tw: alkoholi ja alkoholiongelmat
> O l l i <
you call me again
drunk in you benz
driving home
under the influence"missä vitussa sä oot Joel?" huudan puhelimeen miehen viimein soittaessa takasin sadan vastaamattoman puhelun ja viestien jälkeen.
"no en ainakaan sielä" se vastaa humalaisella äänellään ja naurahtaa räkäisesti päälle.
"jumalauta missä sä oot?" kysyn uudestaan. Me ollaan jätkien kanssa kaikki oltu huolissaan siitä. Ei se oo vastannut meille mitään kahteen päivään eikä sitä oo näkynyt kotona, mun luona, studiolla, kenenkään muunkaan nurkissa pyörimässä tai lähibaareissa.
"rauhotu nyt vähä. mä oon ajamassa... jossain" tuo vastaa ja naurahtaa taas.
"sä oot päissään" sanon ja kuulotan valittavalta kukkahattutädiltä, mutta ei kavereita - tai tässä tapuksessa poikaystävää, toksista sellaista - eikä ketään muutakaan päästetä kännissä rattiin.
"hyvä huomio muru"you scared me to death
but i'm wasting my breath
cause you only listen to your
fucking friendsMun ja Joelin suhde on ollut aina kuoppainen. Osittain siksi, että Joelilla on ongelmia alkoholin käytön kanssa. Eikä se suostu ottaan apua vastaan. Edes multa. Se on monta kertaa päätyny painamaan jotain randomia baari-illan päätteeksi muistamatta aamulla tapahtumista tai koko ihmisestä mitään. Oon ollut liian kiltti antaessani sille anteeksi yhä uudestaan ja uudestaan.
i don't relate to you
i don't relate to you, no
cause i'd never treat me this shitty
you made me hate this city"nyt riittää. sä pysähyt jonnekki turvalliseen paikkaan ja kerrot missä oot ja annat mun tai jonku muun hakee sut sieltä" selitän kylmän rauhallisesti puhelimeen, vaikka sisälläni kiehuu. Oon nyt viimeistä senttiä myöten täynnä tuota Joelin pelleilyä. "ja sä joko haet apua ja lopetat ton pelleilyn tai me ollaan lopullisesti ohi. mä en voi loputtomiin asti kattoo tota sun henkes kans leikkimistä etkä sä voi mua jatkuvasti satuttaa"
and i don't talk shit about
you on the internet
never told anyone anything bad
cause that shit's embarrasing
you were my everything
and all that you did was
make me fucking sadOon kuullu kaikenlaisia juttuja mitä Joel on kännipäissään selitellyt sen omille kavereille. Se on joskus haukkunu mut pystyyn ja pyytänyt seuraavana aamuna anteeksi ja kiven kovaa väittänyt, ettei tarkoittanut sanojaan. Ja mä hölmönä oon antanut anteeksi. Silti oon ollut aina surullinen.
so don't waste the time i don't have
and don't try to make me feel bad
i could talk about every time
that you showed up on time
but i'd have an empty line cause you never did
never paid any mind to my mother or friends
so i shut 'em all out for you cause i was a kid"hei et nyt viittis. puhutaan ja sovitaan. kyl tää tästä" Joel sopertaa, mutt nyt auton hurina taustalla on lakannut.
"mä en voi jatkaa näin. sä haet apua ja otat aikaa itelles. se et ollaanko me koskaan enää mitään nii selviää joskus. mut just nyt sä tarvit apua enemmän ku mä tarvin sua" sanon jo paljon rauhallisemmin. Tunnen kyynelten polttelevan mun silmissä, mutta nyt ei oo mun aika hajota.you ruined everything good
always said you were misunderstood
made all my moments you own
just fucking leave me aloneJoel tekstasi olinpaikkansa mulle ja me lähdettiin Tommin kanssa hakemaan sitä sieltä. Sen auton lattia oli pullojen ja tölkkien peitossa. Toivottavasti ei kaikki tältä illalta.
"meettekö te yhessä kotiin vai?" Tommi kysyy mun pitäessä Joelin hiuksia kiinni sen oksentaessa puun juurelle.
"me pärjätään. kiitti" vastaan ja hymyilen varovasti.
"jees. ajakaa varovasti" se huikkaa vielä heipat ja lähtee ajamaan takaisin."miks sä Joel teet itelles näin? miks sä teit meille näin?" kysyn tuon raahatessaan itseään istumaan maahan vasten auton rengasta.
"mitä mä meille tein? ne on ollu vaa kännimokia ja muittem väärentelyjä mun sanomisista" se mutisee yhä kuulostaen humalaiselta. "ei mulla oo mitään ongelmaa"
"älä ees yritä selitellä. mä en haluu kuulla" vastaan tiukasti. "me ei jatketa näin. sä haet apua ja jätät mut rauhaan niin kauaksi aikaa et sun pää on selvä"
"Olli... älä" Joel tietää mitä tekee yrittäessään muuttaa mun mielen. "me voidaan rakas korjata tää"
"me ei korjata mitään. sä korjaat ittes ennen ku on liian myöhästä" sanon. Kuulostin ehkä ilkeältä, mutta mulla ei oo vaihtoehtoja. Jos mun apu ja tuki ei kelpaa, niin mä en voi tehä enempää. Mun on päästettävä irti siinä toivossa, että se saa Joelin ymmärtään asian vakavuuden. Mä en tekis näin meille, jos mua ei ois satutettu jo tarpeeksi tai, jos mä en ois yrittäny kaikin tavoin auttaa Joelia. Tää romanssi oli jo olemassa ollessaankin tuhoon tuomittu. Ei meitä oltu alkuunkaan tarkoitettu toisillemme.—
sanat 739ensinnäki kiitos yli 1k lukukerroista, ootte best <3
harvoin käy näin mut kirjotin tän kaiken putkeen kauhees adrenaliini purkaukses ja tästä tuliki yks lemppariluvuista👀
ja biisi on tosiaan billien happier than ever✨
YOU ARE READING
Lost Without You • Blind Channel One Shots
Fanfictiontoisistaan riippumattomia one shotteja✨ pitäkäähän mielessä että kaikki tarinat ja tapahtumat on täysin keksittyjä eikä tarkoitus ole loukata ketään jätkistä! mahdolliset sisältövaroitukset tulevat kyseisen luvun alkuun, lukeminen siitä eteen omalla...