Το σπίτι μυρίζει τηγανιτά αυγά και γαλλικό καφέ. Το άρωμα του φουντουκιού την παρασύρει στην κουζίνα και το φρυγανισμένο ψωμί κάνει την κοιλιά της να γουργουρίσει. Ο Ορέστης την υποδέχεται με ένα ζεστό χαμόγελο τη στιγμή που στρώνει το τραπέζι. Έχει ντυθεί ήδη για την δουλειά του και τα στρογγυλά γυαλιά μυωπίας του τον κάνουν αφόρητα σέξι. Η Θάλεια, μπαίνει για ένα γρήγορο ντους και επιστρέφει μέσα στο λευκό της μπουρνούζι της. Ο Ορέστης την κοιτάζει με το λάγνο βλέμμα του την στιγμή που εκείνη κάθεται δίπλα του. Παίζει νευρικά με τον κόμπο της γραβάτας του και προσπαθεί να εστιάσει στο πρωινό του.
- Αν δεν θέλεις να πάω στην δουλειά μπορείς να μου το πεις. Της γεμίζει μια κούπα με καφέ και η Θάλεια σμίγει ερωτηματικά τα φρύδια της.
- Τι εννοείς; Ρωτάει με τον Ορέστη να αδυνατεί να απομακρύνει τα μάτια του από πάνω της.
- Είσαι γυμνή μωρό μου. Υποκύπτει και τραβά την καρέκλα της κοντά του. Από τα χείλη της ξεφεύγει μια τσιρίδα αιφνιδιασμού.
- Τι μπορεί να εννοώ; Ψιθυρίζει κοντά στο πρόσωπό της με το χέρι του να σκαρφαλώνει ανάμεσα στους μηρούς της. Εκείνη χαμογελάει λοξά και χαϊδεύει το ξυρισμένο μάγουλό του.
- Θα αρχίσω να πιστεύω πως είσαι σεξομανής. Δαγκώνει προκλητικά το κάτω χείλος της κι εκείνος την τραβά πάνω στα πόδια του. Λύνει την ζώνη από το μπουρνούζι της και παίρνει το μικρό της στήθος μέσα στα χέρια του.
- Πως να μην γίνω όταν έχω αυτή την εικόνα μπροστά μου; Φέρνει την γλώσσα του στην θηλή της και η Θάλεια κλείνει τα μάτια της με απόλαυση.
- Τελικά, μήπως πράγματι να μην πας στην δουλειά; Λέει όσο ο Ορέστης την ανεβάζει πάνω στο τραπέζι. Ξεκουμπώνει το παντελόνι του και τυλίγει το χέρι του γύρω από τον ερεθισμό του.
- Ξέχνα το. Λέει κοφτά και μπαίνει βίαια μέσα της. Η Θάλεια αναστενάζει δυνατά και τα πιάτα χοροπηδούν πάνω στο τραπέζι. Μπαινοβγαίνει άγρια μέσα της με εκείνη να ρίχνει πίσω το κεφάλι της και να σφίγγει με δύναμη την ξύλινη επιφάνεια. Το σώμα της τρέμει από ηδονή και τα χείλη της προφέρουν με δυσκολία το όνομά του. Εκείνος τραβιέται βιαστικά από μέσα της και τελειώνει λαχανιασμένος πάνω στην κοιλιά της. Δίνει ένα απαλό φιλί στα χείλη της και μόλις βρίσκουν τις ανάσες τους, την σκουπίζει με ένα χαρτί.
- Τι θα κάνω με εσένα; Της χαμογελάει με εκείνη να σφίγγει το μπουρνούζι γύρω από το σώμα της. Κάθεται ξανά στην θέση της και κάνει μια πεινασμένη μπουκιά από το ζεστό ψωμί στο πιάτο της.
ESTÁS LEYENDO
Μη μ' αφήσεις ( Υπό Διόρθωση)
Novela Juvenil- Πρέπει να πας στο νοσοκομείο. Μπορεί να χρειαστεί ράμματα. Της λέει και το καλύπτει ξανά με την πετσέτα. Η Θάλεια ακούει την φωνή του κι ο πόνος της μεγαλώνει. Απλώνει το χέρι της και χαϊδεύει απαλά το μάγουλο του. Στην αφή τους ο Άγγελος κλείνει...