallisena ja saanut myös mut rauhoittumaan.
"siellä missä ennenki" annan periksi ja huokaisen. Tuosta se tietää varmasti missä oon.

En tiedä kuinka kauan aikaa kuluu, kun kuulen hitaasti lähestyviä askelia nurmikolta takaani. En käänny katsomaan, sillä oon aika varma, että se on Tommi. Se istuutuu mun viereen laiturille vähän kauemmas musta sanomatta sanaakaan.

"mä tiiän et mikään anteeksipyyntö ei korjaa sitä kuinka paskasti mä tein mut anna anteeks Olli. mä rakastan sua" se aloittaa.
"drunk actions are sober thoughts vai miten se meni?" vastaan vittuuntuneena. Sisimmässäni tiedän tuon olevan pahoillaan ja, että käännän vaan veistä haavassa aiheuttaen enemmän harmia kuin hyötyä tällä tiuskimisellani, mutta en mahda itselleni mitään.
"mä en ikinä haluais satuttaa sua" Tommi kuiskaa ja tunnen sen katseen itsessäni.
"mut sä satutit silti. enkä mä tiiä voinko mä enää luottaa suhun"


sanat 585

vähän taas purin oloja tähän enkä oikeestaan oo tyytyväinen mutta menkööt😀

Lost Without You • Blind Channel One ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz