❦Zrobi to.
Zdobędzie się na odwagę i zrobi to.
To będzie ogromny krok i wiele zmieni.
Ale ma tyle odwagi. Zrobi to.
Wpisuje w Google guan zhongli.
Na samej górze wyświetlają się jego zdjęcia, jedno z jakiegoś koncertu, na którym siedzi z wiolonczelą między nogami; na drugim pozuje do obiektywu ubrany w białą koszulę, czarną muchę i czarną marynarkę. Przez ramię opada mu długi warkocz, który znika gdzieś poza brzegiem zdjęcia. Childe nie miał pojęcia, że Zhongli miał kiedyś długie włosy. Wygląda nieco młodziej, policzki ma pełniejsze, a rysy twarzy mniej ostre niż teraz.
Bez namysłu klika w zdjęcie. Link, który pod nim widnieje, przenosi go na stronę jakiejś chińskiej filharmonii albo orkiestry – nie ma pojęcia, co znaczą wszystkie znaki, ale jest to chyba jakaś podstrona artysty. Zdjęcie jest teraz większe, Zhongliego widać od pasa w górę. Stoi w otoczeniu stojaków na nuty i instrumentów, ale Childe nawet nie zwraca na to uwagi. Przytrzymuje zdjęcie, zapisuje je na telefonie i wchodzi w swoją galerię, aby przybliżyć twarz Zhongliego.
Jest tak piękny.
W rogu dostrzega datę – 23.03.2012 – oraz podpis 管钟离,二十四岁. Wzdycha ciężko, ponieważ absolutnie nic mu to nie mówi. Robi screena napisu, wchodzi w grupową konwersację z Xiao i Aetherem i wysyła tam zrzut ekranu oraz całe zdjęcie z dopiskiem:
rudy
co to znaczy pomocy
i kto zmienił mi pseudonim na rudyxiao
ja
guan zhongli 24 lata
skąd to masz
co tam się dzieje jak nas nie ma???blonde hot twink
czy to twój tatuś????
Xiao dlaczego jestem twinkiem co ty zrobiłeś??rudy
tbh moglbys byc serio ładnym twinkiemxiao
*jestblonde hot twink
opuszczam te konwersacje
ale po tym jak powiesz mi skąd masz to zdjęcie tatuskarudy
długa historia, nie uwierzycie
opowiem wam jak wrucice
*wrócicieWychodzi z aplikacji i wraca do galerii, żeby jeszcze raz pooglądać Zhongliego. Skoro zdjęcie zostało zrobione dziesięć lat temu, to Zhongli ma teraz... trzydzieści cztery lata.
Och, no cóż. Mogło być gorzej. Dziesięć lat różnicy to wcale nie tak dużo. Childe nie ma zamiaru myśleć, że kiedy szedł do podstawówki, Zhongli wkraczał już w pełnoletniość. Absolutnie nie ma zamiaru o tym myśleć, bo liczy się to, że teraz sam ma dwadzieścia cztery lata, więc jest dorosły.
I jeszcze tego wieczoru ma randkę z najseksowniejszym facetem na ziemi, na którą sam go zaprosił. No, może nie sam, bo to Zhongli zaproponował kolację. W sumie to może nawet nie jest randka, tylko po prostu zwykła kolacja, a Childe jak zwykle dopisuje sobie własny scenariusz.
Kręci głową i wraca do Safari, po czym przegląda strony, które mają jakieś informacje o Zhonglim. Ma cichą nadzieję, że uda mu się znaleźć coś o jego życiu prywatnym, jakkolwiek źle to brzmi, jednak żadna strona nawet nie wspomina o tym, że ma dziecko. Wszystkie wywiady i artykuły oscylują wokół tematyki muzyki klasycznej oraz rozwoju kanału na YouTube całego kwartetu. Nawet wywiady sprzed paru lat nie ujawniają wiele. Childe jest w stanie tylko dowiedzieć się, że Zhongli zaczął grać na wiolonczeli w wieku pięciu lat, a siedem lat temu przestał jeździć w światowe trasy koncertowe.
CZYTASZ
sunsets and melted ice-cream ∘ childe x zhongli
FanfictionChilde nie przypuszczał, że jego wakacyjna praca będzie polegała na staniu za wózkiem z lodami i nakładaniu gałek do wafelków. Przeprowadził się do Stanów, aby studiować weterynarię, a pracę w SeaWorld Orlando wyobrażał sobie trochę inaczej. Zhongl...