Κεφάλαιο 14

117 9 0
                                    

  Η Κάτια το τελευταίο διάστημα επισκεπτόταν όλο και πιο συχνά την Θάλεια. Τόσο που πολλές φορές η Θάλεια πίστευε πως το έκανε επίτηδες για να παίξει με την υπομονή της.
  Ζητούσε συνέχεια γνώμες για το γάμο που είχαν προγραμματίσει την επόμενη χρονιά. Μάθαινε κάθε λεπτομέρεια της προσωπικής τους ζωής και μέρα με την μέρα η ζήλια της φούντωνε.
  Εκεινο το πρωί ένας έντονος καβγάς είχε ξεσπάσει ανάμεσα στον Ορέστη και την Θάλεια. Οι φωνές τους ακούγονταν μέχρι έξω στην αυλή ενώ θόρυβος από πράγμα να σπάνε έκανε την Κάτια να τρέξει ταραγμένη σπίτι τους. Ο Άγγελος την ζήτησε να μην κάνει, ήταν ζευγάρι και δεν είχε καμία δουλειά να ανακατευτεί. Εκείνη αμφιταλαντευτηκε όμως θεώρησε πρέπον να επέμβει προτού ξεφύγουν τα πράγματα.
  Στάθηκε για λίγο έξω από την πόρτα τους μα δίστασε να χτυπήσει.
  - Δεν είναι σίγουρο σου λέω! Φώναξε η Θάλεια ενώ από την φωνή της κατάλαβε πως έκλαιγε.
  - Και αν είναι; Πως διαολο μπορεί να έγινε Θάλεια; Πάντα προσέχουμε και ο γιατρός ήταν σαφής γαμώτο. Η φωνή του Ορέστη βγαίνει εξοργισμένη.
  - Προφανώς δεν πρόσεχες τόσο πολύ. Του απαντάει με ειρωνεία εκείνη.
  - Με κοροϊδεύεις; Η μόνη φορά που δεν χρησιμοποίησα προφύλαξη ήταν λίγες μέρες πριν, όταν γύρισα από Αθήνα.
  - Γιατί το κάνουμε θέμα Ορέστη; Σου είπα ότι δεν είναι σίγουρο.
  - Το κάνω θέμα γιατί... Η Κάτια ακούει σιωπή και ταράζετε. Γυρνάει το βλέμμα της στον Άγγελο που κάθεται στην αυλή τους και εκείνος κουνάει ερωτηματικά το χερι. Μόλις εκείνη ετοιμάζεται να χτυπήσει την πόρτα,
  - Πήγες με άλλον Θάλεια; Όσο έλειπα έκανες κάτι πίσω από την πλάτη μου; Η Κάτια γουρλώνει τα μάτια της και κλείνει με το χέρι το στόμα της. Νιώθοντας πως έχει ακούσει ήδη πάρα πολλά που δεν έπρεπε και τρέχει βιαστική μακριά από το σπίτι τους για να πάει στον Άγγελο.
  - Αντε στο διάολο. Ουρλιάζει η Θάλεια και μετά από λίγο βγαίνει και εκείνη στην αυλή.
  Η Κάτια προλαβαίνει να απομακρυνθεί και να καθίσει δίπλα στον Άγγελο. Μαζί κοιτάζουν την Θάλεια να τρέχει μπροστά από το σπίτι τους χωρίς να ρίξει ούτε βλέμμα προς το μέρος τους. Το πρόσωπο της είναι κόκκινο και τα μάτια της δείχνουν χαμένα.
  - Νομίζω πως η Θάλεια είναι έγκυος. Λέει χαμηλόφωνα η Κάτια στον Άγγελο και εκείνος χάνει το χρώμα του. Με γουρλωμένα μάτια γυρίζεις προς το μέρος της και πιάνει τα χέρια της.
  - Έγκυος; Ρωτάει σαν να μην άκουσε καλά και η Κάτια τον επιβεβαιώνει με ένα νεύμα.
  - Δεν είναι όμως αυτό το θέμα. Του λέει ενώ ο Άγγελος έχει στρέψει όλη την προσοχή πάνω της.
  - Ο Ορέστης την ρώτησε μήπως πήγε με άλλον όσο αυτός έλειπε ταξίδι. Ο Άγγελος σφίγγει τα χείλη του και τις γροθιές του. 
  - Κι αυτή τη είπε; Η Κάτια χαμογελάει αχνά.
  - Τον έστειλε στο διάολο. Ο Άγγελος δεν αντιδράει. Τα μάτια του κολλάνε  στο κενό και μόνο όταν ο Ορέστης σπάει κάτι από δίπλα επανέρχεται στην πραγματικότητα. Η Κάτια σφίγγει το χέρι του φοβισμένα. Εκείνος την καθησυχάζει με ένα φιλί και της ζητάει να μπει στο σπίτι.
  - Θα βγω για κάτι δουλειές. Εσύ καλύτερα μην κυκλοφορείς στην αυλή μέχρι αν επιστρέψω.
  - Κι αν έρθει ο Ορέστη εδώ; Ίσως να ζητήσει να μάθει τι έγινε όσο έλειπε. Ο Άγγελος κουνάει το κεφάλι του αρνητικά.
  - Δεν πρόκειται. Της λέει και σηκώνεται από την θέση του.

Μη μ' αφήσεις ( Υπό Διόρθωση)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon